Soort ei pijn 8 DPO

Discussion in 'Zwanger worden' started by druppel, Mar 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. druppel

druppel Actief lid

Oct 24, 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou hier lijkt het erop dat ik ongi ga worden :x , had net met afvegen hele lichte roze afscheiding.
    Zou wel vroeg zijn vandaag CD 25 en 10 DPO.

2. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

Feb 21, 2012
    2,830
    477
    83
    Female
    Kan het geen innestelingsbloeding zijn? Spannend hoor, gewoon nog even afwachten!

3. druppel

druppel Actief lid

Oct 24, 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm ben bang dat het door gaat zetten :(

Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook een innestelings "bloeding" dit was echt maar een heel klein beetje roze en was na een dag al weer weg.

Ik wacht het de komende uren maar even af en anders door naar de volgende ronde helaas.
    Het blijft elke maand een vette teleurstelling, ik weet dat er meiden zijn die al veel langer aan het proberen zijn maar bij mijn eerste was het in 1 x raak en dat blijft dan toch in je achterhoofd zitten en vraag je je af waarom het dan nu maar niet wil lukken.

4. minniii

minniii Fanatiek lid

May 16, 2011
    1,011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    #24 minniii, Mar 27, 2012
    Last edited: Mar 27, 2012
    Hoi meiden,

ik zou graag mijn belevenis van deze maand ook met willen delen misschien kunnen jullie kijken wat jullie denken.
    ik het tot nu toe een vrij regelmatige cyclus rond de 30 dagen.

Volgens de berekeningen waren 14 maart t/m 18 maart mijn vruchtbaren dagen en was 17 maart me ei. Vanaf die woensdag ondekte ik ook als eerste keer dat ik erg veel vruchtbaar slijm verloor ( wist niet wat dit was dus google het even toen ik dat doorzichte slijm zag en er kwam uit vruchtbare slijm )
    We hebben die dagen goed geklust do de 15de vrijdag niet ( maar zaterdag heel vroeg in de ochtend omdat manlief er vrijdag niet was ) zaterdag de 17de en zondag de 18de.

Ik ben zondag ochtend heel vroeg rond een uurtje of half 6 wakker geworden, werd wakker van hefige zeurende buikpijn. deze was best heftig als hij kwam.. ( kwam zo opzetten bleef zo 50 sec aanhouden en zakte dan weer een minuut weg ) in die 50 sec dat hij er was werd ik ook mega misselijk en kon ik niet stil liggen. na 2,5 dit afgewacht te hebben ben ik met 2 paracetomolletjes terug gegaan naar bed( was er inmiddels uitgegaan want ik maakte manlief wakker omdat ik niet stil kon liggen ) ben toen in slaap gevallen.

Tot aan dinsdag niet veel last meer van iets gehad alleen af en toe wat dromering en moe... Vanaf woendag dag 21 van mijn cyclus kreeg ik last van ongi krampen... smorgen iets minder dan laat in de middag... dit had ik donderdag ook nog best veel. ook was me afscheiding veranderd in witte afscheiding niet ovderdreven veel gewoon normaal. Vrijdag was dit een stuk minder maar toen ik vrijdag avond aan het eten was en net klaar was met eten wilde ik opstaan van de bank en toen kreeg ik een mega grote steek links onder in me buik. ik pakte gewoon de plek beet omdat ik er van schrok. Vanaf Vrijdag had ik tot aan gisteren ook erg last van me borsten.

Die waren zo gevoelig dat ik ze met lopen vast wilde houden enzo. dit is vandaag een stuk minder. ;) bijna geen last meer van ( wel gevoelig maar doen geen zeer meer )

Gister ochtend ben ik niet zo heel lekker wakker geworden.. Beetje eng op me maag... Wel gelijk gegeten maar in de auto op weg naar het werk dacht ik bah beetje draaierig in me buik. de rest van de dag bijna geen honger en als ik met de lunch 1 cracker gegeten heb en dan aan me appel begin gooi ik de helft van me appel weg omdat ik zo vol zit :( is toch raar... Lijk wel of er en steen in me maag ligt.

tot aan gister avond niet meer gegeten.. als avond eten macaroni dat ging best goed... daarna nog best vlagen gehad van bah me maag draait...zolang ik stil bleef zitten op de bank viel het mee maar zodra ik opstond of ging bewegen voelde ik die vlaag misselijkehid weer. Vanmorgen proef ik de macaroni nog hij boert nog steeds op en heb nog dat gevoel dat er een steen in me buik zit.... Geen misselijkheid meer tot nu toe.

Wat kan dit wezen? ik ga er vanauit geen zwangerschap want de pijn in me borsten is weggetrokken en dat zou dan toch juist aan moeten houden?

Zaterdag is me NOD dag en weet niet wat ik ervan moet denken. Me humeur wordt er niet beter op omdat ik bang ben dat er iets niet goed is. heb dit nog nooit zo gehad.

Hebben jullie advies voor me:)?

Groetjes
    Jes

5. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

Feb 21, 2012
    2,830
    477
    83
    Female
    Hey Jes...

geen idee, het kan natuurlijk ook een buikgriepje zijn... Nog eventes gedult, wij hebben onze NOD op de zelfde dag volgens mij! Wanneer ga jij testen, voor je NOD of wacht je even nog af?

