Overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sandra24, 26 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra24

sandra24 Niet meer actief

Ik weet het even niet meer..
    Ik had 18 september ongesteld moeten worden, wat ik tot op heden nog steeds niet ben.
    Ben vanaf mei gestopt met de pil. De keren erna steeds netjes ongesteld geworden, nu dus 8 dagen over tijd..
    Testen gedaan van de kruidvat 2v5 en deze zeggen negatief allemaal. Wat zouden jullie nu doen? afwachten tot ongesteldheid komt, of naar een dokter gaan? en vanaf wanneer doen ze eigenlijk een bloedtest?
    Bedankt alvast :(

2. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi sandra ik zal even langs de dokter gaan en het hele verhaal vertellen. misschien sla je deze maand wel over? heb je stress gehad of miss wel een verhuizing? succes

3. Vlootje25

Vlootje25 Actief lid

30 sep 2011
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, balen zeg! Misschien nog wel last van het zogenaamde ontpillen... dit kan soms 6 maanden tot een jaar duren! Maar voor de zekerheid is een bezoekje aan de huisarts nooit mis! Succes!

4. sandra24

sandra24 Niet meer actief

bedankt voor jullie antwoord! ik dacht misschien is het gek als ik naar de dokter ga ervoor.. weet niet echt wat 'normaal' is om naar een dokter te gaan ;) voel me dan ook echt staan van heb je dr zo 1 die niet kan wachten.

Deel Deze Pagina