Hea dames, Sinds vandaag heb ik vanaf en uur of 5 aan een stuk door last van menstruatie krampen en dan met name in mn rug! Ook voel ik mij al en paar dagen niet helemaal lekker. Kan niet precies aangeven wat ik heb maar t lijkt een beetje op een griepje die niet doorkomt. Ook heb ik al zon 3 dagen last van dunne ontlasting vooral in de ochtend en ik moet geregeld naar het toilet. Zou dit het begin kunnen betekenen? Of kan ik hier makkelijk nog weken mee rondlopen? Mijn slijmprop heb ik nog niet verloren maar hebwel veel last van afscheiding en die is vooral waterig. x liz
Volgens mij kan beide helaas.... Je kan er nog wel even mee rond lopen. Maar voor hetzelfde geld "barst" het dadelijk los. Denk dat je dat alleen maar achteraf kunt zeggen... Het klinkt wel hoopvol! Dus ga voor je duimen!
helemaal eens met ukkepuk!! maar over de slijmprop: ik heb bij mijn 1e nooit gemerkt dat ik die verloren ben....... de 1 merkt het wel en de ander niet....
hai hetzelfde als die meiden boven mij ook al zeiden...je kan nog wel ff zo doorlopen, maar het kan ook ineens gebeuren! lekker een paar keer warm douche misschien zet het door. en idd die slijnprop heb ik bij allebei mijn meiden niet gemerkt dat ik die verloren ben, dus dat zegt niks. suc6!
Ik zou de vk morgen eens even bellen. Dan zijn ze iig op de hoogte en kunnen ze je misschien een zinnig antwoord geven. Over die afscheiding: is het geen vruchtwater? Volgens mij is dat wel even belangrijk om te weten. Succes!
Dat je, je slijmprop verliest, hoef je in principe niet echt te merken. Het kan ook met kleine beetjes gaan, en dan lijkt het op veel afscheiding (wat ik dus had). Ruik eens aan je afscheiding, als het zoetig ruikt is het vruchtwater, en dan zijn je vliezen dus al gescheurd. Verder herken ik de menstruatiekrampen wel hoor.. ik had ze 's ochtends, en 's nachts kreeg ik pas goede weeën 4 uur later is mn dochter geboren.. dus het kan zijn dat het begonnen is.. maar het kunnen ook die rottige voorweeën zijn Succes!!
hea dames, Bedankt voor jullie reacties! Ben vandaag na de verloskundige geweest en die zei dat het voorweeen zijn anders was ik wel al bevallen. Daar kun je dus ook nog en tijd mee rondlopen helaas. Dus het zegt allemaal nog niks grrr:x. Ik blijf hopen dat mn meisje snel komt! xx liz