Welke voeding hielp bij jou tegen Krampjes?

Discussion in 'Flesvoeding' started by anica, Jan 1, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Dames onze kleine meid heeft nu al last van krampjes, ze krijgt nu nutrilon 1 en ik wil nutrilon omneo gaan geven, dat werkte goed bij onze andere dochter.
    Maar het kan natuurlijk nooit kwaad om verder te kijken, vandaar mijn vraag.
    Welke voeding hielp bij jullie?

2. Mamishka

Mamishka Bekend lid

May 20, 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb zelf ook goede ervaringen met omneo, krampjes werden beduidend minder...ik heb aan alle kids nutrilon gegeven maar heb begrepen dat kruidvat huismerkt voeding er veel op lijkt, misschien kun je vandat merk de comfort variant gebruiken

3. Hopje

Hopje Actief lid

Jan 7, 2009
    172
    0
    0
    Kruidvat Extra Care heet dat toch?

4. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

Apr 13, 2012
    1,160
    0
    0
    Den Haag
    De overgang van dat zwarte poep naar normale poep heeft even 2 a 3 dagen nodig, ik zou het nog even aankijken alvoor je over stapt.

Bij Senna zijn wij ook op omneo over gegaan maar wel nadat we nutrilon een kans hadden gegeven.

Vigo krijgt nu nutrilon en heeft gelukkig geen last (nog).

5. Marianne78

Marianne78 Actief lid

Feb 10, 2012
    210
    0
    0
    Secretaresse
    Zaanstad
    Voor zover ik weet heeft voeding zo'n 2 weken nodig voordat je het volledige effect merkt. Omneo sloeg bij ons zo aan ivm koemelkallergie maar dingen die ons aangeraden zijn tegen de krampjes zijn oa Omneo Comfort, H.A. Verder natuurlijk de bekende middeltjes zoals VSM Cinababy en Infacol. Zelf hebben we veel baat bij VSM Chamomilla D6; korreltjes die de werkzame stof van Cinababy bevatten maar dan in een hogere dosering.

6. mnonc

mnonc Fanatiek lid

Mar 9, 2012
    2,589
    0
    0
    Friso comfort

7. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    3,499
    0
    36
    H.a. In dr brown fles!

8. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Gewone normale voeding, en krampjes zijn erg normaal he ;) dat wordt echt beter is mijn ervaring!

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Inderdaad! Bij onze dochter hebben wij van alles uit de kast gehaald; infacol, comfort voeding en na de 3 maanden (Okay, en pepti voeding ivm koemelk allergie ) werd het zo veel beter. Bij mn zoon hebben we een dr brown fles gekocht omdat hij geen brede speen pakte. En hebben we de krampjes uitgezongen zonder middeltjes. En uiteindelijk ook dieetvoeding ivm koemelk allergie. Maar we merkten qua krampjes dus geen verschil tussen allerlei middeltjes of troosten masseren en door die tijd heen zitten. Bij flesvoeding hoort het erbij; de babydarmen zijn niet berekend op dit soort voeding en zo relatief veel.

10. anica

anica Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    4,528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ze krijgt nu omneo en het gaat al een stukje beter met haar Krampjes maar ze is met sprongen vooruit gegaan wat betreft haar ontlasting!
    Ben alleen nog opzoek naar een goede speen voor de fles, omneo is iets dikker.

Onze andere dochter huilde soms 12 uur op een dag van de krampjes.
    Krampjes horen dr idd bij maar zo extreem niet is mijn mening.

Share This Page