heey allemaal ik heb een vraagje ik ben nogal een schikkerig typetje en heb collega's die daar wel is gebruik van maken nu hoorde ik van iemand dat schrikken fataal kan zijn voor de baby en dat dit dus echt niet mag?? 4 vraag me echt af wat hier van waar is Groetjes
Ik schrik ook heel makkelijk, en heb idd een hoop mensen in mijn omgeving die dat erg grappig vinden en mij regelmatig laten schrikken... Zo dus ook al deze hele zwangerschap Maar intussen loop ik al een paar dagen overtijd en is ze er helaas nog niet uitgeschrokken!
Zo ver ik weet is schrikken een natuurlijk ingebouwde reactie op evt gevaar. Je krijgt een adrenalinestoot om er voor te zorgen dat je alert reageert bij gevaar (bijv. vluchten) dus voor je eigen veiligheid. Correct me if i'm wrong... Dus ik denk niet dat het schadelijk is hoor. Je kunt niet altijd voorkomen dat je schrikt.
dat dacht ik al hoor maar denk zal het toch is vragen zal wat zijn dat het daardoor mis kan gaan hihi
mijn moeder schrikt echt van bijna alles en heeft toch 3 gezonde kinderen op de wereld gezet.. zelf ben ik gelukkig niet zo schrikachtig, maar onze baby schrikt soms van de deurbel. heel grappig!
Alleen al het feit dat je zoiets serieus neemt vind ik al grappig. Ze hebben je alweer in de tang... Is toch logisch dat dit onzin is... dan zou je dat toch al veel gehoord hebben op het nieuws en bij de verloskundige/gyn?