6. minniii

minniii Fanatiek lid

May 16, 2011
    1,011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Rian,

Ja buikgriepje kan ook inderdaad alleen voelt het niet zo....Want voel me niet ziek... Alleen wat anders dan normaal.
    Uhmm nee ik test sowieso niet ervoor... Als ik ga testen doe ik het maandag of dindsdag als ik wat dagjes overtijd ben. :p

Groetjes
    Jess

7. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Pff hier blijft het ook aanhouden.. Soms felle steken, soms dof gevoel, soms vlinders in je buik gevoel..

Nog geen ongi te bekennen, hopelijk blijft die uit.. Voel me btje raar haha :(

Hopelijk snel goed nieuws voor ons allemaal!

8. linde90

linde90 Niet meer actief

klinkt allemaal wel goed dames !!

Hier na het eten iedere keer misselijk, verder de dag niet.
    Ook heel vaak een brandend gevoel in de liezen, net als bij een ongi.
    Ook over de dag heen iedere keer steken in mijn borsten.
    En verschrikkelijk vroeg wakker, niet normaal.
    Oude tijd 4uur!! Nieuwe tijd 5 uur, maar nog veel te vroeg bah.
    Ik ken dit wel van mijn vorige zwangerschappen, maar wil mezelf niet gekmaken....

9. minniii

minniii Fanatiek lid

May 16, 2011
    1,011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Lara,

Ik heb het precies andersom... Als ik even iets eet, heb geen honger maar moet toch eten dan voel ik me een half uurtje goed en daarna begind het weer. Net met de lunch 3 plakjes achterham op... kreeg me cracker niet weg... Toen voelde ik me een half uurtje beter en nu begint het opgeblazen gevoel weer... Net of er een hele grote balon zit.. bah! doet gewoon zeer ook.:(

Denk ook steeds dat ik moet poepen :$ buik maakt overuren hahaha
    Groetjes
    jess

10. linde90

linde90 Niet meer actief

Niet lekker dus Minnni.

Ik moet mezelf iedere keer weer terugfluiten, en tegen mezelf zeggen dat ik pas 5 maanden geleden bevallen ben, mijn lijf is vast nog bezig met ontzwangeren en dat zal vast de klachten geven.
    Maar ondertussen heb ik er wel de kriebels van...

11. minniii

minniii Fanatiek lid

May 16, 2011
    1,011
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Lara,

Dat zou inderdaad wel kunnen.
    Ik lees net je handtekening goed ! wat vreselijk om dat te moeten meemaken!.

Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn!!:)

Groetjes
    Jess

12. linde90

linde90 Niet meer actief

Dank je Jess, Ja het is echt heel heftig, we missen hem nog zo.....

Ik hoop dat jij ook snel zwanger bent... Het is zo mooi om zwanger te zijn !

13. minniii

minniii Fanatiek lid

May 16, 2011
    1,011
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Lara,

Dat geloof ik graag.
    Ik ben helaas 7 jaar geleden besmet geraakt met chlamydia:x dus ben als de dood dat het schade heeft aangericht. heb er denk ik 4 maanden mee gelopen.

maar blijf positief heb al heel veel goede verhalen gehoord en om nu al gelijk naar het ziekenhuis te gaan in ronde 3 vind ik een beetje te.

GRoetjes
    Jes

14. druppel

druppel Actief lid

Oct 24, 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet door naar de volgende ronde, het heelft helaas flink doorgezet :x

15. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

Feb 21, 2012
    2,830
    477
    83
    Female
    He jakkes, wat vervelend... Hier nog aan het afwachten, vanochtend test gedaan 4-5 dagen voor NOD, helaas negatief, maar kan ook nog wat vroeg zijn!

Dus toch maar weer wat gedult verzamelen!

16. linde90

linde90 Niet meer actief

He balen druppel,
    Succes in de volgende ronde

17. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Jammer druppel! Hopelijk volgende ronde meer succes!

18. minniii

minniii Fanatiek lid

May 16, 2011
    1,011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey Rian en andere meiden,

Hier denk ik toch een buikgriepje... Ik zit sinds gister avond na 3 dagen misselijk te zijn constant op de wc... Heb zo erg diarree dat het gewoon alleen water is :x:x.

De misselijkheid is nog steeds niet weg en voel me nog steeds zo opgeblazen.
    Heb even gegoogled maar er zijn dus meerdere mensen die juist geen verstopping kregen maar ook juist diarree.... ?!?!:(
    Ik heb het alleen zelf veder nog nooit gehoord

Groetjes
    Jesss

19. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Heei minniii,

Hopelijk heeft het toch nog een andere onderliggende oorzaak naast buikgriep ;)

Hier nog steeds doffe zeurende pijn in onderbuik, nog geen ongi te bekennen.. Was ook wat misselijk vanochtend.. Maar ja, m'n lijf neemt soms een loopje met me, dus ik probeer nog even af te wachten..

Groetjes!

20. minniii

minniii Fanatiek lid

May 16, 2011
    1,011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heeyyy...

Ja inderdaad!! Hahaha:D.
    Voel me best raar hoor! kan niet meer genieten van eten al de heleweek. This een straf... Bah zo opgeblazen en nu die diarree.
    Ik werk net nieuw ergens dus voel me zo opgelaten moest net weer.
    Gelukkig stinkt het niet want this puur water lijkt het wel.

Ik ga voor je duimen! hier ook nog geen ongi te bekenen maar moet ook pas zaterdag worden! Jij ook zag ik he? we lopen gelijk ongeveer;)

Groetjes

Share This Page