Beste Dames, We hadden een dag voor mijn eisprong prima geklust in de hoop om zwanger te raken. dat was op 6April. Maar op 23 april had ik bij het afvegen veel last van bruine afscheiding en deze was heel helder te zien. aangezien ik dit nog nooit had meegemaakt dacht ik dat het hierbij zo blijven, maar helaas werd ik op 24 april gewoon helder ongi. ik had dus een langere cyclus blijkbaar.( 4dgn overtijd) Maar nu zijn we een maand verder (Mei)en nog geen rode duivel te bekennen en ook geen krampen te voelen. Ik ben nog nooit aan de pil geweest en voelde deze maal ook geen eisprong wat ik normaal wel voel net als op 7 april het geval was. Nou is mijn vraag aan jullie dames, Is er een kans dat ik in April toch een keer ongi werd terwijl er wel een eitje is bevrucht en dat mijn nod in Mei plaats vind? ik had eigenlijk op 26 Mei ongi moeten worden.
hoi Hanyma, als je in april een gewone menstruatie hebt gehad met helderrood bloedverlies dan is er geen zwangerschap geweest. Of wel een hele prille die al snel is misgegaan, maar dat weet je nooit zeker. Je eerste dag van de laatste menstruatie is dus 24 april en je bent dan nu 3 dagen overtijd. (als ik je banner goed lees tenminste). Afwachten nu dus of je zwanger bent of niet. Het kan goed zijn dat je je eisprong een keer niet hebt gevoeld, de meeste vrouwen merken er namelijk niets van. Mirjam