Zou het?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door esmeralda84, 2 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esmeralda84

30 mrt 2009
    60
    0
    0
    Ik ben nu 38 weken en 1 dag zwanger.
    Vanmorgen met de hond uitlaten op de terug weg naar huis voel ik het een beetje nat worden langs me been. Zijn nou mijn vliezen gebroken?
    Heb ook een drukkend gevoel onderin mijn buik en als ik loop dan voel ik ook steken in mijn vagina en ook nog eens een drukkend gevoel op me blaas.

Ik moet vanmiddag bij de vk zijn, dus ik heb zoiets van dan zeg ik het vanmiddag wel.

Zou het nu echt beginnen dan?

2. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Oeh wat spannend! Helaas zou ik niet weten of je vliezen nu gebroken zijn.. Kan maar zo natuurlijk. Of zou je kindje aan het indalen zijn? Daar kan die druk en de steken ook van komen namelijk.

In ieder geval heel veel succes! :D Zet hem op!

3. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Het kan wel zijn dat er een scheur in je vliezen zit. Misschien anders even je vk bellen om haar op de hoogte te stellen. Spannend hoor, ik hoop dat het snel voor je begint.

4. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik zou voor de zekerheid je vk even bellen.
    wat spannend meid. succes!

liefs

5. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16
    was toch ook van als je op je hand zou blazen en er dan vocht uit zou komen dat het dan vruchtwater zou zijn? misschien dat is proberen?

6. esmeralda84

30 mrt 2009
    60
    0
    0
    De vk is zondag hier geweest omdat ik de baby haast niet voelde. Ze ging toen ook even kijken en moest ik dit dus doen. Er kwam wel vocht uit maar was wat slijmerig.

Als ik nou opstaat dat is de druk onderin me buik echt groot. Loop dan een beetje krom. Heb nog geen harde buiken ofzo geen weeen maar dat hoef toch niet gelijk als je vliezen breken?

7. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

spannend hoor ik zou ook even bellen naar de vk want als je vliezen wel zijn gebroken wil je wel graag weten of je kindje niet in het vruchtwater ofso heeft gepoept toch?

( of ben ik nou heel dom en kan je dat zo niet weten?....sorry ben er ook nog niet Helemaal in thuis, bevallen. hahaha)

suc6!

8. esmeralda84

30 mrt 2009
    60
    0
    0
    Maar is het niet zo dat als je vliezen breken dat het constant eruit loop ofzo?

9. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ey meis,
    Dat hoeft niet he
    als de baby is ingedaald dan werkt het hoofdje als een soort kurk en dan loopt het vruchtwater niet in een x weg..
    Ik zou wel gaan liggen als ik jou was want als het vruchtwater wegloopt als de baby nog niet is ingedaald kan dat nadelig zijn..

10. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16
    volgens mij in gedeeltes maar heb nog geen ervaring... :oops: over een paar weekjes kan ik het je vertellen :)

11. esmeralda84

30 mrt 2009
    60
    0
    0
    Hoop dan wel bevallen te zijn hahah :)

12. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    Bij mij liep het vruchtwater en eigenlijk alleen maar uit als ik op stond, liep of me bewoog met liggen.. de ween kwamen ook niet gelijk na het breken van de vliezen.. dit is per persoon verschillend!.. succes!

13. nikton

nikton Bekend lid

10 jan 2008
    703
    0
    16
    Hoe ruikt het vocht dat je verliest? Als het zoet ruikt, zou het zomaar vruchtwater kunnen zijn! Succes mocht het doorzetten!

14. esmeralda84

30 mrt 2009
    60
    0
    0
    Het ruikt in ieder geval niet naar urine.

15. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

heb je de vk al gebeld? ik zou dat zowiso ff doen, zeker als het niet naar urine ruikt want dan lijkt het mij dat het dan toch wel vruchtwater is.

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Het kan best zijn dat het vruhtwater is. Ruikt het zoet en is het doorzichtig?
    Als je vliezen breken dan moet je toch binnen 48 uur bevallen? Omdat als je vliezen zijn gebroken er niks meer aan bescherming zit tussen jou en de baby. En dus moet je volgens mij binnen zoveel uur bevallen omdat er anders kans is op infecties. (dit heb ik erover gelezen in iedergeval)

Ik zou in iedergeval je vk bellen of langsgaan die kan zien wat het is.

Spannend meid! Wie weet heb je binnen een aantal uur je babytje in je armen

17. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Heb ik ook altijd gedacht.
    Mijn vliezen waren maandag op dinsdagnacht gebroken met 36.5 weken.
    Maar omdat ik nog genoeg vruchtwater had, hebben ze gewoon afgewacht.
    Kreeg wel antibiotica tegen infecties en elke dag een ctg of de kleine het nog naar haar zin had.

Op vrijdag ben ik pas ingeleid.

En ts, zitten er bij jou misschien ook witte vlokjes tussen het vocht?Ik had het opgevangen in een glazen potje en door die vlokjes wist ik het zeker dat het vruchtwater was. (is volgens mij de huidsmeer)

In ieder geval veel succes!

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

was dat ook niet dan omdat je te vroeg was? dat ze het nog wilden uitstellen? (ben nieuwsgierig hahaha)

19. dyane

dyane Nieuw lid

25 mrt 2009
    3
    0
    0
    hallo, ik heb een vraag
    ik heb last van licht roze afscheiding wat kan het zijn ?
    probeer zwanger te worden!

20. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16
    die vraag moet je hier niet stellen maar ik het topic zwanger worden neem ik aan :p

Deel Deze Pagina