Hallo allemaal! Nou ik ben eindelijk zwanger en wat ben ik blij maar ook zo bang! maar dat klinkt voor meerdere bekend denk ik ? Nou heb ik even een vraagje, ik heb last van ongi pijn maar dat hebben meerder hoordeik? en dit had ik ook al een weeek voor mijn NOD, Maar heb sinds een paar dagen ook zn last van mijn lies? ben zo bang.. kan het gevoel niet echt uitleggeN! Hebben jullie hier ook last van gehad? en wat kan het zijn?... ben blij dat ik over 3 weken naar de vk moet en een echo krijg! als ik dan het hartje hoor ben ik denk ik heel erg gerustgesteld! ik hoor het graag liefs
Die menstruatiepijn is heel normaal! Had ik ook vanaf een week voor NOD. Dat is bandenpijn vanwege dat je baarmoeder groter wordt. Ik vond het vreemd dat dat al zo snel begon, maar het schijnt erbij te horen. En dan was ik weer blij omdat ik misselijk was, eindelijk een echt zwangerschapsteken! En twee weken later werd dat alweer minder, was ik weer ongerust dat dat niet goed was. Ik vond de eerste echo inderdaad een hele geruststelling. Alleen als ze hem zo vroeg doen, gaan ze waarschijnlijk niet naar het hartje luisteren hoor. Misschien kunnen ze wel zien dat het klopt, maar zo vroeg heb je nog aardig wat kans dat ze het niet kunnen horen. Verder moet je er gewoon vanuit gaan dat de meeste zwangerschappen gewoon goed verlopen. En gefeliciteerd! X