Gekke wachtweken na IUI, bruin bloedverlies

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ann30, 28 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ann30

Ann30 Lid

22 jan 2014
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een vraag. Ik heb afgelopen maand voor eerst IUI gehad. Eerst 8 dagen menopur geprikt en toen bleken er al twee follikels van 17 mm te zitten. Cyclusdag 9 dus Pregnyl geprikt en 24 uur later de IUI. De ochtend na de IUI kreeg ik vreselijk buikpijn, dus dat was vast de eisprong.

Nu kreeg ik 5 dagen na de IUI wat roze afscheiding, dit duurde twee dagen. Een week na de IUI kreeg ik bij afvegen wat bruin bloedverlies. Ik zit nu op 9 dagen na de IUI en het bruine bloedverlies lijkt iets toe te nemen. Ik heb nu een inlegkruisje in en dat was gisteren nog niet nodig.

Herkend iemand dit? Ik word er erg onzeker van. Ik weet wel dat ik gewoon moet afwachten en verwacht dat morgen of maandag de menstruatie door gaat zetten. Maar hoop wat ervaringen en gedachten van anderen over dit rare beloop te horen...

2. Roerei

Roerei Actief lid

26 mrt 2014
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi An,

was even benieuwd hoe het nu met je is? Heeft je ongesteldheid al goed doorgezet inmiddels? Volgens mij hebben we elkaar eerder gesproken ergens in een ander topic. Ik heb ook net m'n eerste IUI gehad maar is niet gelukt helaas, sinds gisteren bloedverlies bij het afvegen. teleurstellend toch he?

3. Ann30

Ann30 Lid

22 jan 2014
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja we zijn elkaar indd eerder tegen gekomen. Uiteindelijk na 10 dagen steeds wisselend bruin bloedverlies bij afvegen, is het gisteren rood bloedverlies geworden. Op zich wel prettig dat we nu door kunnen voor IUI nummer 2. Ik heb morgen weer een eerste afspraak in het ziekenhuis. Maar het is indd erg jammer...

Ga wel even bespreken hoe dat nu kan dat ik zo lang steeds een beetje bloedverlies had. Misschien moet de dosis van de pregnyl wel omhoog oid

Wat jammer dat bij jou ook de eerste IUI niet gelukt is. Nou we gaan gewoon voor ronde 2! Deze ronde gaat het hopelijk lukken voor ons beide :)

4. Steph88

Steph88 Niet meer actief

Waarschijnlijk heb je last van een korte luteale fase.. ik kreeg bij me eerste iui op de 8e dag wat licht roze.. dat werd geleidelijk aan steeds meer. Dan breekt je baarmoederslijmvlies te snel af.. en blijft niet lang genoeg in stand. Kan eenmalig zijn.. en de volgende iui wel gewoon goed verlopen.. maar kan ook vaker voorkomen.

10.000 eh pregnyl kan hier tegen helpen, anders 3x 1500 eh bijspuiten na je iui. Of utrogestan dat is extra progesteron.. in de vorm van vaginale tabletjes.

Succes meis ! Hopelijk is het gewoon iets eenmaligs ! Mijn gyn zei dat dit weleens kan voorkomen dat er zown cyclus bijzit. Maar ik kreeg het helaas elke keer na me iui's.

5. Ann30

Ann30 Lid

22 jan 2014
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel Steph! Ik denk zelf ook dat het indd een korte luteale fase is. Zal dit zeker benoemen morgen. Dank je!

6. Steph88

Steph88 Niet meer actief

Graag gedaan ;) ! Succes morgen

Deel Deze Pagina