Soort Brok in keel heel irritant!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Starsiss, 16 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Starsiss

Starsiss Lid

20 mrt 2013
    23
    0
    0
    Hallo dames!

Ik heb dit en had dit bij mijn eerste zwangerchap ook!
    Et gevoel alsof iemand op je adamsappel drukt ofzo. Ik moet ervan braken dus het voelt eigenlijk meer alsof ik me vinger in me keel stop.

Heb het gevoel dat ik dan moet boeren of me nek moet strekken zodat t weg gaat maar dat gaat dus niet. Ik word er gek van!

Herkend iemand dit? En wat kan ik eraan doen?

2. Tombow

Tombow Lid

11 jun 2013
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is dat geen brandend maagzuur? Volgens mij hoef je daarbij niet altijd letterlijk het zuur te hebben maar kan het ook als een brok in je keel voelen.

Heb het trouwens ook.

3. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ms je schildklier even laten nakijken? Na je bevalling kan deze namelijk van streek raken...(heb zelf Hashimoto maar herken niet de kropgevoelens)

4. EllenZ

EllenZ Lid

20 feb 2011
    85
    0
    6
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar. Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik het tot zeker 20 weken. Nu ik in verwachting ben van de tweede heb ik het weer, al merk ik wel dat het nu veel minder wordt. Geen idee wat je eraan kunt doen, maar dat het vervelend is staat vast.

5. mary12

mary12 Bekend lid

27 apr 2012
    652
    0
    0
    NULL
    NULL
    Schildklier na laten kijken!

6. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Ik heb het ook gehad. Bij mij was het met 20 weken zo goed als weg. Nu nog hel af en toe als ik teveel of wat verkeers heb gegeten.

Het is een heel vervelend gevoel.

7. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    had/heb dit ook, precies zoals jij beschrijft, kreeg toen veel reacties dat maagzuur dit veroorzaakt, zit nu af en toe aan de antagel maagzuur remmer merk wel dat minder word. succes hopelijk zakt het weer. tis idd een rot gevoel

8. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Zou best maagzuur kunnen zijn, zo voelt het bij mij namelijk ook. Kijk es of het weggaat als je een rennie eet. Als dat zo is, was het waarschijnlijk maagzuur.
    Rennies kan je gewoon eten tijdens de zwangerschap.

9. Snoopy1978

13 mei 2009
    29
    0
    0
    Bij mij hetzelfde. Bleek maagzuur te zijn. Ik heb er vooral 's avonds last van. Wat bij mij goed helpt is iets drinken met veel koolzuur zodat de boer eruit komt en dan voor het slapen gaan antagel gebruiken.

Deel Deze Pagina