soort spierpijn in onderbuik....zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door marloes1, 1 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    nou dan kan ik jullie vertellen dat ik dat dus ook heb dit is de eerste maand dat ik dit meemaak mijn cyclus is al helemaal goed dus geen ontpilling ik ben ongie geweest ovulatiepijn gevoeld eisprong gevoeld daarna zwakte t af langzaamaan weer een vreemd gevoel in me buik kan t niet beschrijven toen ineens 2 dagen licht bloed toen weer bruin toen weer niks toen een paar dagen weer iets bloed nam weer af en nu al weer 2 dagen bloed!
    barst van de pijn in me tieten,voel steeds kriebels(vlinders)in me buik,en nu heb ik al de hele dag last onder mn ribben en al die tijd ongie gevoel en urine ruikt ook sterker....en nee geeeen blaasontsteking..... nou kunnen jullie er nog iets van maken??hahahaha ooh ja moet zondag dus eigenlijk weer ongie worden...

2. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    oooh ja en het belangrijkste?????duizelig!

3. marloes1

marloes1 Lid

19 mrt 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat kan het menselijk lichaam raar zijn he?
    ik ben maar anderhalve dag ongi geweest terwijl ik zoveel pijn had dat ik dacht dat het heel heftig zal zijn die ongi. Nu ben ik wel regelmatig moe maar goed dat kan ook gewoon wel eens zo zijn. Geen test meer gedaan. Gister vroeg iemand aan me of mn borsten zijn gegroeid. hmmmm niet dat ik dat erg vind haha!

4. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    hahahaha nouu ik weet ook niet meer wat er aan de hand is hoor ben ik nu ineens veeeel eerder ongie?innestelingsbloed?of tussentijdse bloeding ben nu een beetje de kluts kwijt ik wacht t wel af en bij jou is t ook vreemd miss is t toch wel geen ongie.......

5. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    @ angiebaby, hier t zelfde...
    Zou grappig zijn, gaan we gelijk op!
    Hoe is t nu daar?
    Ik nog steeds beetje bruinige troep, verder niets. Koffie vannochtend kon echt niet en geur van warme chocolademelk was om misselijk van te worden...
    spannnend he?
    Je kunt een vroege test doen, maar ik twijfel of ik mezelf dat aan wil doen. Toch wel gek.Normaal is mn ongi nu al bijna weer over qua aantal dagen...
    Gek gekker gekst hoor dit!

6. marloes1

marloes1 Lid

19 mrt 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zelfs mijn eigen vader viel het op dat mn borsten steeds maar groeien. Hij weet niet dat k gestopt ben met de pil. Ik wacht ermee totdat ik zwanger ben. Hij vroeg zich wel af hoe dat kan. Tja daar heb ik zelf ook geen antwoord op.

7. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    @jip27 ja ik heb echt last van mn buik steeds kriebels steken kan er niks ophebben mn kat moest perse vannacht strak tegen mn buik aanliggen de hele nacht terwijl ze dat nog nooooit gedaan heeft in die 3,5 jaar.........
    heb vooral snachts last van mn buik en bloed nu ook met lichtrood en donkerrood bloed ik snap er nu helemaal niks meer van zouyzondag eigenlijk ongie moeten worden en ik heb netjes een cyclus van 28 dagen en heb vreselijk last van mn tieten vooral s'ochtends duizelig,een brok in me keel.......

8. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Tja...t klinkt wel als alle symptomen
    Hier ook gek allemaal hoor,
    Ook zere borsten en uitslag aan de onderkant.
    Nog steeds dus alleen wat bruine rommel.
    En moe! Wil wel weer naar bed! Lag net ook al weer te pitten op de bank. Mn zwangere vriendinnetje vond ook al dat t er wel wat op leek allemaal.
    Ik heb een vroegtest in huis...misschien morgenochtend toch maar doen...alhoewel...morgenochtend is lief er niet. Nu dan maar?
    Durf niet zo goed. Mn collega heeft dat ook eens gedaan. Teleurgesteld en toen bleek dat ze toch zwanger was. Dus beetje gek. MIsschien toch maar nog ff wachten...
    De cyclus is hier ook altijd helemaal regelmatig dus ik ken dit ook echt niet.
    Nou ja, we zullen zien he
    Is t bij jou nu ongesteldheid denk je? Of is t anders dan normaal?

9. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ik denk nog steeds dat ik niet ongie ben hahaha t is heeeeel anders dit is echt de aller eerste keer dat ik dit zo meemaak........ik test echt niet pas als ik meer symptomen krijg ben ook veelste bang voor teleurstelling en moet eerlijk zeggen dat ik er bijna niet mee bezig ben ofzo ik blijf gewoon lekker mn dingen doen maar die buik pijn en borsten en bloed overheersen zo dus ja dat kan ik niet wegdrukken...laat je t wel weten???

10. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Whaaaaaaaaaaaaa Angiebaby!!
    We gaan gelijk op! Gefeliciteerd! Ook hier een mega positieve test!!!
    Hoe voel je je? Blij??? Ik straal van oor tot oor geloof ik!

Liefs

11. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

nahhhhhhhhhhhh ik zit net te kijken en zie gewoon dat we het beide al aanvoelde wat leukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk jij ook gefeliciteerdddddddddddddddddddddddddd ik weet niet wat ik voel er giert echt adrialine door mn lichaam heen hahahaahhaa ja kramp in me kaken van het lachen ja.
    moeilijk om het nou voor me te houden tegen de meeste mensen.

Ik heb een melkproducten verslaving,chocolade,weinig eetlust sommige dingen smaken me niet,wat ik het vervelendst vind is een flinke ongie gevoel in me buik dus iedere keer naar de wc ooh als ik maar niet ga bloeden haha,onrustig slapen veel wakker,veel plassen,pijn aan me tieten,opgeblazen gevoel,soms duizelig,soms beetje licht misselijk en voor de rest niks!!

en jij?????

12. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Haha klinkt heeel herkenbaar...Alleen t stukje van de duizeligheid niet. Ik ben niet een beetje, maar super misselijk. Ik heb t 3 vriendinnen en mn mams en paps vertelt. Verder nog maar ff niet. Ik moet de gyn morgen bellen voor een afspraak en dan horen we t wel
    Ik heb echt last van mn buik en idd bang dat ik toch ongi wordt. Slaat nergens op want beide testen waren mega positief

Nou ik ga slapen want ben erg moe....

liefs

13. theeleut1

theeleut1 Actief lid

1 feb 2010
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee Gefeliciteerd zwangeren.
    Hier nog steeds in onzekerheid
    bijna 3 dagen over tijd hihi.
    zat test liet niets zien DA
    vandaag direct bij testen witten duidelijke lijn in testvenster en vake zelf was iets roze.
    Heb al een week flink buikpijn bah

14. theeleut1

theeleut1 Actief lid

1 feb 2010
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    o ja en sinds 1 week elke nacht wakker en steken in mijn liezen en vagina.

15. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Noord-Nederland
    Spannend hoor! Ik ben benieuwd!

16. theeleut1

theeleut1 Actief lid

1 feb 2010
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    zal mijn bedje eens induiken
    weltrusten en tot morgen.

17. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    hahahaha jip wij hebben het alleen mijn ouders verteld,2 supergoede vrienden(een stel)en een goede vriendin van mij meer niet de rest pas met 12 weken theeleut spannend zeg!!!!!!!!

Deel Deze Pagina