Nou als jij niet zwanger ben dan weet ik het ook niet meer! Inderdaad een echo vragen! Dan weet je het gelijk 100% zeker!
Maar dit zou je derde kindje zijn toch? Dan moet je als ervaren moeder leven voelen met zo'n buik. Voel je leven?
Is dit een grapje ofzo? En snap ik hem gewoon niet? Want als je zo dik bent/zwanger bent . Dan zou je toch ook al wel iets van leven moeten voelen en al niet meer in je eigen broeken passen enzo? Ben heel benieuwd waar dit heen gaat. Je ziet er echt onwijs zwanger uit!
Ik snap niet dat je nog twijfelt.. Ik zou als een gek een zwangerschapstest in huis halen! En als die positief is direct om een echo vragen morgen en als hij negatief is direct de HA bellen voor een afspraak bij de gyn oid.
Nee ga de hap niet bellen hoor. Haha das wel heel erg , ga niet dood haha . Haal morgen iig een test om te beginnen
vaag topic eerlijk gezegd ik zeg ga morgen naar de huisarts of ga naar het ziekenhuis en eis een echo.!! als je niet zwanger bent is dit echt niet gezond hoor!
Als ik naar de foto's kijk lijkt het of je nu iets dikker bent als bij 15 weken van je zoon. Dan moet je leven voelen.
Als dit met 15 weken is ben je nu al een stuk verder of je darmen zijn zo uit gezet dat je zwanger lijkt.?? Succes ermee in elk geval. ( en denk gefeliciteerd met je aankomende derde)
Nee voel niks maar dat voelde ik met me zoontje ook niet snel had al wel heel snel een mega buik! Moest t na 6 weken al aan iedereen vertellen omdat ze t al zagen , zal zo Es' een foto posten van 40 weken , schrik niet
Maareh.. Dit is toch ook niet ineens gekomen? Dit heb je dan toch al eerder gemerkt? Ik twijfel ook een beetje of ik dit nu serieus moet nemen of niet..
Ik snap ook niet dat je zo nuchter kan blijven hoor. Dat je uberhaubt kan wachten met testen tot morgen! Ik had al lang naar een apotheek gereden en die test nu nog gedaan... En de hap bellen meer advies voor het hoe of wat met de medicatie die je ingenomen hebt..
Ben al een tijd niet goed nee en heb een test gedaan eerder toen nega is denk ik 2mnd geleden heb eerder topics gehad hoor dus als je t niet serieus neemt Miss ff kijken , snap er zelf ook de ballen niet van