Wat vreselijk! Ken haar inderdaad qua naam, weet niet wat er gebeurd is, maar gecondoleerd voor familie, vrienden en nabestaanden.
Sookie is vandaag om 12.00 uur gecremeerd. Lieverd, hopelijk heb je nu rust. Tim en familie nogmaals heel veel sterkte voor de komende tijd. Ben blij dat ik erbij heb mogen zijn. Dikke knuffels
hopelijk mag ze haar rust vinden sterkte het zal een zware dag voor jullie zijn geweest ben er nog steeds erg stil van..
Veel sterkte aan haar familie en vrienden! Veel te jong van hen weggerukt, hopelijk mag ze nu in vrede rusten en over hen allen waken!
Jeetje wat heftig, inderdaad een bekende naam. Ik wens haar nabestaanden heel veel sterkte dit verlies te dragen!
wat heftig! ik ken haar niet ook niet via zp. maar heel veel sterkte allemaal, familie, vrienden! ingrijpend zo'n gebeurtenis!
Hierbij wil ik, namens haar man, iedereen bedanken voor alle lieve berichten. Hij heeft kennisgenomen van de condoleances en het doet hem goed dat zovelen met hem meeleven.
Gecondoleerd Graag wil ik de familie, vrienden en andere betrokken heel veel strekte wensen in deze tijd! XXX Marinka!