Hoe oud ben jij en je partner? ik ben 23, vriend is 26 Roken jullie? ikzelf niet meer, vriend wel Drinken jullie alcohol? nee Drinken jullie beide koffie of veel cola? geen cola hier, vriend wel koffie maar niet veel Ben jij een stresskip?(snel zenuwachtig, in de stress) of juist nuchter? Ja ik kan wel snel in de stres raken, en vriend maakt zich niet zo snel druk Eten jullie gezond?(fruit, groente, gevarieerd?) gezond en gevarieerd wel, alleen kom ik niet aan 2 stuks fruit per dag Ben/Was je elke dag bezig met het *zwanger worden*(dingen opzoeken, dingen voelen, vaak testen) Ja ben er wel elke dag mee bezig, maar niet extreem ofzo Slik je foliumzuur? of vitaminen voor zwanger worden? Foliumzuur Sport je? Nee Wat voor anticonceptiemiddel heb je gebruikt? en hoelang? Vanaf m'n 14e tot 19e aan de pil, jaartje pilvrij, en toen weer tot afgelopen oktober aan de mycrogynon (of hoe je het ook schrijft) Heb je een gemiddelde cyclus of onregelmatig? 29 kortste en 34 langste, ik vind het wel netjes Heb je overgewicht of ondergewicht of een gezond gewicht? Normaal gewicht Wat voor soort werk doe je? Catering Hebben jij of je partner bepaalde ziektes? Nee Vrijen jullie om de dag/elke dag/ of alleen wanneer jullie er behoefte aan hebben? als we zin hebben Is de familie van beide kanten juist vruchtbaar of minder vruchtbaar? Van mijn kant zeer vruchtbaar, vriend's kant weten we niet en ten slotte Hoeveel rondes ben je al bezig of was je bezig totdat je zwanger werd? Ronde 4
komt ie dan he!!! ben benieuwd naar wat iedereen in vult (eerlijk doen he) daaaaa gaaaaan weeeeeeeee Hoe oud ben jij en je partner? ik 23 partner 25 Roken jullie? nog wel Drinken jullie alcohol? bijna nooit Drinken jullie beide koffie of veel cola? cola elke dag 1 glas Ben jij een stresskip?(snel zenuwachtig, in de stress) of juist nuchter allebei Eten jullie gezond?(fruit, groente, gevarieerd?) gevarrieerd Ben/Was je elke dag bezig met het *zwanger worden*(dingen opzoeken, dingen voelen, vaak testen) zwangerschapspagina!! Slik je foliumzuur? of vitaminen voor zwanger worden? nog niet Sport je? nee maar loop veel Wat voor anticonceptiemiddel heb je gebruikt? en hoelang? marvelon 8 maanden (heb al een dochter van 1 jaar) Heb je een gemiddelde cyclus of onregelmatig? onrgelmatig Heb je overgewicht of ondergewicht of een gezond gewicht? normaal Wat voor soort werk doe je? huishoudelijke hulp Hebben jij of je partner bepaalde ziektes? Uh? nee Vrijen jullie om de dag/elke dag/ of alleen wanneer jullie er behoefte aan hebben? wanneer we zin hebben (dochter eist veel aandacht) haha Is de familie van beide kanten juist vruchtbaar of minder vruchtbaar? niet dat ik weet maar wouden allebei een derde kindje maar lukte niet meer!! en ten slotte Hoeveel rondes ben je al bezig of was je bezig totdat je zwanger werd? ik wil nu gaan tmperaturen want weet niet wanneer ik ongi moet worden en wanneer ik mijn ei heb!! ben 5 maanden getopt met de pil liefs en succes iedreen met zwanger worden ------ Dit waren de vragen, ik ben erg benieuwd! Ik vul hem straks voor mezelf in![/QUOTE]
Hoe oud ben jij en je partner? allebei 29 Roken jullie? ik wel Drinken jullie alcohol? bijna nooit Drinken jullie beide koffie of veel cola? cola Ben jij een stresskip?(snel zenuwachtig, in de stress) of juist nuchter allebei Eten jullie gezond?(fruit, groente, gevarieerd?) gevarrieerd Ben/Was je elke dag bezig met het *zwanger worden*(dingen opzoeken, dingen voelen, vaak testen) zwangerschapspagina!! Slik je foliumzuur? of vitaminen voor zwanger worden? ja Sport je? nee niet meer Wat voor anticonceptiemiddel heb je gebruikt? en hoelang? Stederil 30 bij de eerste 14 jaar nu iets meer dan 1,5 jaar Heb je een gemiddelde cyclus of onregelmatig? gemiddeld Heb je overgewicht of ondergewicht of een gezond gewicht? beetje overgewicht Wat voor soort werk doe je? 20u prod. en soms paar uurtjes beveiliging Hebben jij of je partner bepaalde ziektes? ik niet, partner astma. Vrijen jullie om de dag/elke dag/ of alleen wanneer jullie er behoefte aan hebben? wanneer we zin hebben Is de familie van beide kanten juist vruchtbaar of minder vruchtbaar? zover ik weet beide kanten vruchbaar. en ten slotte Hoeveel rondes ben je al bezig of was je bezig totdat je zwanger werd? Zit nu in mn 2e ronde en bij 1e kindje was t 2e ronde raak.
