Wij hebben de box nog beneden staan, maar dl speelt er eigenlijk nog nauwelijks in. Na het ontbijt zet ik haar er vaak in, zodat ik even de keuken kan opruimen/vaatwasser inpakken/etc. Ze staat dan alleen maar aan de rand om mij te roepen. Na een kwartiertje zet ik haar vaak weer op de grond. Na de fruithap exact hetzelfde. Hoe gaat/ging dit bij jullie? Als oma oppast, kan mevrouw opeens wel een half uur spelen trouwens
Hier ging de box na een jaar weg. Was eventjes bang spijt te krijgen, ze vond de box nl niet erg. Maar ik wilde ruimte haha. Was er eigenlijk zo weer aan gewend zonder box, dus geen spijt. Ik zet(te) haar in de eetstoel of op de bank om eventjes een filmpje of zo te kijken. Dat deed/doe ik alleen als ze anders écht aan mn benen blijft hangen en niet met speelgoed wil spelen.
Ik laat de box zelf nog zo lang mogelijk staan. Zoonlief slaapt nauwelijks overdag, dus vind het wel prettig om hem erin te zetten zodat ik even rustig kan douchen o.i.d
Hier is de box in de woonkamer met 6 maanden weg gegaan, op onze werkplek staat hij nog wel. Toevallig vandaag een keer het campingbedje opgezet, 'k wist gelijk weer waarom ik de box had weg gedaan.... Huilen, zeuren, jengelen enz. Op onze werkplaats vindt hij het wel leuk, ik denk omdat hij dan veel meer te zien heeft.
Hij is hier beide keren met een jaar weg gegaan. Bij de oudste was het toen al 6 mnd een plek om het speelgoed te bewaren. De jongste zat er sporadisch in na 8-9 mnd. Vooral als ik even de was boven ging halen en de oudste samen met de jongste beneden was. Verder nooit. Dus sinds een week weer ruimte beneden, heerlijk!
Hier werd hij na 6mnd nog maar weinig gebruikt en met een maand of 8/9 hebben we hem weer op zolder opgeborgen
Vanaf 7 mnd niet meer. Toen begon ze lopen op meubels en ging krijsen in box toen ik maar haar net neerzetten in. Opgeborgen en nooit spijt van gehad
Wij hebben de box met een jaar weg gedaan. Dochter ging steeds meer lopen en kon zichzelf niet meer bezig houden in de box. Was even bang dat ik er alsnog spijt van zou krijgen, maar dit is nooit het geval geweest. Als die eenmaal weg is word je weer creatief met andere oplossingen bedenken om even je handen vrij te hebben.
Hier staat hij nog steeds, maar van mij had hij maanden geleden al weggemogen. Zl zit er nooit meer in, vind het ook echt vreselijk! Huilen, schreeuwen, alles eruit gooien. Het is nu meer een speelgoed opbergplaats, en voor mij vooral een sta in de weg ding, maar vriendlief wil hem nog niet weghebben en waarom.. tja dan heeft hij zelf eens zijn handen vrij.
Hij zat er bijna nooit in dus met 11 maanden aan de kant geschoven en met 14 maanden opgeborgen en nooit gemist...
Hij heeft er 3 keer een jaar gestaan, maar alledrie de kids hebben er na 4 maanden eigenlijk nooit meer in gelegen/gezeten. Dat draaide altijd uit op krijspartijen.
Hier staat hij er nog wel, maar wordt heel weinig gebruikt. Soms wel even als ik bijv op zolder iets moet pakken ofzo. Dan durf ik hem niet alleen in de kamer te laten en zet ik hem voor de veiligheid even in de box.... Zoontje is nu 14 maanden oud.
Hier gebruikte ik de box nog wel veel voor N, als ik even iets moet doen. Nu M geboren is gebruik ik de box voor haar. Als ik dan alsnog even iets boven moet doen ofzo of even de keuken op wil ruimen parkeer ik N in de kinderstoel voor de tv
Hier is hij nu net weg, de laatste maand niet meer gebruikt en tussen de meiden door 4-5 mnd niet maar laten staan, Hij heeft hier dus 4,5 jr gestaan. Hier wel fases gehad dat ze er maar even in zaten en t al snel brullen was. Door t wel dagelijks te doen, kwamen ze vanzelf in fases dat t oké was en ze er regelmatig een uur in zaten te spelen. Juist tussen 1 en 2 vond ik het ideaal,
Hebben m weggedaan toen ze ongeveer 10 maanden was, maar zat er al tijd niet meer in. Vanaf moment dat ze kon zitten zat ze eigenlijk op een dik kleed op de grond.
Hier staat hij al bijna viereneenhalf jaar en hij blijft nog wel even staan denk ik. Dochter zit er bijna elke dag wel een half uur tot een uur in. Soms protesteert ze even, maar daarna gaat ze lekker spelen. Ze speelt meestal gewoon op de vloer, maar als haar broers met de trein willen spelen is het wel fijn dat kleine zus niet de rails uit elkaar trekt.
Hier siep hij overdag in de box, vond ik gezelliger. Vanaf een maand of 4/5 sliep hij snachts in zijn ledikant in zijn kamer en sinds toen wilde hij liever daar slapen dan in de box. Alleen in de voormiddag sliep hij nog in de box. Dit tot hij een maand of 7 was, daarna nog soms een mini dutje. Met 11 maanden dacht ik de laatste keer een dutje in de box gedaan en sinds toen niet meer gebruikt. Met 13 maanden maar verkocht. Hier was de box dus vooral een slaapplekje maar ook wel een speelplek. Alleen vond hij het leuker op het tapijt op de grond dus dat werd ook steeds minder en minder. Vanaf een maand of 7 zo goed als niet meer gespeeld in de box volgens mij