Hallo, Ik ben misselijk, heb pijn in mn buik, vooral onderin, een leeg hongerig gevoel maar geen trek, ook is mn buik wat opgezet en heb ik rugpijn. Ik voel me steeds of ik ongesteld moet worden, mn borsten doen ook erg pijn. Bij mn laatste ongesteldheid was eigenlijk geen bloed maar bruine afscheiding en maar 2 dagen ongeveer. Maar ik hoef niet vaak te plassen en volgens mij krijg je verstopping door zwangerschap maar ik kan juist ineens elke dag naar de wc ! Terwijl het eerst 1 keer in de 3/4 dagen was... Nu vroeg ik me af of ik een test zou doen, maar het is zeker niet de eerste keer, heb vaker buikpijn en misselijkheid gehad, dus vaker gedacht dat ik zwanger kon zijn... maar dan bleek het toch weer van niet...dus misschien denk ik het wel gewoon te snel Wat denken jullie ?
Vorige week zondag moest ik ongi worden, maar toen kwam er dus alleen bruine afscheiding, voor 2 dagen.
Heb trouwens ook last van slapeloosheid en gerommel in mn buik. En ik kan niks op mn buik verdragen, mn broek die niet eens strak zit voelt al vervelend Ik kan me ook slecht concentreren en ben behoorlijk moe. Kan dat er ook allemaal mee te maken hebben ? Of beeld ik mezelf nu weer vanalles in ?
Als je al de topics over symptomen voor je NOd afgaat dan kom je tot de conclussie dat je er geen touw aan vast kan knopen, het enige wat duidelijkheid geeft is een test.
hey tatlim zelfde verhaal hier. ook een rare ongi anderhalve dag buin roze slijmverlies. donderdag ga ik naar de HA ik heb al 3 keer negatief getest succes met wachten!
Tja ik ga morgen maar ff een test kopen en dan dinsdagochtend testen, zenuw zenuw jij ook succes met wachten Angel Eyes !
Ik had dus gister getest, zie ook topic "ik plas me suf". Maar het was negatief.... desondanks denk ik nog steeds dat ik zwanger ben... Gister moest ik veel plassen, moest er zelfs vannacht 2 keer uit, terwijl ik niet eens veel gedronken had gisteravond. En om 4:30 zat ik al weer klaarwakker en rechtop in mn bed, en ik sliep pas om 0:30 Daarbij had ik gisteravond een metaalsmaal in mn mond Maar ik ben dus aan de pil. Weet niet zo goed of ik daar nu mee door moet gaan of niet, ben nu al weer een week aan het slikken... wat denken jullie ? En wanneer kan ik dan weer testen ?
ik zou even langs de HA gaan Tatlim, ik denk dat dat de enige is die je nu verder kan helpen. sterkte ermee