Hoe oud ben jij en je partner?Ik 22 en hij 26. Roken jullie?Nee allebij helemaal gestopt sinds begin november. Drinken jullie alcohol?Ik drink sinds ik zwanger probeer te worden geen alcohol, vriendlief drinkt 1 a 2 keer in de week wat. Drinken jullie beide koffie of veel cola?Zelf drink ik geen koffie maar wel thee. Mijn vriend drinkt ongeveer 5 koffie op een dag. Gaat nu wel minderen. Ben jij een stresskip?(snel zenuwachtig, in de stress) of juist nuchter Volgens mijn vriend kan ik aardig stressen, zelf vind ik t wel meevallen. Hij is te nuchter. Eten jullie gezond?(fruit, groente, gevarieerd?)Probeer gevarieer te eten, kan altijd beter, net zoals meer fruit. Ben/Was je elke dag bezig met het *zwanger worden*(dingen opzoeken, dingen voelen, vaak testen)Ja Slik je foliumzuur? of vitaminen voor zwanger worden?Foliumzuur Sport je?Nu winterstop maar anders 2 keer per week Wat voor anticonceptiemiddel heb je gebruikt? en hoelang?Mycrogynon 30, 6 jaar Heb je een gemiddelde cyclus of onregelmatig? Ja 32-32-32-.. Heb je overgewicht of ondergewicht of een gezond gewicht?Gezond gewicht, vriendlief ook. Wat voor soort werk doe je? Kraamverzorgende Hebben jij of je partner bepaalde ziektes? Nope Vrijen jullie om de dag/elke dag/ of alleen wanneer jullie er behoefte aan hebben?Om de dag, periode van mn ei elke dag. Is de familie van beide kanten juist vruchtbaar of minder vruchtbaar? Mijn moeder was erg vruchtbaar en oma ook, van mijn vriend zijn kant weet ik het niet en ten slotte Hoeveel rondes ben je al bezig of was je bezig totdat je zwanger werd?Zijn nu met de 4e ronde bezig.
Hoe oud ben jij en je partner? Ik 25, vriend 27 Roken jullie? Nee, nooit gedaan Drinken jullie alcohol? Ik niet, vriend regelmatig Drinken jullie beide koffie of veel cola? cola af en toe, koffie nooit Ben jij een stresskip?(snel zenuwachtig, in de stress) of juist nuchter redelijke stresskip Eten jullie gezond?(fruit, groente, gevarieerd?) we eten wel gevarieerd maar fruit durf ik wel eens te vergeten Ben/Was je elke dag bezig met het *zwanger worden*(dingen opzoeken, dingen voelen, vaak testen) behoorlijk veel mee bezig ja Slik je foliumzuur? of vitaminen voor zwanger worden? enkel foliumzuur en visolie Sport je? regelmatig Wat voor anticonceptiemiddel heb je gebruikt? en hoelang? de pil, 9 jaar lang Heb je een gemiddelde cyclus of onregelmatig? zeer onregelmatig, heb clomid geslikt om een eisprong te krijgen Heb je overgewicht of ondergewicht of een gezond gewicht? gezond gewicht Wat voor soort werk doe je? verkoopster/student Hebben jij of je partner bepaalde ziektes? niet zo ver ik weet Vrijen jullie om de dag/elke dag/ of alleen wanneer jullie er behoefte aan hebben? tijdens vruchtbare dagen elke dag Is de familie van beide kanten juist vruchtbaar of minder vruchtbaar? volgens mij wel behoorlijk vruchtbaar Hoeveel rondes ben je al bezig of was je bezig totdat je zwanger werd? 2e ronde als ik enkel de rondes mét eisprong mee tel maar ben eigenlijk in april '09 al gestopt met de pil
