Soort pesten op de werkvloer

Discussie in 'De lounge' gestart door susanne85, 15 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    ik snap jullie redenering. Mijn moeder is algemeen directeur omdat dochter de diploma's niet heeft( heeft ze na 3 jaar zogenaamd leren nog steeds niet binnen) en omdat t bedrijf alleen kan draaien op vergunningen van t AFM is mijn moeder als directeur in dienst genomen omdat anders t bedrijf niet mag draaien.

Mijn ma deed alles al want ze was in loondienst binnen t bedrijf van haar man maar nadat hij overleed heeft zei zijn functie gekregen wat dus ook vast is gelegd bij de notaris.

Hopelijk nu een beetje duidelijk:)

Mijn moeder is nu een week ziek omdat vandaag alle tanden eruit gaan maar als ze volgende week er weer is gaat ze om tafel zitten met dochter. Ze gaat ook van dochter en een werknemer een dossier opstellen van alle wan gedrag binnen t bedrijf en naar haar toe en als dan een dossier er is en er veranderd niks dan gaat ze toch stappen ondernemen. Jammer dat t zo moet gaan want zo had mijn stiefvader t helemaal niet gewild binnen zijn bedrijf maart verbaasd me niks dat dochter dit doet. Ze heeft zelfs van de week haar tankpas geblokkeerd terwijl ze dat niet eens mag doen volgens de jurist want de directeur gaat over alle stappen die binnen t bedrijf genomen worden;)

Deel Deze Pagina