Hallo! Sinds ik zwanger ben heb ik echt moeite om veel te drinken.Normaal dronk ik toch aardig wat op een dag,maar van water word ik misselijk,thee lust ik niet en drink nu een paar glazen sapjes en melk.Maar mega veel drink ik niet.Is dat erg?
je hoeft niet mega veel te drinken als je maar 1 1/2 liter per dag drinkt. als je weet wat de inhoud van je beker is dan weet je hoeveel bekers je moet nemen op een dag. Vaak als je gaat tellen zal je zien dat je wel op genoeg komt.
Je moet zo'n 1,5 liter vocht per dag drinken(water, sap, thee) Als je het moeilijk vindt om bij te houden, kun je van die halve literflesjes van bijv spa elke keer vullen en leegdrinken. Als je er 3 op hebt aan het eind van de dag, heb je voldoende. edit; ik was te laat.
ik heb dat ook, vergeet vaak te drinken omdat ik me veel misselijk voel en nergens zin in heb. Advies van VK was om een pak drinken gewoon op tafel te zetten, of een kan water, als je dan elke keer dat ziet staan denk je: oja even drinken VK zei tegen mij dat genoeg drinken belangrijker is dan eten. Maar dan heeft ze het dus over 1,5 tot 2 liter op een dag
ik heb dat ook ben egt geen drinker vergeet het vaak om te drinken heb ook nooit dorst weet niet wat dat gevoel is. Voor mijn zwangerschap dronk ik met geluk 4 glazen per dag soms maar 2, nu probeer ik meer te drinken maar t lukt me niezo goed. Drink nu ong 6 tot 7 glazen per dag als ik veel drink, kan dit eigenlijk kwaad als je winig drinkt? xxx
ik ben ook geen goede drinker! ik drink ongeveer 1 a 1,5 liter per dag soms nog minder. sommige zeggen dat je 3 liter nodig hebt. maar waar het nu echt voor nodig is? wat het positieve van water precies is weet ik niet. vroeger hoefde je ook lang niet zo veel te drinken dan nu,