Hoe oud ben jij en je partner? 25 & 37 Roken jullie? Ik niet, mijn man wel Drinken jullie alcohol? Alleen met stappen en dan gaan ze er vlotjes in Drinken jullie beide koffie of veel cola? Ik niet, mijn man leeft van koffie Ben jij een stresskip?(snel zenuwachtig, in de stress) of juist nuchter Stresskip Eten jullie gezond?(fruit, groente, gevarieerd?) Kan beter, we doen ons best! Ben/Was je elke dag bezig met het *zwanger worden*(dingen opzoeken, dingen voelen, vaak testen) Ja zeker! Elk moment van de dag zowat! Slik je foliumzuur? of vitaminen voor zwanger worden? Jep! Sport je? Nope Wat voor anticonceptiemiddel heb je gebruikt? en hoelang? de pil-prikpil-de pil, vanaaf me 12ejaar aan de anticonseptie ivm hevige ongesteldheid! Heb je een gemiddelde cyclus of onregelmatig? Onregelmatig, PCO's Heb je overgewicht of ondergewicht of een gezond gewicht? Lichte overgewicht Wat voor soort werk doe je? Administratief Hebben jij of je partner bepaalde ziektes? Gelukkig niet Vrijen jullie om de dag/elke dag/ of alleen wanneer jullie er behoefte aan hebben? Wanneer we zin hebben, 2 tot 3x per week Is de familie van beide kanten juist vruchtbaar of minder vruchtbaar? Vermoeden dat aan mij zijde minder vruchtbaarheid speelde, zeker weten doen we het niet. en ten slotte Hoeveel rondes ben je al bezig of was je bezig totdat je zwanger werd? 4e ronde clomid was het raak, daarvoor had ik geen of nauwelijks een cyclus.
Hoe oud ben jij en je partner? ik ben 27 en mijn man is 26 Roken jullie? ik ben 2 jaar terug gestopt, mijn man heeft nooit gerookt Drinken jullie alcohol? nee Drinken jullie beide koffie of veel cola? nee Ben jij een stresskip?(snel zenuwachtig, in de stress) of juist nuchter? ik ben best wel een stresskip Eten jullie gezond?(fruit, groente, gevarieerd?) ja Ben/Was je elke dag bezig met het *zwanger worden*(dingen opzoeken, dingen voelen, vaak testen) ik ben er veel mee bezig doordat ik vaak op deze site ben en omdat ik nu bij de gyn loop, maar ik test bijvoorbeeld bijna nooit Slik je foliumzuur? of vitaminen voor zwanger worden? ja, centrum materna Sport je? hardlopen Wat voor anticonceptiemiddel heb je gebruikt? en hoelang? de pil(microgynon 30) ik denk een jaar of 8 Heb je een gemiddelde cyclus of onregelmatig? onregelmatig Heb je overgewicht of ondergewicht of een gezond gewicht? ondergewicht Wat voor soort werk doe je? ik ben leerkracht op een basisschool Hebben jij of je partner bepaalde ziektes? nee Vrijen jullie om de dag/elke dag/ of alleen wanneer jullie er behoefte aan hebben? om de dag tot elke dag Is de familie van beide kanten juist vruchtbaar of minder vruchtbaar? weet ik niet, niemand weet dat wij bezig zijn dus daar heb ik nog met niemand over gesproken. en ten slotte Hoeveel rondes ben je al bezig of was je bezig totdat je zwanger werd? we zitten nu in de achtste maand
Hoe oud ben jij en je partner? Ik was 25 toen ik zwanger werd, mijn man 27. Roken jullie? Nee, allebei niet. Drinken jullie alcohol? Ja, in het weekend, matig alcohol gebruik, met soms een uitschieter. Drinken jullie beide koffie of veel cola? 2 kopjes kofie per dag, geen cola. Ben jij een stresskip?(snel zenuwachtig, in de stress) of juist nuchter. Ik ben de rust zelf, haha, iedereen zegt ook altijd dat ik zoveel rust uitstraal en ik ben heel nuchter. Eten jullie gezond?(fruit, groente, gevarieerd?) Jazeker. Ben/Was je elke dag bezig met het *zwanger worden*(dingen opzoeken, dingen voelen, vaak testen) Ja, vond het heerlijk om ermee bezig te zijn. Slik je foliumzuur? of vitaminen voor zwanger worden? Ja, 4 weken voor de eerste ronde begonnen en tijdens de hele zwangerschap vitaminen voor zwangeren geslikt & extra visolie. Sport je? Nee, maar houd wel van wandelen (man sport 2x per week). Wat voor anticonceptiemiddel heb je gebruikt? en hoelang? 