jeejtje als dit geen zwangerschap is zou ik wel ff heel rap naar de dokter gaan hoor...waarom heb je hier mee gewacht zeg? je hebt best wel een bol buikje (lees:niet dik/vet), ik zou echt bijna denken die is zwanger. Ben je al geweest? en heb je getest? ben zeer benieuwd wat er uit komt!
als je echt zo bang bent waarom vlieg je dan inmiddels niet naar de HA?? beetje tegenstrijdig met wat je nu aan het doen bent toch? succes!
als dit een grap zou zijn idd......waarvan ik dat ook steeds meer denk....dan is het jammer dat zij zich moeder mag noemen....sorry hoor....maar zij weet hoe het is om moeder te worden dus mag je hopen dat ze zich dan ook bedenkt dat ze met zon grap mensen kwetst die al jaren miss wel bezig zijn om een kindje te kunnen krijgen.... als dit een grap is is ze mooi ziek in dr hoofd!!!
Op 29 augustus schrijf je dat je dacht door de pil een eisprong te voelen. Mocht je toen toch zwanger zijn geworden, dan zou je volgens mij nu rond de 6 weken zwanger moeten zijn. Je buik ziet er echter uit alsof je al een week of 15/20 zwanger bent... Als de urinetest negatief is, zou ik vragen om een bloedtest en een echo. Sluit men een zwangerschap uit, dan zou ik me direct verder laten onderzoeken!
Nou nou nou en waar heb JIJ last van?? Doe ff normaal joh . Ik geloof ts wel en door zulke achtelijke reacties zoals komt ts hier straks niet meer posten en dat zou ik erg jammer vinden! Misschien is ze wel heel bang om naar de ha te gaan, weet jij veel? Om nu al zulke conclusies te trekken ÈN die hier dan ook maar gelijk neer te kwakken vind ik erg laag! Echt, ga je keukenkastjes uitsoppen ofzo :x
Waar heb jij last van dan? En hoezo is het dan jammer dat zij zich moeder mag noemen? Als je het fijne er niet van weet kun je beter niks posten. We wachten het maar gewoon af denk ik zo.
Ik heb gekeken, maar ik heb geen foto meer. Dacht dat hij nog wel ergens zou staan... Heb je al contact gehad met een arts? Ik merk dat ik mij stoor aan het feit dat een aantal mensen elkaar hier lijkt op te hitsen iemand oppert dat het misschien een grap is en da worden mensen bij voorbaat al boos op de te. Schiet mij maar lek
Heel eerlijk? Ik vind het klinken alsof je heel graag zwanger wilt zijn en niet wilt testen/onderzoeken omdat je jezelf graag in die waan wilt laten. Maar misschien zit ik er wel helemaal naast hoor.
En is er al nieuws????? Snap niet dat je je kunt verslapen, ik denk dat ik helemaal niet had geslapen. en als ik dat wel had gedaan had ik echt mijn wekker gezet zodat ik als eerste was om te bellen, zodat ik direct na het schooltje bij de ha zou zitten. Maar goed, iedereen is anders.
Idd wel veel vooroordelen. Wat als wat als. Je buik ziet er een beetje uit zoals die van mij nu 15 weken. Gewoon even goed laten onderzoeken!
Oei oei! Ik heb bijna plaatsvervangende schaamte als ik sommige reacties hier lees! Ze vraagt om onze mening, maar niet om onze ongezouten (harde) kritiek....toch? Dat ze niet geschikt zou zijn als moeder, of dat ze een grap met ons uithaalt...hoe kom je erbij om zoiets te schrijven over een ander?? Dat zou je zelf ook niet echt waarderen als je hier iets post. Misschien durft ze dus inderdaad geen actie te ondernemen, weten wij veel? Ik gaf eerder ook mijn mening, maar kritiek op de manier zoals sommigen hier net deden... tjonge, die hebben wel even wat om over na te denken zeg! Ik hoop dat TS ondertussen 'wakker' is geworden en even naar de HA is geweest. zo niet: gaaaaaannn!! Enne: wat er ook is en waarom je ook verder nog zo weinig hebt gedaan met je klachten, ik hoop dat het allemaal mag meevallen voor je! Succes hoor! Grtz Pinda