Weer een vraag in het kader van "herkent iemand dit...?" Ik heb nu al een paar dagen een gevoel in mijn buik alsof er spieren zitten die heel hard aan het werk zijn en die geen rust krijgen. Een gevoel van continu spanning. Beetje moeilijk om uit te leggen, hoop dat iemand dit begrijpt :
Hoi Firella, Dat schijnt een normaal verschijnsel te zijn. Het heeft te maken met het oprekken van je baarmoeder. Zelfs (of misschien juist) zo heel vroeg in de zwangerschap is dit te voelen. Ik heb het zelf ook en ik vind het een beetje lijken op menstruatiepijn. Soms zit er zelfs een steekje tussen. Ik ben net 5 weken zwanger. Ik heb flink gezocht op verschillende zwangerschaps-sites en daar kun je dit terugvinden.
Ik heb dit ook gehad helemaal in het begin van mijn zwangerschap, het was net of ik buikspieroefeningen had gedaan Menstruatieachtige pijnen en steekjes heb ik toen ook gehad, nu nog af en toe trouwens
Nou ik heb dat ook maar nu al ruime een ander halfe 2 weken zoiets normaal heb ik als ik ongesteld moet worden past last 2 hoog uit 3 dagen van te voren een vreemd gevoel maar meestal pas de dag voor dat ik het moet worden last van , Nu helemaal nergens last van maar straks wel , opgeblazen gevoel wel last van Duim voor me dat ik zondag niet ongi ben , ik duim hard voor jullie allemaal !! Liefs
Ik heb er nu ook al ongeveer een week last van.. Ik zit nu op dag 25 van 25.. het wordt nu wel spannend hoor.. we wachten geduldig af!! duim duim duim!!...
Ook ik heb last van steken in mijn onderbuik. Vooral als in mijn inspan met zwemmen of met douchen en ook als ik hard nies. Ik ben nu 9 weken zwanger en maak me daar ook wel een beetje zorgen om moet ik toegeven maar begrijp nu dat ik niet de enige ben, bedankt!
uhhh..... ik ben (nog) niet zwanger, maar heb sinds een week ook ontzettend last van dat gevoel met af en toe een steekje. Die doen niet zeer, maar het lijkt net alsof er van binnen tegen mijn buik wordt geprikt. Naast dat spierpijn gevoel/steekjes moet ik ook constant naar de wc. FF heeft een laat eitje vastgesteld, dus ik moet nog wachten voor a.s. weekend (test vanochtend was negatief)
Hey! ik heb sinds vandaag ook een gespannen buik.. en steken net onder me navel :S kan dit betekenen dat ik ongesteld moet worden ofdat ik toch zwanger zou kunnen zijn? liefs
Wat spannend allemaal he, ik ben ook (nog) niet zwanger maar ik heb sinds gisteren ook dat spierpijn gevoel in m'n buik. Heel apart, want het voelt dus echt hetzelde als na buikspieroefeningen. Maar die heb ik toch echt niet gedaan! Ik heb datzelfde gevoel ook in m'n borsten, en m'n tepels zijn erg gevoelig. M'n buik voelt gewoon anders dan anders. Maarja, nog een week tot m'n nod, dus ik zal echt nog even geduld moeten hebben. En stel dat ik wel zwanger ben, kan ik dan nu al wel wat voelen wat met een zwangerschap te maken heeft???