7 jaar de pil geslikt, 4 jaar microgynon 30 & 3 jaar Yasmin. Heb je een gemiddelde cyclus of onregelmatig? 28/29 dagen en heel regelmatig. Heb je overgewicht of ondergewicht of een gezond gewicht? Gezond gewicht (man ook). Wat voor soort werk doe je? Pedagogisch medewerker/Locatiecoördinator in de kinderopvang. Hebben jij of je partner bepaalde ziektes? Nope. Vrijen jullie om de dag/elke dag/ of alleen wanneer jullie er behoefte aan hebben? Als we zin hadden, maar in de week van m'n eisprong hebben we 3x gevreeën. Is de familie van beide kanten juist vruchtbaar of minder vruchtbaar? Vruchtbaar (van beide kant, waren de moeder snel in verwachting, eerste of tweede ronde) en ten slotte Hoeveel rondes ben je al bezig of was je bezig totdat je zwanger werd? Eerste ronde was het raak! Voor mezelf had ik zoiets van.. nou kan wel een half jaar/jaar duren, we zien het wel, maar we waren gezegend om meteen in verwachting te zijn van een wolk van een dochter! Liefs Huismus
Hoe oud ben jij en je partner?beiden 20 Roken jullie?ik wel partner niet Drinken jullie alcohol?ik niet, partner in het weekend Drinken jullie beide koffie of veel cola?partner wel ik niet. Ben jij een stresskip?(snel zenuwachtig, in de stress) of juist nuchterredelijk nuchter Eten jullie gezond?(fruit, groente, gevarieerd?)ja beiden Ben/Was je elke dag bezig met het *zwanger worden*(dingen opzoeken, dingen voelen, vaak testen)het speelt natuurlijk wel door mijn hoofd. We hebben afgelopen maand besloten om er eens niet mee bezig te zijn. Komende maand proberen we het wel weer. Slik je foliumzuur? of vitaminen voor zwanger worden?Nee Sport je?Nee Wat voor anticonceptiemiddel heb je gebruikt? en hoelang?Microgynon 30. Anderhalf jaar ongeveer. Heb je een gemiddelde cyclus of onregelmatig?Onregelmatig Heb je overgewicht of ondergewicht of een gezond gewicht?Gezond Wat voor soort werk doe je? Poetshulp Hebben jij of je partner bepaalde ziektes?Nee Vrijen jullie om de dag/elke dag/ of alleen wanneer jullie er behoefte aan hebben?Toen we er mee bezig waren 3 a 4x per week. Nu alleen wanneer het ons uitkomt Is de familie van beide kanten juist vruchtbaar of minder vruchtbaar?Daar heb ik eigenlijk geen idee van. en ten slotte Hoeveel rondes ben je al bezig of was je bezig totdat je zwanger werd?Ben nog altijd bezig. Beginnen binnenkort aan ronde 4
Hoe oud ben jij en je partner? Ik ben 26 en mijn vriend is 30 Roken jullie? Ik 1 per dag (na het eten) mijn vriend wel Drinken jullie alcohol? Soms alleen in het weekend Drinken jullie beide koffie of veel cola? Geen koffie, wel cola Ben jij een stresskip?(snel zenuwachtig, in de stress) of juist nuchter? Nee we zijn allebei vrij nuchter Eten jullie gezond?(fruit, groente, gevarieerd?) We eten beide gezond en gevarieerd Ben/Was je elke dag bezig met het *zwanger worden*(dingen opzoeken, dingen voelen, vaak testen) Ben er wel mee bezig, maar niet veel Slik je foliumzuur? of vitaminen voor zwanger worden? Foliumzuur Sport je? Ja Wat voor anticonceptiemiddel heb je gebruikt? en hoelang? Vanaf mijn 18e aan de pil geweest Heb je een gemiddelde cyclus of onregelmatig? Ik denk gemiddeld, 31 Heb je overgewicht of ondergewicht of een gezond gewicht? Normaal gewicht Wat voor soort werk doe je? Managemant Assistent Hebben jij of je partner bepaalde ziektes? Nee Vrijen jullie om de dag/elke dag/ of alleen wanneer jullie er behoefte aan hebben? Als we zin hebben, meestal paar keer per week Is de familie van beide kanten juist vruchtbaar of minder vruchtbaar? Beide vruchtbaar en ten slotte Hoeveel rondes ben je al bezig of was je bezig totdat je zwanger werd? Zitten nu in ronde 2 (mag morgen weer testen)
