21sept. zou ik ongesteld moeten worden(hopelijk niet hoor)maar ik heb nu al het idee dat ik een beetje een buikje krijg!!alles bij elkaar opgeteld zou dit mijn 5e zwangerschap worden in 9jaar tijd.2kindjes leven nog.22juli heb ik een miskraam gehad dus dat was de laatste keer dat ik zwanger was.ik heb wel es gehoord hoe vaker je zwanger wordt des te eerder wordt je ook dikker.klopt dit?en kan dat dan nu al?
Nou ja het is wel zo dat je bij een 2e of meerdere zwangerschap sneller een buikje krijgt maar nog voor je NOD lijkt me wel heel erg vroeg.
Er is hier iemand op het forum die bij 4 weken, dus direct na het testen al een buikje had. Ikgeloof dat het haar 4e kindje zou worden. Ik zal even kijken of ik het topic kan vinden.
In het topic : buikfoto's ( zwanger) kun je bij pagina 85/86 vinden dat ramona al een aardig buikje heeft bij 4 weken. Dus het kan.... Ik hoop het voor je,
Hoi hoi Yep ik heb al een aardige buik ging echt heel erg snel bij mij. Mijn zoon die zei een paar dagen voor ik ongi moest worden van mama je hebt een baby in de buik want je buik is dikker geworden en mijzelf was het helemaal nog niet zo opgevallen maar hij had gelijk.
leuk dat je ook dit topic zag. Ik vond dat jij wel een goed voorbeeld bent dat het kan, al snel een buikje. Ik ben ook nog niet zo lang zwanger, en van de eerste, maar ik heb ook al echt een buikje( darmen en?? misschien wel een groot vruchtzakje?) Wat leuk dat je zoontje het zag,
nou ik vind zelf ook dat ik een aardig buikje krijg,maar tuurlijk zegt man lief dat zeg je alleen maar omdat je het zo graag wilt en mijn man zal nooit zeggen goh wat wordt je dik!maar voor mijn gevoel is het echt zo!maar goed ik moet nog een week wachten totdat ik kan testen dus dan zal ik wel meer weten!hou jullie op de hoogte
dus het kan wel dat je bij je volgende zwangerschappen steeds sneller dik wordt?onze zoon was 10,5 maand toen ik zwanger werd en vervolgens kreeg ik een miskraam.dat is nu al 2maanden geleden en we zijn alweer lekker bezig en ik hoop dus dat het nu raak is,mijn gevoel zegt van wel maar dat hebben meer vrouwen die proberen zwanger te worden en mijn buikje groeit echt hoor!we zullen het wel afwachten nog een paar dagen en ik kan testen
hai ook ik denk dat ik zwanger ben en ik denk idd dat als je zwanger word van 2e of meer dat je sneller wat ziet ook mijn buik is gezwollen en krijg een bandje en me striemen van de vorige keer worden minder hihi maar ook ik moet 5 dagen nog wachten om te testen 21e nod dag
vandaag echt een opgeblazen gevoel!mijn broek zit niet meer lekker dus laat ik de knoop lekker los!!wat is er aan de hand!is het nou zover of niet?wordt er wel een beetje gek van hoor
hahahah henriet we zitten in hetzelfde schuitje alleen ben ik toch enigszins overtuigd van me eigen gevoel dus ja als het negatief is word ik wel zwaar teleurgesteld hmmm we wachten af
ikheb ook wel sterk het vermoeden dat het zo is,vooral vanaf vandaag zeg voel me raar,down,misselijk en eet ontzettend veel ben ook best nog wel moe en heb al het hele huis gesopt!!!donderdag mag ik testen en jij?
hallo ook mijn vriend vond dat ik dikker werd vandaar de reden we nu al hebben getest en ja hoor licht positief nu had ik ook al veel klachten maar hij kwam er toch zelf mee aanzetten
en ik kon ook niet langer wachten haha... vooral omdat ik veel moest plassen moe was etc etc ik heb al 2 jongens bij de 2 e had ik ook erg snel buik
ik kon niet zeggen dat ik bij mijn laatste zwangerschappen al snel een buikje krijg maar dat vind ik nu dus wel in totaal wordt dit mijn 5e zwangerschap misschien ;ligt het toch wel daaraan. maar jij dan ook van harte he met je prille zwangerschap!!