schrikken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ikkiee, 19 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkiee

ikkiee Bekend lid

1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    heey allemaal

ik heb een vraagje

ik ben nogal een schikkerig typetje en heb collega's die daar wel is gebruik van maken

nu hoorde ik van iemand dat schrikken fataal kan zijn voor de baby en dat dit dus echt niet mag?? :(4

vraag me echt af wat hier van waar is

Groetjes

2. Liesje92

Liesje92 Niet meer actief

Ik verwacht niet dat schrikken voor een miskraam kan zorgen, hoor. Klinkt als een bakerpraatje?

3. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Nou dat denk ik niet hoor.... zou wat zijn!

4. maaikenaomi

maaikenaomi Niet meer actief

Ik schrik ook heel makkelijk, en heb idd een hoop mensen in mijn omgeving die dat erg grappig vinden en mij regelmatig laten schrikken... Zo dus ook al deze hele zwangerschap :D
    Maar intussen loop ik al een paar dagen overtijd en is ze er helaas nog niet uitgeschrokken! ;)

5. Sientjes

Sientjes Bekend lid

27 jun 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ver ik weet is schrikken een natuurlijk ingebouwde reactie op evt gevaar. Je krijgt een adrenalinestoot om er voor te zorgen dat je alert reageert bij gevaar (bijv. vluchten) dus voor je eigen veiligheid. Correct me if i'm wrong...

Dus ik denk niet dat het schadelijk is hoor. Je kunt niet altijd voorkomen dat je schrikt.

6. bbxx

bbxx Niet meer actief

broodje aap hoor. Kan echt geen kwaad.

7. ikkiee

ikkiee Bekend lid

1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    dat dacht ik al hoor maar denk zal het toch is vragen zal wat zijn dat het daardoor mis kan gaan hihi

8. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    ik schrik ook regelmatig en met de baby
    gaat het juist erg goed !!

9. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    mijn moeder schrikt echt van bijna alles en heeft toch 3 gezonde kinderen op de wereld gezet.. zelf ben ik gelukkig niet zo schrikachtig, maar onze baby schrikt soms van de deurbel. heel grappig! :D

10. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Alleen al het feit dat je zoiets serieus neemt vind ik al grappig. Ze hebben je alweer in de tang...
    Is toch logisch dat dit onzin is... dan zou je dat toch al veel gehoord hebben op het nieuws en bij de verloskundige/gyn?

11. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Nee dat is onzin hoor!

Deel Deze Pagina