Hoe oud ben jij en je partner? Ik 26 (maart 27) en mijn vriend 26 Roken jullie Ja allebei, alleen ik veel minder ivm zwanger worden Drinken jullie alcohol? Ik niet, mijn vriend af en toe Drinken jullie beide koffie of veel cola? Ik veel minder cola als eerder en koffie heb ik nooit echt lekker gevonden, mijn vriend drinkt wel koffie maar geen cola Ben jij een stresskip?(snel zenuwachtig, in de stress) of juist nuchter Zoals wij hier zeggen: Ie kriegt ons de kachel niet gauw an (dus...wij zijn niet snel gestrest) Eten jullie gezond?(fruit, groente, gevarieerd?) We eten wel gevarieerd maar fruit schiet er nog wel eens bij in Ben/Was je elke dag bezig met het *zwanger worden*(dingen opzoeken, dingen voelen, vaak testen) In het begin zocht ik van alles op en voelde ik ook van alles, maar dat is nu een stuk minder geworden. Wel lees ik elke dag hierop het forum Slik je foliumzuur? of vitaminen voor zwanger worden? Ik slik foliumzuur Sport je? Nee Wat voor anticonceptiemiddel heb je gebruikt? en hoelang? 8 jaar Migrogynon 30, Irene pil, spiraaltje en daarna maar een half jaar Migrogynon 50 Heb je een gemiddelde cyclus of onregelmatig? Begint weer regelmatig en korter te worden. In het begin had ik een cyclus van 32, daarna 30 en daarna 28 Heb je overgewicht of ondergewicht of een gezond gewicht? Lichtelijk overgewicht Wat voor soort werk doe je? Verzorgende IG Hebben jij of je partner bepaalde ziektes? Ik heb Fibromyalgie Vrijen jullie om de dag/elke dag/ of alleen wanneer jullie er behoefte aan hebben? Wij doen het om de dag Is de familie van beide kanten juist vruchtbaar of minder vruchtbaar? Aan beide kanten vruchtbaar volgens mij, grote gezinnen Hoeveel rondes ben je al bezig of was je bezig totdat je zwanger werd? Wij zitten momenteel in de 3e ronde Liefss MissNanda
Hoe oud ben jij en je partner? ( 35 en 35) Roken jullie? ( ik niet, hij wel) Drinken jullie alcohol?( ik niet, hij wel) Drinken jullie beide koffie of veel cola? (ik koffie en cola caf vrij en hij koffie) Ben jij een stresskip?(snel zenuwachtig, in de stress) of juist nuchter (ik half/half, hij ook) Eten jullie gezond?(fruit, groente, gevarieerd?(we proberen wel) Ben/Was je elke dag bezig met het *zwanger worden*(dingen opzoeken, dingen voelen, vaak testen)( nee) Slik je foliumzuur? of vitaminen voor zwanger worden?(nu wel, ben 24 wk zwanger; van te voren niet) Sport je? (nee en nee) Wat voor anticonceptiemiddel heb je gebruikt? en hoelang? ( de pil 6 jaar lang, nu al bijna 14 jaar niets meer Heb je een gemiddelde cyclus of onregelmatig? (regelmatig) Heb je overgewicht of ondergewicht of een gezond gewicht? (overgewicht) Wat voor soort werk doe je? (secretaresse) Hebben jij of je partner bepaalde ziektes? (nee) Vrijen jullie om de dag/elke dag/ of alleen wanneer jullie er behoefte aan hebben? (bij behoefte) Is de familie van beide kanten juist vruchtbaar of minder vruchtbaar? (normaal)
