soooo wat denken jullie hiervan

Discussion in 'Zwanger worden' started by happymama, Sep 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. glamoury

glamoury Actief lid

Sep 3, 2012
    280
    0
    0
    goed lezen mensen!!!! ik reageer op iets wat een ander plaatst!!! over als het een grap zou zijn en daar reageer ik op....als dat zo zou zijn is dat mijn mening.....ik frustraties???? no way zit pas net in ronde 2 dus totaal geen frustraties aan deze kant....lezen dat moeten jullie doen...maar blijkbaar mag je hier ook al niet je eigen mening geven op een reactie van een ander want dan pas vliegen hier alle hormonen in de rondte!! maar goed ik hoop dat ze nog wat plaatst zodat we er ook achter komen wat ze nu mankeert...

2. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

Apr 1, 2009
    1,538
    4
    0
    Ik zou het niet eens zou gek vinden als ze niet meer zou reageren en vergeet niet dat ze niks verplicht is!

3. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Laat je niet gek maken, sommige op ZP lezen liever alleen wat ze willen lezen.. Ik weet wat je bedoelde hoor en denk er precies zo over.

Maar de '' niet '' lezers moet je lekker negeren joh ;)

4. Wow ik vind zo'n buik niet normaal.. Waarom heb je je niet allang laten onderzoeken? Als het een zwangerschap zou zijn dan zou dat nog het gunstigste geval zijn maar wie weet wat er allemaal aan de hand kan zijn? Zorg een beetje voor jezelf meis! Ben nu wel benieuwd wat er uit je test is gekomen.

5. glamoury

glamoury Actief lid

Sep 3, 2012
    280
    0
    0
    dank je wel!!

6. selina89

selina89 Bekend lid

Sep 5, 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    zoooooo wat een ongezouten meningen allemaal zeg niet normaal ik denk dat dit topic een beetje uit de hand gelopen is haha....
    hoop mocht je bij de ha geweest zijn dat alles goed verlopen is!

7. swimming

swimming Fanatiek lid

Apr 15, 2012
    2,985
    3
    38
    Nederland
    Weet je al meer?

8. Little22Miracle

Little22Miracle Actief lid

Oct 3, 2011
    432
    0
    0

Misschien ligt TS wel in het ziekenhuis who knows ?

9. Norge

Norge Fanatiek lid

Jul 29, 2011
    1,292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Vreemd verhaal. Lijkt mij dat je al lang bij de huisarts gezeten zou hebben.

10. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

Apr 1, 2009
    1,538
    4
    0
    Ik hoop het toch niet!
    Bij nr 2 liepen we zo'n beetje gelijk. Denk niet dat zij zoiets bij elkaar zou verzinnen en toen kwam ze zeker niet als een slechte moeder over of zoiets

11. Little22Miracle

Little22Miracle Actief lid

Oct 3, 2011
    432
    0
    0

Lijkt ook niet dat iemand zoiets verzint, en hoop ook niet dat ze in zh ligt maar was meer omdat ze niet meer reageert en er mensen zijn die het niet geloven

12. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

Apr 1, 2009
    1,538
    4
    0
    Dan moeten ze niet reageren maar dat is mijn mening. TS vroeg om een mening niet om kritiek.

13. kippiekip

zeggen dat je het niet geloofd is toch ook een mening ?

ik zal niet zeggen dat ik het niet geloof maar ik vind het wel een heel vaag en vreemd verhaal, dat doet TS echt zelf veroorzaken want ze geeft vage antwoorden.

maar goed, ik hoop niet dat ze in het ziekenhuis ligt, blijf het alleen wel erg vreemd vinden dat je hiermee rond blijft lopen.

14. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    happy er zijn zat mensen die je wel geloven hoor maar je even een schop onder je kont willen geven om naar de dokter te gaan, niet om je ongerust te maken maar we zien allemaal hetzelfde als jou, of dit nu een zwangere buik is of misschien iets anders je moet dit even na laten checken...

dus laat wel even wat weten hoor, er zijn er zat die wel met je meeleven!

15. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

Apr 1, 2009
    1,538
    4
    0
    Heb ook wel eens met dingen gewacht waar ik beter veeeel eerder mee naar de dokter had moeten gaan. Maar op dat moment gingen me kids voor dus tja.

16. kippiekip

Nou sorry hoor maar met dit zouden mijn kinderen toch echt even opzij geschoven worden.

17. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ach niet iedereen is hetzelfde daarin hoor, ken zat mensen die wachten tot het uiterste met een doktersbezoek daarin is zij echt geen wonder en ook niet raar hoor. Dat die mensen spelen met hun leven of het niet zo slim aanpakken dat zal ik niet ontkennen maar er zijn er zat die het dus niet doen en daarin anders zijn, maar hoeven toch echt niet te liegen of rare verhalen te vertellen.

nougoed laten we maar even afwachten wat er is uitgekomen, hoop echt dat we hier nog achter komen!

18. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

Apr 1, 2009
    1,538
    4
    0
    Ligt er aan waarom. Op dat moment ging het in mijn geval niet goed met de gezondheid van mijn zoontje met alle gevolgen voor die van mij.

19. kippiekip

Nou we hebben het over het geval van TS, in dit geval zou ik dus even mijn kinderen opzij schuiven en naar de dokter gaan, dit is gewoon niet gezond als ze niet zwanger zou zijn.

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    ik ken haar persoonlijk en ze ligt niet in het ziekenhuis! ze heeft het ook druk mensen relax en verzin geen verhalen enz ze verzint het echt niet

Share This Page