Dag dames, De paniek is weer toegeslagen bij mij. Zojuist bij het plassen zag ik bij afvegen een klein sliertje roze slijm ( zo'n halve cm). Nu ben ik gelijk bang dat het fout gaat. Ik ben nu bijna 10 weken zwanger. Heb hiervoor 2x rond de 6 weken een miskraam gehad. Vandaar ook de angst die er nu is. Toch heb ik nu inmiddels al 4 goede echo's achter de rug, waarvan de laatste afgelopen dinsdag. Wat moet ik nu doen? Afwachten??? En wat kan het betekenen? Kan iemand mij geruststellen? Daarstraks had ik met niezen enorme stekende pijn van links naar rechts!!! Liefs Sannie
Hey, Dan denk ik eerder door t niezen dat er een adertje is gaan bloeden van baarmoedermond ofzoiets. Dat lijkt me dan het meest voor de hand liggend na een niesbui. Heb je verder krampen ofzo? Knuffel
Nee ik heb geen krampen ofzo. Verders zijn wel de kwaaltjes de laatste 2 weken al weer wat aan het afnemen,maar dit gaat op en af en de arts zegt dat dit niks wil zeggen. pfffff wat erg die onzekerheid
Bloed is elke keer schrikken maar ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Je baarmoeder groeit en ka nog wel eens een adertje laten knappen. Ook door niezen of hoesten kan dat gebeuren. Het is waarschijnlijk niks
Inderdaad. De ene keer was ik ook misselijker dan de andere keer. En dan dacht ik ook meteen van: ojee daar gaan we weer. Heb zelf 3 miskramen gehad en ben nu zwanger van een tweeling. En was t ook meteen na die niesbui?
Heb je misschien net gezellig gedaan met je mannetje? Daar kan het namelijk ook van komen. Een sliertje is echt niet erg, zolang het maar niet doorzet. Sterkte!
Het niezen was al rond 6 uur,maar dit is wel het eerste toiletbezoekje daarna. En nee heb niet gezellig gedaan met mijn manneke,hahaha. ik probeer rustig te blijven nu,maar ben o zo bang. begon net een beetje te genieten omdat de arts dinsdag bij de echo ook zei dat het er goed uit zag en ik nu echt moet gaan genieten. liefs sannie
Meid ik denk echt dat t van t niezen komt. T is zo doorbloed nu daarbinnen. Zolang het niet meer wordt en toch proberen een beetje te genieten......
Ik heb het ook een keer gehad zo een sliertje. rond die tijd Later ( week 12 tot 18) verloor ik meer bloed en beeb zit nog steeds goed hierbinnen. Ga lekker slapen en maak je niet te druk he
Met 9 weken ook bloedsliertje gehad. Dat het pijn doet met/na niezen dan moet je je benen optrekken of naar voren buigen zei de vk tegen mij, scheelt echt!
toevallig was ik van de wk ook een beetje in paniek,een roze sliertje ook een keer een mini rood sliertje maar daarna supersnel mini bruin en weer weg maar moet ook wel zeggen dat het een paar keer deze wk na t persen is gekomen van de ontlasting en 1 keer omdat ik te druk was geweest had 4 verdiepingen gestofzuigd en daarna ook erg bandenpijn toen heb ik de vlk nog gebeld wat t was ik heb ook wisselende kwaaltjes de ene dag iets meer misselijk dan de ander en ook zo met mn borsten en moeheid ik weet wat je voelt en waar je bang voor bent ik ben ook als de dood voor weer een miskraam maar toch probeer ik vast te houden dat t nu goed zit heb ook al een goede echo gehad geniet meis
gisteren goede echo gehad , kindje bewoog maar juist naar de wc en roze slijm bij het afvegen vanmiddag wel naar de grote wc geweest en nu pas terug gaan plassen , miss daarvan? maar paniek slaagt toch wel toe moet ik zeggen heb al 2 mk's gehad rond de 5 en 7 weken ken mezelf , ga nu 10 keer meer plassen om te zien of het meer word of bij het roze blijft pffffff