Hoe oud ben jij en je partner? 21 - 24 Roken jullie? Ik niet meer sinds een half jaar & hij heeft NOOIT gerookt. Drinken jullie alcohol? Hij 2 biertjes per week ALS er een feestje is of als we bij zijn vader in de kroeg op bezoek gaan. anders geen alcohol! Drinken jullie beide koffie of veel cola? hij drinkt zo'n 8 kop koffie per dag! Ben jij een stresskip?(snel zenuwachtig, in de stress) of juist nuchter ik kan flink stressen en mijn vriend is hartstikke nuchter Eten jullie gezond?(fruit, groente, gevarieerd?) Eten iedere dag groente, vlees en aardapple, pasta of rijst. drinken 1,5 liter halfvolle melk op een dag. gevarieerd dus! Ben/Was je elke dag bezig met het *zwanger worden*(dingen opzoeken, dingen voelen, vaak testen) Wij zijn er wel mee bezig, alles is nieuw dus snuffelen en lezen graag er over. Slik je foliumzuur? of vitaminen voor zwanger worden? Sport je? Centrum vitamine Wat voor anticonceptiemiddel heb je gebruikt? en hoelang? prikpil 2 jaar nu sinds 2 jaar niet meer Heb je een gemiddelde cyclus of onregelmatig? gemiddelde Heb je overgewicht of ondergewicht of een gezond gewicht? Ik heb 1,5 kilo overgewicht en hij een gezond gewicht. Wat voor soort werk doe je? Horeca en hij werkt bij de landmacht Hebben jij of je partner bepaalde ziektes? nee. Vrijen jullie om de dag/elke dag/ of alleen wanneer jullie er behoefte aan hebben? In vruchtbare periode om de dag en de rest van de maand wanneer we zin hebben! Is de familie van beide kanten juist vruchtbaar of minder vruchtbaar? ik denk vruchtbaar iedereen heeft kinderen aan mijn kant van de familie behalve ik en bij mijn vriend ook iedereen behalve hij en zijn zusje (maar die is single wel alles een abortus gehad) en zijn nichtje (maar die wil geen kinderen). en ten slotte Hoeveel rondes ben je al bezig of was je bezig totdat je zwanger werd? 1
Sorry, laatste vraag gemist: (Ik weet niet precies hoe je "rondes"telt) Kindje 1: halverwege de maand "besloten; gewenst";na 1 keer ongesteld te zijn geweest direct zwanger; Kindje 2: idem Kindje 3: geen idee: ongepland, wel gewenst.
Hoe oud ben jij en je partner?Ik ben 27 en mijn vriend 33. Roken jullie?Ik ben net 5 weken geleden gestopt, mijn vriend heeft nooit gerookt. Drinken jullie alcohol?Mijn vriend heel af en toe en ik eigenlijk nooit. Drinken jullie beide koffie of veel cola?Nee, ik drink het helemaal niet en mijn vriend 1 of 2 bakken/glazen per dag. Ben jij een stresskip?(snel zenuwachtig, in de stress) of juist nuchter?Zelf ben ik een enorme stresskip, mijn vriend totaal niet. Eten jullie gezond?(fruit, groente, gevarieerd?)Ik vind dat wij redelijk gezond eten. Ben/Was je elke dag bezig met het *zwanger worden*(dingen opzoeken, dingen voelen, vaak testen)Ben wel elke dag bezig met zwanger worden. Slik je foliumzuur? of vitaminen voor zwanger worden?Ik slik vitamine b complex (dus ook foliumzuur), maar ook om een andere reden dan zwanger worden. Sport je?Nee ik sport niet, kom wel aan mijn dagelijkse 30 minuten bewegen (heb een hond), partner sport wel 1 a 2 keer per week. Wat voor anticonceptiemiddel heb je gebruikt? en hoelang?Ik heb aan de pil gezeten,14 jaar. Heb je een gemiddelde cyclus of onregelmatig?Ik denk een gemiddelde. Heb je overgewicht of ondergewicht of een gezond gewicht?Ik heb iets overgewicht en mijn vriend ook. Wat voor soort werk doe je? Ik werk niet,vriend wel. Hebben jij of je partner bepaalde ziektes?Fibromyalgie en ADHD. Vrijen jullie om de dag/elke dag/ of alleen wanneer jullie er behoefte aan hebben?Wanneer we behoefte hebben. Is de familie van beide kanten juist vruchtbaar of minder vruchtbaar?Aan de grote van de familie's en de verhalen te horen juist vruchtbaar. en ten slotte Hoeveel rondes ben je al bezig of was je bezig totdat je zwanger werd?Dit is onze 1e ronde.
