is het toch niet sookie uit uhm schijndel geloof ik daar in die buurt?? ik heb met haar mijn eerste tp gehad vorig jaar 27 september ooo nee dat meen je toch niet he??? ze heeft toen de laatste tp gehad van 2 emmy`s... ik heb met haar daar in de wachtkamer over van alles en nog wat zitten praten ohh nee!!! ik wist het helemaal niet, pff weet even niet wat ik moet zeggen gecondoleerd sookieman en familie...
Lieve Sookie, Ik heb je hier leren kennen. Er was al snel een klik. Dit Forum staat over het algemeen voor iets moois we willen zwanger worden, helaas mocht het bij jou niet lukken. Ik ben zo blij dat ik je nog heb mogen ontmoeten weliswaar was je toen al zo ziek. Na al die digitale knuffels toch nog een echte knuffel. Ik zal dat nooit vergeten. Lieverd je zit in mijn hart en daar ga je nooit meer uit. Rust zacht dikke knuffel
jeetje ik lees dit ! tegelijk met het liedje van adele someone lkike you! ik ken haar helemaal niet maar de tranen rollen hier wat erg !!!! gecondoleerd !
Sterkte voor familie en vrienden. Ik ben al een tijdje niet op de forum geweest maar toen ik last, herkende ik meteen haar naam. Verschrikkelijk, zo jong nog.....