Zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden' started by leotje, Sep 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leotje

leotje Actief lid

Jul 28, 2010
    134
    0
    0
    Ben in Mei gestopt met de pil, om te gaan voor een 2e kindje. 3 cyclussen gehad van 31-30-31 dagen. Nu zit ik op cyclusdag 34 en nog niet ongesteld......
    Heb deze maand mijn temperatuur bijgehouden en heb Ws vorige week donderdag mij ei gehad, dus zit dan nu op DPO 8, maar dan is de luteale fase toch te kort om zwanger te zijn???

2. dphoek

dphoek Niet meer actief

Hoi,

Tja, zo lang je nog niet ongi wordt zou je nog in je lf kunnen zitten, vanwege een late eisprong.. Mijn ervaring is wel dat een temperatuurcurve soms anders gelezen wordt door een arts dan door ons leekjes. Ik dacht namelijk dat ik 'm helemaal snapte (kijk, daar bij die piek is mijn eisprong!) waarop de arts zei: nee hoor, daar! Dat was 5 dagen eerder. Heb je wel geklust rond de vermoede eisprong?

Misschien is het wel raak....!!!

Groetjes Patricia

3. leotje

leotje Actief lid

Jul 28, 2010
    134
    0
    0
    Wij hebben die maandag nog geklust.....

Volgens FF heb ik die dag mijn eisprong gehad, omdat op die Do mijn temp omhoog schiet? Heb wel die hele week was buikkrampjes gehad dus kan niet zeggen wanneer het precies geweest is en de hele week vruchtbaar slijm gehad.........

4. mothertobe1

mothertobe1 Fanatiek lid

Aug 17, 2012
    1,036
    234
    63
    Ik zou gewoon lekker een testje doen!

5. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    eens! :) succes!

6. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Wanneer was je ei in die andere cycli? Misschien wa sje ei nu wel later en wordt je ook pas later ongesteld.

7. dphoek

dphoek Niet meer actief

Nou, dan sluit ik me aan bij de andere dames, toch maar een testje wagen! Anders pak je voor de zekerheid een gevoelige test?

Succes!

8. leotje

leotje Actief lid

Jul 28, 2010
    134
    0
    0
    Ik heb een test gekocht, kan ik die nu al doen of is het morgenochtend beter?

Toen ik zwanger was van mijn zoontje had ik ook cyclus van 32/34 dagen, dus misschien is dit ook wel een lange cyclus.
    Of ik in mijn vorige cyclus eisprong heb gehad weet ik niet zeker, ik heb ook pas vanaf deze maand temperatuur opgenomen!

9. mothertobe1

mothertobe1 Fanatiek lid

Aug 17, 2012
    1,036
    234
    63
    Als je overtijd bent kun je de test op iedere moment van de dag doen.

10. leotje

leotje Actief lid

Jul 28, 2010
    134
    0
    0
    Heb een test gedaan en negatief :(

Wacht het weekend af misschien dat ik dan ongesteld wordt

11. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Je nod is gemiddeld 14 dagen na je eisprong. Ik denk gewoon dat je je nod moet opschuiven.

12. leotje

leotje Actief lid

Jul 28, 2010
    134
    0
    0
    Ik begreep (van internet) dat er tussen eisprong 8 -14 dagen kunnen zitten...

13. TanjaJes

TanjaJes Actief lid

Sep 19, 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    maar volgens mij geldt dat kans op zw het grootst is als de periode na eisprong ongeveer 14 dagen is, ivm innestelen v een bevruchte eicel

14. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    In ieder geval niet minder dan 8 dagen begreep ik altijd.
    Maar je zwangerschap is pas zo'n 14 dagen na je eisprong te meten. Dat staat los van je nod als je of kleiner is dan 14 dagen

15. leotje

leotje Actief lid

Jul 28, 2010
    134
    0
    0
    Dan wacht in nog een paar dagen, voordat ik opnieuw een test doe.
    Nog steeds niet ongesteld.............

Begin me ook wel zorgen te maken ( doe ik snel hoor :D )stel dat ik niet zwanger ben waarom heb ik dan opeens zo lange cyclus...? Moet gewoon rustig afwachten ;)

16. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Als je nu pas 8 dpo zit, dan zou ik inderdaad nog minimaal 4 dagen wachten met testen. Nu kan geen een test het nog meten, dus dat zou zonde zijn en misschien maak je je dan ook voor niks zorgen.

Succes!

17. cinderella1978

cinderella1978 Actief lid

Oct 25, 2011
    359
    0
    0
    Een temperatuur curve klopt ook niet altijd, bij mijn dochtertje kon ik volgens de curve onmogelijk zwanger zijn, ik had geen eisprong gehad en mijn temp bleef de hele maand ongeveer hetzelfde en daalde zoals altijd voordat ik ongesteld zou worden.
    Maar toch bleek ik zwanger te zijn.

18. mothertobe1

mothertobe1 Fanatiek lid

Aug 17, 2012
    1,036
    234
    63
    En al nieuws?

19. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    Balen, hopelijk te vroeg getest en een latere eisprong gehad. Wie weer test je binnenkort alsnog positief. Hier nu op cyclusdag 37 en afgelopen donderdag nog negatief getest. Hoop stiekem ook dat ik te vroeg was met testen...

20. leotje

leotje Actief lid

Jul 28, 2010
    134
    0
    0
    Nog geen nieuws hier..... Heb vandaag wel erg last van ongesteldheidskrampjes gehad dus denk dat ik ongesteld ga worden. Heb nu ook wel zoiets als het dan niet gelukt is laat maar komen dan, kunnen weer verder voor de volgende ronde:D

@cinderella1987 heb wel vaker gelezen dat temperaturen niet helemaal betrouwbaar is

@misty1984, voor jou dus ook spannend we zitten in hetzelfde schuitje voor mij cyclus dag 36. Is dit jullie eerste ronde?

Share This Page