Hoe oud ben jij en je partner? ik ben 29, vriend is 36 Roken jullie? Nope, nooit gedaan Drinken jullie alcohol? Ja, vrij regelmatig (ik in 2e helft van de cyclus zo min mogelijk) Drinken jullie beide koffie of veel cola? Vriendlief wel, ik minder 1 a 2 kopjes koffie per dag Ben jij een stresskip?(snel zenuwachtig, in de stress) of juist nuchter? Normaal gesproken niet, maar zo af en toe... Eten jullie gezond?(fruit, groente, gevarieerd?) Ik eet de aanbevolen hoeveelheid, vriendlief is allergisch voor groente... Ben/Was je elke dag bezig met het *zwanger worden*(dingen opzoeken, dingen voelen, vaak testen) Ja ben er wel elke dag mee bezig, de wens is erg groot Slik je foliumzuur? of vitaminen voor zwanger worden? Centrum Materna Sport je? Loop dagelijks veul trappen Wat voor anticonceptiemiddel heb je gebruikt? en hoelang? Ongeveer 13 jaar microgynon 30, met een jaar onderbreking en uiteindelijk 1,5 jaar geleden helemaal gestopt. Heb je een gemiddelde cyclus of onregelmatig? Gemiddeld 28 dagen Heb je overgewicht of ondergewicht of een gezond gewicht? Normaal gewicht (er mag van mij wel wat van af) Wat voor soort werk doe je? kantoorbaan Hebben jij of je partner bepaalde ziektes? Nee Vrijen jullie om de dag/elke dag/ of alleen wanneer jullie er behoefte aan hebben? rond de eisprong ongeveer om de dag, verder naar behoefte Is de familie van beide kanten juist vruchtbaar of minder vruchtbaar? Volgens mij aan beide kanten normaal vruchtbaar (hoewel mijn moeder in 1x zwanger van mij was geloof ik). en ten slotte Hoeveel rondes ben je al bezig of was je bezig totdat je zwanger werd? Zo'n 1,5 jaar alweer, maar met wel wat mindere rondes tussendoor ivm verhuizing etc
Hoe oud ben jij en je partner? 35 en 41 Roken jullie?Nee Drinken jullie alcohol? eerst wel wat maar matig Drinken jullie beide koffie of veel cola? allebei 2 kopjes per dag Ben jij een stresskip?(snel zenuwachtig, in de stress) of juist nuchter nuchter Eten jullie gezond?(fruit, groente, gevarieerd?) ja heel gezond biologisch Ben/Was je elke dag bezig met het *zwanger worden*(dingen opzoeken, dingen voelen, vaak testen) nee Slik je foliumzuur? of vitaminen voor zwanger worden? ja Sport je? ja Wat voor anticonceptiemiddel heb je gebruikt? en hoelang? pil, 16 jaar al 3 jaar gestopt Heb je een gemiddelde cyclus of onregelmatig? regelmatig 25 dagen Heb je overgewicht of ondergewicht of een gezond gewicht? licht overgewicht Wat voor soort werk doe je? account manager Hebben jij of je partner bepaalde ziektes? ja partner collitis ulcerosa, astma en ectodermale dysplasie Vrijen jullie om de dag/elke dag/ of alleen wanneer jullie er behoefte aan hebben? om de dag Is de familie van beide kanten juist vruchtbaar of minder vruchtbaar? beiden kanten zéér vruchtbaar en ten slotte Hoeveel rondes ben je al bezig of was je bezig totdat je zwanger werd? ong. 42 maar dat lag dus aan het medicijngebruik van mijn vriend
Hoe oud ben jij en je partner? ik 26 partner 28 Roken jullie? partner Ja ik Nee Drinken jullie alcohol? Ja Drinken jullie beide koffie of veel cola? JA Ben jij een stresskip?(snel zenuwachtig, in de stress) of juist nuchter Beide redelijk nuchter Eten jullie gezond?(fruit, groente, gevarieerd?) 4x groente 2x iets uit een pak 1x patat Ben/Was je elke dag bezig met het *zwanger worden*(dingen opzoeken, dingen voelen, vaak testen) Bij de eerste wel, 2e niet zo Slik je foliumzuur? of vitaminen voor zwanger worden? Zwanger worden van Etos Sport je? Nee Wat voor anticonceptiemiddel heb je gebruikt? en hoelang? De pil Diane 35 9 jaar Heb je een gemiddelde cyclus of onregelmatig? gemiddeld, altijd netjes 29 dagen Heb je overgewicht of ondergewicht of een gezond gewicht? Overgewicht Wat voor soort werk doe je? Administratief Hebben jij of je partner bepaalde ziektes? nee Vrijen jullie om de dag/elke dag/ of alleen wanneer jullie er behoefte aan hebben? Behoefte Is de familie van beide kanten juist vruchtbaar of minder vruchtbaar? geen idee en ten slotte Hoeveel rondes ben je al bezig of was je bezig totdat je zwanger werd? Bij de eerste duurde het 9 maanden, dit eindigde in een MK, en daarna nog 3 maanden= totaal 12 maanden Nu bij de 2e na 3 rondes zwanger = MK 4w3d en direct de ronde erna = ook weer een MK ditkeer met 7w. Dus nu 5e ronde.
