soort luieruitslag tussen schaamlippen, billencreme gebruiken?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tord, 21 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Mijn dochter heeft vorige week luieruitslag gehad op haar billen. Dat is, met behulp van billencreme, helemaal overgegaan. Maar nu zag ik gisteren ineens dat ze tussen haar schaamlippen nog allemaal rode uitslag heeft zitten.
    mag ik hier ook billencreme opdoen? Het is een supergevoelige plek natuurlijk...
    Bedankt dames :).

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Volgens mij mag dat niet maar wat je er wel aan moet doen geen idee eigenlijk..! Dus ik lees mee als er iemand wel weet wat je dan mag doen heb ik ook weer wat geleerd..

3. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Ik zou de huisarts even bellen voor de daar allerlei spulletjes op smeert. Zou je bij jezelf ook niet doen toch?

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Nee.. volgens mij gaat dat verschrikkelijk jeuken...!

5. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    zou ook een schimmelinfectie kunnen zijn! even langs huisarts!

6. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hoeft niet meteen iets ergs te zijn, af en toe moet je bij meisjes de schaamlippen gewoon een beetje schoonmaken met een watje en lauw water, dan doe ik er altijd bepanthen op en de volgende dag is het weg. Het komt gewoon door de urine en soms wat bacteriën van achter die naar voren gaan, dan ruikt de boel wel eens een beetje vissig zeg maar.

Als je het niet zeker weet even langs de huisarts.

Succes, Charlie

7. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Ik heb gebeld, en ik mag er gewoon billencreme op smeren. Wel even in de gaten houden dat het niet erger wordt. In dat geval mag ik er schimmelinfectiecreme op doen.
    Bedankt voor de tips!

Deel Deze Pagina