Soort "kortsluiting" in mijn spieren

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fairy Tale, 7 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Hoi

Ik heb nu sinds ruim een week af en toe een hele irritante kriebel (soort "kortsluiting") in mijn been spieren. Het is echt een heel vervelend gevoel en ik kan dan ook mijn benen niet stilhouden. Ik moet ze dan schudden om te kijken of het weggaat.

Herkent iemand dit? Ik vroeg me af of er misschien iets vanuit mijn heupen of bekken uitstraalt of klem zit of zo. Het is iig erg vervelend.

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.240
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Klinkt een beetje als ischias, heb ik ook gehad een aantal weken terug, gelukkig niet zo heel lang en ook niet zo heel erg, heb wel momenten gehad dat ik nauwelijks op mijn rechterbeen kon staan. Ischias is volgens mij een zenuw die klem zit en zo voelt het ook. Hier was het weg zodra het kindje netjes met het hoofd naar beneden bleef liggen (een paar weken geleden).

3. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ja ik herken het wel, het is echt heel erg irritant.
    Heb het nu ook wel eens. Als je kijkt op google kun je er wel dingen over vinden. Ze noemen het ook wel rusteloze benen.

Ik moest dan ook perse schoppen met mijn benen, en dan was het even weg.

4. druppel

druppel Actief lid

24 okt 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat heeft meer met de doorbloeding van de benen te maken, heb je misschien ook vocht in je benen?

5. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Volgens mij houdt ik niet echt vocht vast... maar zoiets had ik ook al gedacht. Het is iig heel vervelend. ;)

6. Pinkie

Pinkie Actief lid

28 mei 2007
    194
    0
    0
    Gent
    Klinkt inderdaad als restless legs, zoals jada al zei. Heb er sinds enkele weken ook last van, zo het gevoel dat je zenuwen hebt in je benen en ze moet bewegen, best wel vervelend maarja....

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey

ik heb dat ook bijna elke avond en dat voel je boven op je voet,in die lijn zeg maar van been naar voet
    dan moet ik het elke keer strekken om te kijken of het wegtrekt..
    het is een hele vervelende gevoel..
    ik wordt er soms niet goed van..

Deel Deze Pagina