Hoe oud ben jij en je partner? ik ben 26 partner 29 Roken jullie? Nee geen van beide Drinken jullie alcohol? ik zelden partner alleen met feestjes Drinken jullie beide koffie of veel cola? ik 3 per dag partner 10 per dag Ben jij een stresskip?(snel zenuwachtig, in de stress) of juist nuchter ikke een stresskip partner super nuchter Eten jullie gezond?(fruit, groente, gevarieerd?) net hoe het uit komt Ben/Was je elke dag bezig met het *zwanger worden*(dingen opzoeken, dingen voelen, vaak testen) ben er wel elke dag mee bezig ja Slik je foliumzuur? of vitaminen voor zwanger worden? foliumzuur als ik het niet vergeet Sport je? veel wandelen met de hond Wat voor anticonceptiemiddel heb je gebruikt? en hoelang? de pil 14 jaar Heb je een gemiddelde cyclus of onregelmatig? na lang wachten eindelijk een gemiddelde Heb je overgewicht of ondergewicht of een gezond gewicht? beetje overgewicht Wat voor soort werk doe je? kantoorbaan Hebben jij of je partner bepaalde ziektes? nee Vrijen jullie om de dag/elke dag/ of alleen wanneer jullie er behoefte aan hebben? tijdens vruchtbare periode om de dag. maar als we echt geen zin hebben niet. Is de familie van beide kanten juist vruchtbaar of minder vruchtbaar? geen bekende problemen en ten slotte Hoeveel rondes ben je al bezig of was je bezig totdat je zwanger werd? dit is de 8e ronde
Hoe oud ben jij en je partner? ik 28 en partner 33 Roken jullie? nee en ja partner Drinken jullie alcohol? soms een briezertje en partner vaker een biertje Drinken jullie beide koffie of veel cola? ja cola en ja koffie en cola Ben jij een stresskip?(snel zenuwachtig, in de stress) of juist nuchter ik ben heel nuchter Eten jullie gezond?(fruit, groente, gevarieerd?) ja Ben/Was je elke dag bezig met het *zwanger worden*(dingen opzoeken, dingen voelen, vaak testen) nee ben er wel mee bezich maar niet elke dag Slik je foliumzuur? of vitaminen voor zwanger worden? ja foliumzuur Sport je? ja Wat voor anticonceptiemiddel heb je gebruikt? en hoelang? mirena spiraal ongeveer 3.5jaar Heb je een gemiddelde cyclus of onregelmatig? gemiddeld Heb je overgewicht of ondergewicht of een gezond gewicht? misschien een klein beetje overgewicht maar niet veel Wat voor soort werk doe je? ik werk thuis met mijn paarden Hebben jij of je partner bepaalde ziektes? nee alleen allebij een allergie Vrijen jullie om de dag/elke dag/ of alleen wanneer jullie er behoefte aan hebben? Wanneer het uit komt en we er zin in hebben Is de familie van beide kanten juist vruchtbaar of minder vruchtbaar? mijn familie is erg vruchtbaar mijn vriend is ook goed vruchtbaar maar zijn familie niet zo vruchtbaar. Hoeveel rondes ben je al bezig of was je bezig totdat je zwanger werd? we zaten in onze eerste ronde toen we zwanger werden en kregen een mk nu gaan we dus voor de 2de ronden