Als je een echo hebt gehad een maand geleden en de testen zijn negatief, wat zegt de huisarts er dan over? Dit lijkt mij niet gezond, morgen naar de huisarts en het verder laten onderzoeken! Ik zou me heel erg zorgen maken en niet alleen maar denken: wat vreemd...
een galstenen echo is ter hoogte van je maag dus dan kijken ze niet vanonderen.. Sorry meis maar ben je eigenlijk niet bang dat je iets anders hebt iets engs een gezwel of bbz?
jeetje meis ik snap niet dat je niet eerder naar ene huisarts bent gegaan. Hebben ze de 27 je baarmoeder bekeken? zo ja ben je niet of pas heel kort zwanger. meis ga naar een dokter voor hetzelfde geld heb je een gezwel in je buik zitten
Maar uitgaan van ts haar OP deze klachten heeft ze al 4 mnd.. Dus als ze zwanger zou zijn dan zou ze al een week of 17 moeten zijn. En toen ik een echo kreeg rond dat termijn voor galstenen zag je toch ook echt de baby zitten..
Ik heb met 18 weken nog een echo gehad en toen hebben ze ook geen baby in beeld gehad hoor. maar goed daar gaat het niet over.
OMG dadelijk word je topic weer verhuisd naar de bevalling! Ow sorry hoor maar met mn eerste kwam ik er pas achter toen ik 22 weken was. Ik had nog geen buik en bij mij dachten ze de ziekte van Pfeiffer.
Je bent al moeder van 2 kinderen. Jij weet dus zelf hoe bij jou een zwangerschap aanvoelt. Voelt dit voor jou als een zwangerschap of niet? ik denk dat je het zelf het best weet, aangezien jij weet welke kwaaltjes je had bij de andere 2 kinderen.
Bij de 1e nergens last van wel een snel groeiende buik en pijnlijke borsten . De 2e vanaf 7weken ziek 40 w lang en echt overal last van zoals in t boekje staat . Nu op dit moment Misselijk (vaak) nu in 1uur al 3x naar de wc . Iedere dag menstruatie krampen dat nu ong 8weken .
ik roep maar wat hoor, je hebt nu toch ook geen positest gehad....vind het wel vaag ook met die pijnklachten denk ineens aan nierstenen maar als je dan zo opblaast is het echt foute boel hoor meis....ik zou morgenochtend en onmiddelijk de dokter bellen en stel dat je pas laat terecht kan zou ik naar het ziekenhuis doorrijden!
Maar als je echt niet zwanger bent, zou het dan geen enorme vleesboom kunnen zijn? Dat is dan nl mijn eerste gedachte. Ook dezelfde symptomen die jij hebt. Morgen meteen naar de huisarts hoor!
Ga iig morgen een test halen is die nega laat ik controleren op een blaasontsteking . Pis me eigen kwij t ! Geen pijn bij t plassen . Anders laat ik t verder bekijken word wel een beetje bang dadelijk is t echt ernstig
okee testen dokter bellen in een potje plassen naar de afspraak gaan en alle symptomen vertellen wat je hebt de dokter aan je buik laten voelen....meis als je niet zwanger bent dan is dit echt neit goed hoor
Als ik heel eerlijk ben denk ik ook niet dat je zwanger bent, want dat weet je bij de 3e gewoon wat sneller. Zeker als je ook geen positieve test hebt gehad (als ik het goed heb begrepen tenminste) Toch moet zo'n buik ergens vandaan komen en als jij ook gisteren zo beroerd werd dat je bijna flauwviel, vind ik eerlijk gezegd dat je nogal onverantwoord bezig bent, zwanger of niet, Ik begrijp dus ook niet zo goed waarom je nog niet bij een arts bent geweest.
Wil niet dat dit topic dadelijk verkeerd loop door ik geloof t niet of als ze dit of dat ( dit is verder op niemand gebaseerd ) ik ga er morgen even verder mee . Ga nu ff lekker slapen als dat lukt . De kleinste heeft last van de tandjes