Mijn szus is ook in verwachting.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rozeroos, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Mijn szus was zonder dat mijn partner en ik het wisten al een tijd bezig om zwanger te worden.
    Vandaag kregen wij een kaartje in de bus met een prachtige echo erin. Ze is uitgerekend in februari.
    Ik vind het echt super leuk, straks kunnen de kinderen samen spelen schelen dan een paar maandjes.
    Ook word mijn partner nu voor het eerst papa en oom. Hoe bijzonder is dat.:D

2. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Dat is heel bijzonder.. dat wordt dus dubbel genieten!!!:D

3. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Leuk! ik was in 2008 ook samen met mijn zus zwanger, zat drie maanden tussen. De kids hebben nu ook erg veel aan elkaar.

4. Chaii

Chaii Niet meer actief

Wat leuk, dan kan je samen leuk babyshoppen ook enzo. :D

5. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    Leuk !! hier nog iemand die zwanger is samen met 2 zussen haha
    mijn jongste zus is 26 augustus uigerekend ik 7 september en mijn andere zus 26 september dus de kindjes liggen zo dicht bij elkaar dat ze straks mooi met elkaar kunnen spelen

6. Rozeroos

Ja het is echt heel bijzonder. Wel vind ik het jammer dat ze een eindje weg woont. Ik hoop dat straks de mogelijkheid komt om er vaker op bezoek te gaan zodat we toch een leuke speciale band kunnen opbouwen met de kleine en de kleintjes met elkaar.

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    leuk! hier ook samen met Szus zwanger . we schelen 9 dagen !

8. Rozeroos

9 Dagen is helemaal bijzonder. misschien bevallen jullie wel zelfde dag. hhahahahah.
    En na de bevalling de neefjes of nichtjes bij elkaar als baby op de foto, zo schattig.

9. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Wat leuk! Ik scheelde met mn zus 12 dgn, we zijn uiteindelijk op dezelfde dag bevallen. Heel bijzonder!!!

10. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    De drie dochters van mn carpoolmaatje zijn ook alledrie zwanger. Tussen eind augustus en eind oktober wordt zij dus drie keer oma!

Zelf hadden wij vorig jaar een "mooi" jaar wat dat betreft... ik ben niet echt bewust tegelijk zwanger geweest met mn zusje en mn stiefdochter. Naja met stiefje wel, maar zij woont drie uur hiervandaan.
    Zelf ben ik begin mei 2011 voor de tweede keer mama geworden, op 7 december werden we Pake & Beppe en op 13 december werden we oom & tante... al was dat ietskes eerder dan verwacht. Mn zusje werd 6 weken eerder ingeleid vanwege HELPP-syndroom.

Maar wel heel mooi wanneer je ook "bewust" samen zwanger bent.

11. Rozeroos

Echt een band heb ik niet met szus. Mijn partner en ik zijn nu ruim 3 jaar samen en het eerste jaar hebben we onze relatie nog stil gehouden vanwege mijn andere kinderen. We wonen ver van elkaar vandaan en zien elkaar alleen bij verjaardagen.
    Ook heeft ze haar eigen bedrijf waar ze hele week keihard voor werkt, dus erg druk.
    Maar ik gun het ze gewoon zo erg. En ben gewoon heel blij voor ze dat ze ook een mooi wondertje kunnen krijgen.

Aankomende zaterdag gaan we eventjes op visite, hopelijk krijgen we u meer de kans om voor de toekomst een band op te bouwen. Mijn partner en zijn zus hebben wel een leuke band samen.

12. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Super bijzonder!!! Wat leuk!!!

13. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Mijn szus is begin augustus uitgerekend en ik eind september:D allebei meisjes! echt leuk is dat!
    Wat betreft die band komt wel goed:D lekker samen shoppen en wegdromen over de toekomst!

14. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Echt super gaaf lijkt me dat zeg!!!

15. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Hier ook! Schoonzus is 11 dgn eerder uitgerekend van hun derde, zou dus in theorie tegelijk kunnen komen. Ze wonen helaas ver weg dus ze zullen niet veel samen spelen ;).

16. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Wat leuk zeg! Ik en mijn zus schelen precies 1 week, echt super! Het is zo leuk om samen zwanger te zijn. Alleen maar hopen dat we niet dezelfde naam zullen hebben haha. Ook hoop ik niet dat we op dezelfde dag bevallen, lijkt me vreselijk als ik niet meteen naar hun wondertje kan gaan kijken. Verder is het hier ook een echte babyboom want mijn nicht en de dochter van mijn moeders vriend zijn ook zwanger. Mijn zus en ik in september, nicht in oktober en de dochter van mijn moeders vriend in december. Dat zal dus leuk worden op verjaardagen, kunnen ze lekker samen spelen.

17. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    Leuk om samen met je zus zwanger te zijn. Ik was ook samen met me zus zwanger. Zit 2,5 wk tussen onze kindje.
    Ze zien elkaar zoiezo 2 keer in de week en zo leuk om ze samen te zien opgroeien.

18. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Wat leuk zeg. Ik was in 2005 ook tegelijkertijd zwanger met mijn zus, zij van haar 3e en ik van Justin, mijn 1e:D Mijn zus was in oktober uitgerekend en ik in december, onze kids schelen maar 3 maandjes, is zo leuk!!:D

19. Gazy

Gazy Niet meer actief

Mijn broer is 07-08-2012 uitgerekend.
    Ik ben 30-07-2012 uitgerekend

Onze beste vrienden zijn 14-01-2012 uitgerekend
    en de broer van mijn man 06-01-2012!

1 grote babyboom! Zo leuk!

20. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0