Wow ts ik had er al 30 testen tegenaan gegooid denk.... Of je bent al een eindje zwanger, of je krijgt een drieling! Is je buik ook hard zeg maar? Voelt het als een zwangere buik?
Niet kei hard maar dat duurde bij die andere zwangerschappen ook ff had al vroeg last van een snel groeiende buik
Na een aantal weken verdwijnt het hcg hormoon toch uit je lichaam? dan test je zoiezo nega.. ga morgen gewoon nog eens naar die ha hoor, als je niet Zwanger bent is dit echt niet super gezond hoor!!
oo das een flinke buik meid! Voelt ie hard aan? voor een opgezette buik is dit wel erg groot. Ik zou ook effe een test doen en bij nega uitslag effe een bloedtest vragen en anders toch effe vragen waar die buik vandaan komt!
Wat zegt je man hiervan dan? En krijg jij niet van iedereen de vraag hoelang jij al zwanger bent? Toen ik niet zwanger was en een veeeeel kleiner buikje had kreeg ik die vraag al....
Nou meid dit is echt niet normaal. Denk toch echt dat je zwanger bent..(de AH is hier openb tot 10 uur hihi). Ik zou uit elkaar ploffen van nieuwsschierigheid! Willen jullie graag een derde?
Klopt was voor evt gal stenen ivm met dus misselijkheid en buikpijn , niks gevonden , op dat moment had ik ook echt niet t idee dat ikzwanger zou kunnen zijn ook totaal niet mee bezig
Hij weet er niet wat ie ervan moet denken volgensmij , t is m wel opgevallen. En hij heeft ook gezegd dat ik een test moet doen ga er morgen aan geloven
Nja als je op 27 aug. een echo hebt gehad dan hadden ze een zwangerschap moeten zien.. Ben je wel zwanger Dan ben je nu nog geen 4 weken zwanger.. Dan zou je ook niet zo'n buik kunnen hebben...
nee hoor daar kijken ze bij galstenen niet naar! Ik heb in mijn zwangerschap div echo,s gehad voor galstenen maar nooit is de baby in beeld geweest
Ja maar voor galstenen kijken ze hoger met het echoapparaat. Hebben ze ook laag dus onderin de buik gekeken?
Daar zit ik ook echt aan te denken gister toen ik uit de auto stapte viel ik bijna van de pijn , t waren net weeën , m'n rug en m'n onderbuik waren erg pijnlijk duurde ong 15 min af en aan