soooo wat denken jullie hiervan

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door happymama, 24 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TanjaJes

TanjaJes Actief lid

19 sep 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ervan uitgaande dat je verhaal eerlijk en oprecht is, is mijn advies om zo snel mogelijk een huisarts te bellen.
    Je geeft aan morgen naar de huisarts te gaan, maar als ik jou was zou ik (als je nog wakker bent) NU een huisarts raadplegen, er zijn toch ook van die 24/7 huisartsen, (als je ff google-d vind je vast wel een overzicht vd dienstdoende nachtarts in jouw regio) dan kan je in ieder geval telefonisch wat raad vragen, als ik jou buik zo zie denk ik hoe eerder je dit aankaart bij een arts hoe beter!

2. pffffff

pffffff Actief lid

21 mei 2008
    339
    0
    0
    Een kennis heeft had na haar zwangerschap dat haar buik maar niet kleiner werd en ze is echt dun en bleek een cyste te zijn... ik zou ook naar de dokter gaan hopelijk is het goed nieuws succes!

3. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Toen ik de eerste foto zag dacht ik "duidelijk een zwangere buik" en je tweede foto vind ik zelfs nog zwangerderderder... Ik ben heeeeel benieiwd naar wat de ha gaat zeggen. Vind het wel een beetje dom dat je het zover hebt laten komen want dit is niet zo ff op komen zetten. succes morgen en ik hou dit topic in de gaten.

4. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Dan moet TS ook niet de vraag stellen wat wij denken dat het is natuurlijk ;)

Ik vind het vreemd trouwens dat je nog niet bij een dokter bent geweest maar goed zal wel aan mij liggen, als ik zo'n buik zou hebben zou ik niet een topic openen en vragen wat andere er van zouden denken. ;)

5. mamavanYannick

20 dec 2011
    53
    0
    0
    29-35-30-28-32-32-30-30-mk-31-31-32-30- (27????)
    NULL
    Ze is wel een keer bij de ha geweest maar die nam haar niet serieus. heel veel suc6 vandaag neem aan dat hij er nu niet omheen kan!

6. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    nou ben benieuwd meis.. mij lijkt het een zwangere buik!
    maar iig s6 zo bij de dokter en hoop met je mee dat het niets ernstigs mag zijn.

7. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik snap eerlijk gezegd niet dat je niet al 10x bij de dokter ben geweest...
    Waar wacht je op?!
    Laat je bloed testen, laat een echo maken en als je niet zwanger ben zit er tochduidelijk echt iets verkeerd..

Waarom wacht je toch zo lang...:(

8. happymama

happymama Niet meer actief

nou druk druk druk vandaag . had me verslapen omdat de kleine man pas om half 8 wakker was en om kwart over 8 moet ik naar t schooltje voor me dochter dan snel naar huis ff eten kleine fruit geven die lig net in bed en dadelijk om half 12 dochtertje weer halen , ga vanmiddag naar de winkel en haal ik een test en breng ff urine weg om mee te beginnen .

9. TanjaJes

TanjaJes Actief lid

19 sep 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom bel je de ha niet al alvast??
    Lijkt me wel verstandig hoor...
    Dat er "iets" aan de hand is, is wel duidelijk, of je nou zwanger bent of niet, dus bij de ha moet je toch terecht!
    En de ha kan je ook testen op zwangerschap en ook naar andere oorzaken op zoek gaan

10. kippiekip

Ik vind het maar vaag hoor, als je niet zwanger bent en je hebt zo'n buik dan had ik die kleine wat later naar school gebracht en was ik eerst naar de HA gegaan.

Waarom wacht je zo lang ?

11. Pinda83

Pinda83 Actief lid

10 nov 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Tjee,

Ik las dit topic gisteren al en dacht: die is toch echt zwanger! Maar gezien je verdere verhaal misschien ook niet.... Doet er volgens mij ook niet toe: je moet wakker worden en actie ondernemen!! Je hebt twee kindjes die je nodig hebben; dan gaat je gezondheid toch voor alles ?? Ik vind je nogal naief als ik dat mag zeggen. Als je denkt niet zwanger te zijn en je hebt zo'n buik... dan moet er toch een alarmbelletje gaan rinkelen? Ik snap werkelijk niet dat je niet meer actie hebt ondernomen! Maar goed, dat zeggen al genoeg meiden hier, ik hoop dat je nu wel snel wat gaat doen en dat het allemaal voor je mee mag vallen!

Enne: ben je stiekem niet gewoon bang en onderneem je daarom geen actie? Wel doen hoor! Het is je lijf!!

succes!

Grtz Pinda

12. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    he meid heb je al getest inmiddels? dacht eerlijk gezegd ook meteen zwanger! maar nav je verhaal denk ik niet dat dat het is! je moet echt om jezelf denken hoor.. al bel je maar even naar je huisarts van joh wat kan het zijn.. en laat je niet afschepen!

13. Egeltje85

Egeltje85 Actief lid

8 jan 2011
    233
    0
    0
    Onderwijs
    Noord-Brabant
    Tjonge wat een heftig verhaal! Ik zou me geen seconde meer op dit forum laten zien en meteen een sprint trekken naar de HA! Je ziet toch zelf ook wel dat dit niet klopt! Of je bent hartstikke zwanger, of er zit iets niet helemaal goed in je buik! Misschien ben je (té) bang, misschien ben je zelf niet zo bezorgd, maar kijk eens naar al die reactie van ons! Neem de verantwoordelijkheid over je eigen lichaam en onderneem actie!

14. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Ik zou ook actie ondernemen!
    Gewoon na laten kijken.
    Dan weet je in iedergeval iets!

15. kippiekip

en al getest ?

16. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Nou sorry maar vind je wel een beetje laks hoor. Had vanmorgen al direct met de ha aan de foon gehangen als ik jou was.

17. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    ik ben toch wel benieuwd hoor :eek:

en inderdaad, ik had ook al LANG de HA gebeld en een test gekocht, en gedaan!

18. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    duurt lang hopelijk is alles goed

19. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik begin er eerlijk gezegd steeds minder van te geloven!
    Als je zo'n toeter hebt zonder dat je zwanger bent, dan ga je naar de ha omdat je verantwoording hebt jegens jezelf maar zeker je kinderen.
    Ik begin zo langzaam te denken dat het een oude zwangerschapsfoto is en dat ze ons voor het lapje houdt.

Zo niet dan ben je wel heel erg onverantwoordelijk bezig.

20. kippiekip

Zou dan wel een hele slechte grap zijn, dan zou ik alsnog naar de HA gaan als ik TS was om mijn boven kamer eens na te laten kijken.

Deel Deze Pagina