Word altijd stil en krijg kippevel van zulke berichten... Vreselijk! Gecondoleerd en heel erg veel sterkte en kracht gewenst voor alle mensen die van haar houden!!!
Ik kijk net naar haar foto's,en wat een knappe en mooie meid. De foto's van de bruiloft,ze is echt een rockabilly chick,net als ik... Jeetje hier krijg ik het echt koud van,zo mooi en jong,en ze stond zo vol in het leven......pffffff,
he bah de tranen staan in me ogen zo jong nog! iedereen geconduleerd en heel veel sterkte in deze moeilijke periode!
ik kende haar niet maar de haren in mn nek gaan overeind staan! bah 31 veeeel te jong. sterkte aan familie en vrienden!
Wat een vreselijk nieuws, ik kende haar niet ook niet van het Forum ik ben pas lid...maar ben zelf vorige maand mijn zusje op 29 jarige leeftijd verloren aan deze vreselijke ziekte. Ik wens iedereen die haar kent alle familieleden, vrienden kennissen om haar heen heel heel veel sterkte met dit grote verlies. Gods kracht om dit verlies te mogen dragen. En natuurlijk mijn oprechte deelneming...gecondoleerd!
Oh wat een vreselijk nueuws!!de naam komt mij ook bekent voor mmaar kan het zo niet voor de geest halen.. Heel veel sterkte gewenst aan de nabestaanden.