pluis tussen teentjes

Discussion in 'Verzorging' started by Ellenlu, Sep 13, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellenlu

Ellenlu Lid

Aug 28, 2015
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje 2,5 maand heeft vaak pluis van de sokjes tussen zijn tenen zitten. Hij is behoorlijk bewegelijk dus altijd weer een gevecht om het schoon te krijgen. Hebben meer mensen hier last van en hoe doen jullie dit dan?

2. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Laat het gewoon zo of pulk het weg. Anders komt het wel los in het bad.

3. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

Jan 9, 2013
    9,521
    3,739
    113
    Oh ik heb ze er hier eigenlijk nooit tussenuit gepeuterd. Spoelde vanzelf wel weg onder de douche of in het badje. Moet wel zeggen dat hij hier elke dag in bad/ onder de douche gaat.
    Anders misschien voetjes even afspoelen onder de kraan?

4. beebj

beebj Niet meer actief

Hier ook dat "probleem" inderdaad. Laat het maar zitten. Ze gaat om de dag in badje/douche savonds en spoelt dan idd weg.

5. Maagd

Maagd Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Gewoon laten zitten als het plukken niet lukt. En anders gaat het in bad/onder de douche wel weg.
    Altijd leuk om te zien dat er dan ineens hele plukken stof in bad drijven. Dat heeft blijkbaar overal gezeten

6. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Mijn zoon van 2 jaar heeft nog steeds teenpluis.:cool: Vooral als hij nieuwe sokken aanheeft;)

Toen hij zo klein was had hij ook pluis tussen zijn vingers. Hij had sowieso klamme handjes, dus het bleef makkelijk plakken.

Toen vond hij het niet erg als ik zijn teenpluis ging plukken. Moet ik nu eens proberen:D

7. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Gaat tijdens het badderen/douchen wel weg. Die plak pluis handjes spoelde ik wel even schoon maar teentjes kwam wel als het bad tijd was. Dan spoelen hier soms ook nog grote pluizen gekleurde sokken pluis door het bad.

8. Safraantje

Safraantje Actief lid

Jul 26, 2015
    222
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb dit nog nooit gezien.. Ander merk sokjes?

Share This Page