nou de titel zegt het al Op van de zenuwen voor morgen voor onze 1ste echo! Zou eigenlijk vandaag een kijkoperatie hebben omdat we na 2 jaar nog niet zwanger waren en na de kijkoperatie zouden we starten met IUI. Maar op 19 jan bleek ik toch opeens, tegen alle verwachtingen in, een positieve test te hebben.. ziekenhuis gebeld waar we lopen in de MMM en voor morgen dus een echo afgesproken. Nu is het al een keer mis gegaan in okt en nu ben ik dus beetje zenuwachtig of het nu allemaal wel goed is en goed blijft gaan.. Ik zou echt liever nog een keer op dezelfde dag mijn schoolexamen en rijexamen overdoen Gewoon maar snel slapen straks en hopen dat het snel morgen is hihi En als alles goed is komt moeders voor moeders morgen ook. kan ik gelijk mijn bijdrage leveren om mee te helpen bij diegene waarbij het niet lukt.. Hoe zag bij jullie de eerste echo er rond 6 weken uit??
Jeetje, spannend zeg! Hoop dat je morgen een hele mooie echo hebt. Heb zelf de vroegste echo gehad bij 7.3 weken dus kan je verder niet helpen. Liefs mij
succes morgen, ik hoop dat alles goed is! Ik heb geen vroege echo gehad dus daar kan ik verder niks over zeggen. Ik duim voor je meid!
Vandaag is het zover Linda! Heel veel succes vandaag! Ik mag morgen...begin ook wel zenuwachtig te worden!!! Laat je het nog even weten vandaag? Succes!
Heel veel succes vandaag! heb zelf ook twee weken terug met 6 weken een echo gehad. Bij mij was er alleen een vruchtzakje te zien en geen vruchtje. Dit hoefde nog niks te betekenen zijn de gynocoloog maar ik moet wel vrijdag terug komen! Ben ook aan het aftellen. Veel succes! laat je even weten hoe het was?
Weet niet of je al bent geweest of nog 'moet' maar ten eerste gefeliciteerd! Fijn he dat het toch gewoon natuurlijk gelukt is!! Wij hadden het zelfde: net een plan om inseminatie te gaan proberen (na 5 jaar proberen dan...) en ineens onverwacht raak! "we" zijn nu alweer 13 weken! EErste echo had ik ook op zo'n 6 weekjes (niet langer) en er was een vruchtzakje en vruchtje te zien maar geen hartactie...ik in de zenuwen maar onterecht want een week later met 7 weken was het helemaal goed! EEn 'boontje' met een knipperlichtje en we konden het ook al horen! (Inwendig) het zal een inwendige echo zijn want van buiten is er niets te zien... gewoon om te checken of het in de baarmoeder zit en klopt met je berekening! Maak je dus geen zorgen als je geen hartje ziet kloppen want dat betekent niets! Ik ben een dag van slag geweest toen...om niets! Succes!
oh spannend he! Hopelijk verloopt alles goed maar dat zal wel ) Ik mag morgen ook gaan! Ik ben al aan het aftellen!
succes en het is vast allemaal wel goed mijn eerste echo was 7weken en 2 dagen heb geen foto ervan op de pc maar zal het is proberen of ik hem kan inscannen ben nooit zo handig daarmee
Spannend, hoor!! Wens je heel veel succes! Ik mag morgen ook eindelijk voor de eerste keer naar de verloskundige...
Hey meiden bedankt voor het duimen We hebben onze eerste eigen echo thuis! En zoals we zelf berekend hadden ben ik nu 6 weken zwanger Over 2 weken mogen we weer zodat we ook het hartje kunnen zien. nu was er wel een snelle beweging te zien maar omdat het nog zo klein is kon de gyn niet zien of het nou de rijstkorrel zelf was of het hartje. dus ik offer me wel op en over 2 weken gewoon weer Voor de meiden die ook vandaag / morgen / binnenkort een echo hebben: ik duim ook voor jullie mee hoor!! Nu maar even zorgen dat het een beetje netjes is want moeders voor moeders komt zo
Zie je! Helemaal goed! Toppie! En dan kan ik je vertellen: over 2 weken zie je een lief klein boontje met een knipperlichtje erin hahaha! gefeliciteerd!