Veel sterkte aan alle familieleden, vrienden, kennissen en anderen die het voorrecht hadden haar te kennen! Die ziekte is vreselijk....
Wat een in en intriest bericht. Familie en vrienden heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Liefs, Kweenie
Jeetje... wat jong nog en dan al overleden. Dit is niet normaal meer. En ook nog eens aan de allerergste ziekte die er is. Man/gezin/ouders/zussen-broers/familie/kennissen en alle andere nabestaande.. heel veel sterkte met dit hele grote verlies. Ik heb er verders geen woorden voor. Vind t vreselijk om te horen! Zoek steun bij elkaar en probeer t zo goed en kwaad mogelijk toch je leven te lijden die je nog voor je hebt. Alle sterkte toegewenst.
gecondoleerd voor iedereen die haar heeft gekent... Wat erg allemaal.. haar naam komt mij ook heel erg bekend voor... heel veel sterkte. liefs Damiana!
Sookie heeft ook meegeschreven op het Geertgen-topic, daar ken ik haar van.. Ik schrik van dit bericht... gecondoleerd en sterkte voor de na bestaanden... KrisKras
Gecondoleerd met dit intense verlies!!.. Ik wil iedereen die haar moeten missen veel sterkte en kracht toe wensen... liefs..
Beste Famillie en Vrienden van Sookie Gecondoleerd hier zijn geen woorden voor heel veel sterkte! Ik kende sookie verder niet maar wens jullie allen heel veel sterkte in deze moeilijke tijd wat een rotziekte is dat toch en zooooo oneerlijk ze was veel te jong! Liefs Magic
Veel te jong... heel veel sterkte met dit verlies. Mijn zusje is in Maart genezen (schoon) verklaard van baarmoederhalskanker... Zo zie je maar dat niets zeker is in het leven.