Hoi! Ik wil graag een gipsafdruk van mijn buik hebben...maar ben aan het twijfelen of ik het zelf doe of het laat doen...wat denken jullie? wat is beter? Misschien heeft er iemand voorbeelden?? Ben benieuwd!! Alvast bedankt!
een vriendin van mij heeft het ook zelf gedaan met haar moeder samen, ze heeft wel haar buik helemaal ingesmeerd met vaseline omdat ze bang was dat het anders niet van haar buik af zou gaan. Het was wel superrr mOoi
ik had gips afdruk als idee voor meow gegeven omdat haar man niet zo van de zwangere buiken is. was geslaagd feestje zei ze dus lijkt me denk ik het leukste om het met je partner samen te doen, lekker knutselen en kliederen samen
Wat leuk ik had pas geleden een topic geopend omdat ik het ook wilde. Precies met 30 week heb ik het ook gedaan. (ben nu pas 2 week verder maar ben blij dat ik het toen heb gedaan omdat een houding zoeken steeds moeilijker word). Benodigheden een stoel (dek hem wel af met plastic of een dekbedovertrek die vies mag worden. Als je alleen een dekbedovertrek gebruikt wel even plastic eronder doen anders lekt het er misschien doorheen) gipsverband (te koop bij apotheek of hobbywinkel) je kan ook een kant en klaar pakket kopen maar dat is vaak duurder vaseline bak warm water je buik (goh je meent het) een schaar en een of 2 personen die je buik gaan maken Smeer je buik heel goed in met vaseline. Echt waar doe je het niet dat blijft het plakken en dan doet het veel pijn. (gelukkig niet meegemaakt de vaseline werkte heel goed bij me en het gips liet goed los). Knip stukken gipsverband af van de rol (gewoon even kijken hoe lange stukken het moet zijn) het stuk dat je af hebt geknipt in het water doen. Even uit laten druipen en op je buik leggen. Maak meerdere lagen (2 a 3) anders is het niet dik genoeg en val het uit elkaar. Het droogt vrij snel. Wel even zorgen dat het goed droog is voor je het van je buik haalt anders heb je alles voor niks gedaan. en een plek zoeken waar het een paar dagen goed kandrogen
bedankt voor alle reacties en Ellen bedankt voor je uitgebreide instructie! Denk dat ik het samen met mijn zus of vriend ga proberen!! als het dan mislukt kan ik het altijd nog laten doen... Groetjes claudia
Super handig die instructie, vond zo`n kant en klaar pakket al zo duur! Straks maar even langs de apotheek en dan aan de slag! Gaan jullie de afdruk ook nog beschilderen oid, daar staan op internet echt mooie voorbeelden van, maar ben zo bang dat het mislukt..
Hij is af!! Echt superleuk..inderdaad bij de hobbywinkel gipsverband gekocht, ik ben 1,70 en te zwaar en ik heb 7 rollen gebruikt, had er 8 ingekocht. Ps het word wel 1 grote bende hoor!
Misschien dom, maar ik vraag me altijd af: dan heb je zon gipsen afdruk van je eigen buik...... en dan?? Zet je die neer in je hal als beeld ofzo?? Wat doen mensen met zo'n ding hi hi