hallo, ik blijk terug zwanger te zijn ,maar mij n hcg is zo aan de lage kant ,maandag was hij 175 en woensdag (gisteren)was hij 203 dus dat is niet veel gestegen,nu ben ik een beetje onzeker,of dit wel goed kan aflopen,heeft nog iemand dit meegemaakt dat de hcg weinig stijgt en toch nog goed afloopt?
In principe moet de HCG-waarde om de dag verdubbelen, anders zit het vaak niet goed. Ik hoop natuurlijk dat dat voor jou niet geldt! Je hebt al twee miskramen achter de rug, zie ik... Wat zei je arts van deze uitslag en wat is het verdere plan van aanpak? Heel erg veel succes, ik ga voor je duimen!
ik kan maandag voor een echo gaan,ik verheug me er helemaal niet op,want heb een slecht voorgevoel ,als ik dat hier zo allemaal lees
hier ben ik dan, het is geen nieuwe zwangerschap maar een restweefsel van de curretage van 25 mei nog.dus nu moet ik terug voor een curretage gaan. .
Heel veel sterkte ik heb het ook gehad in jan eerste curretage in feb weer omdat er resten achter waren gebleven. Heel veel sterkte nogmaals. Liefs Channes