Ik word er zo moeeeeeeee van.............onze kleine van 10 maand haalt echt constant handen vol zwart zand uit de bloempotten die op de grond staan. Ik blijf redelijk consequent maar hij snapt het echt gewoon nog niet dat ik het niet wil hebben. Dus ik moet op zoek naar een andere oplossing. Behalve constant stofzuigen, zoek ik dus een goed tip, want ik ben vast niet de eerste bij wie dit overkomt, haha........... Ben benieuwd........
Jammer, deze gaat niet werken, de plant is veel breder/dikker en de pot is vierkant. Dank in ieder geval. En folie, tja, ben ik een beetje bang voor dat ie het er toch afkrijgt en plastic eten is ook niet echt alles natuurlijk. Zat zelf al te denken om er wat grotere stenen in te leggen. alles beter dan zand op de grond, maar moet nog maar es zien.
Hier hadden wij hetzelfde... Wij hebben gewoon doorgezet, constant nee gezegd en onze zoon weggezet.. En uiteindelijk keek hij er niet meer naar op...Maar dat lost voor nu natuurlijk nog niks op. Grote stenen zou ik niet doen daar kan hij ook weer mee gaan gooien en dat is natuurlijk ook weer gevaarlijk en niet goed voor je vloer en meubels. En als ze te klein zijn kan hij ze oom nog eens in zijn mond stoppen..
Dat is waar wat stenen betreft, maar dochter van mijn vriendin doet het na een half jaar nog steeds, vandaar dat ik schrik heb dat ik een half jaar lang moet zuigen etc........
hihi hier nog eentje! en dan is het ineens stil..dan kijk ik om, en zeg ik , jaaaa. en weg is tie ! haha.. maar die roosters... wel een goed idee.
zojuist maar weeeeeer es aan het zuigen geweest, de verlossende tip is nog steeds welkom, haha. Ben bang dat ik de plant moet verwijderen uit de kamer of genoegen moet nemen aan een zandbak op de vloer