Hallo meiden, Sommige van mijn vriendinnen hadden snel na de bevalling zoiets we zijn compleet. Ik ben een BAM en dus alleen verantwoordelijk voor mijn kinderen. Maar net als bij mijn zoon niet het gevoel helemaal compleet gte zijn.Ik weet het is nog maar net na de bevalling. Maar vraag me af bij andere meiden hoe dat zit bij hun.
Hier nooit het gevoel gehad compleet te zijn.. Alleen kan ik helaas nu geen kids meer krijgen. Maar gevoel en verstand zeggen beide iets anders
Hier zal dit gevoel ook nooit komen denk ik en daarom volg ik me verstand en niet mijn hart, maar ik heb er ook 5 dus het houdt een keer op en de laatste was al een suprise en een super cadeautje. Nog gefeliciteerd met je kleine meid. Is het niet zwaar 2 kindjes in je eentje?
Ik zag mijn zoontje pas ongeveer 6 uur na de bevalling. Toen had ik ook nog niet gelijk het compleet gevoel. Nu is mijn zoon 2 maanden en heb ik wel echt een compleet gevoel. Ik weet ook niet of ik nog een 2e zal willen. Misschien in de toekomst, maar voorlopig zijn we gelukkig met zn 3tjes.
Zo snel na een bevalling is het altijd allemaal heel mooi en ben je verliefd. Dus kwa gevoel is dat moeilijk vergelijken. Hier hebben we er nu 3 en ik zou nog we eentje willen... Maar mijn man niet, soms denk ik wel eens dat het verlangen groter is omdat ik weet dat mijn man niet wilt... Klinkt dat logisch hahah
Na mijn eerste kindje had ik direct ook het gevoel niet compleet te zijn. Nu is mijn tweede kindje geboren en het voelt nu wel compleet. Moet wel zeggen dat zwanger zijn niet zo mijn ding is. Vooral de tweede loodzwaar met 6 maanden boven de wc pot geleefd. Ik was blij dat ik niet meer zwanger was. Misschien dat het anders zou voelen als het wel fijne zwangerschappen waren.
De eerste tijd van mijn zoon was een grijze wolk door veel gebeurtenissen. Erg ziek , couveuse tijd etc. Toch had ik het toen ook heel erg. Ben benieuwd over 2 jaar haha. Eerst idd goed van haar en mijn zoon genieten.
Gaat nu heel goed. Ze is heel tevreden. Gelukkig tot nu toe geen reflux zoals seyhan. En hij is helemáál verliefd.
Ik heb altijd gedacht 3 kids te willen en heb er 3 mogen krijgen. Voor mij was het eigenlijk direct na de bevalling klaar, vind het goed zo. Mijn man ook. Maar er zijn genoeg vrouwen die dat gevoel niet hebben, maar meer uit verstandige/praktische overweging of medische redenen ervoor kiezen om niet voor nog een kindje te gaan. Als BAM zou ik niet zo snel voor 3 kids kiezen. Heb er natuurlijk geen ervaring mee om het alleen te doen. Maar het verschil tussen 2 en 3 vind ik behoorlijk groot. 2 kinderen breng je nog makkelijker ergens bij oppas, clubjes/sport voor 2 is nog haalbaar qua brengen en halen. Je hebt 2 handen, dus voor ieder kind 1 Maar het is natuurlijk je eigen keuze
Dank je Caruli. Ja is een hele andere ervaring dan bij S.eyhan. Vriendinnen van mij zeiden wel eens tegen me dat ze moeilijk in het begin hun schema konden maken met oudste naar school enz. Maar dat gaat gelukkig prima hier!
Na mijn laatste bevalling had ik gelijk het gevoel dat het klaar was. Maar dat komt ook omdat ik met mijn verstand al zeker wist dat dit de laatste zou zijn. Hij zat al niet helemaal in de planning, zelfs, maar na de tweede had ik nog sterk het gevoel dat het nog niet af was. We hebben ook heel lang getwijfeld over een derde, omdat het me veel te druk leek (is het ook) en we het niet verstandig vonden. Maar toen bleek hij tijdens het twijfelen ineens al in aantocht te zijn, dus die keuze hoefden we niet meer te maken. Ik heb de laatste zwangerschap dus ook zo bewust mogelijk geprobeerd mee te maken, toevallig de laatste avond ook nog heel erg ermee bezig geweest en tijdens de bevalling was het echt mijn houvast om eraan te denken dat ik dit nooit meer mee hoefde te maken als ik er eenmaal doorheen was, haha. Dus toen hij geboren was, was ik er ook gelijk klaar mee, ik was helemaal opgelucht en blij en tevreden.