Ik heb al een t5ijdje last van een soort tintelend gevoel in mijn benen en armen. Het lijkt op het gevoel wat je hebt als ze je bloeddruk hebben gemeten en de band weer leeg laten lopen, dan doet het ook nog even "zeer" en heb je een soort tintelend gevoel. Alleen heb ik het dan voortdurend. Herkent iemand dit en zou dit normaal zijn???
Ik heb het ook, maar weet nog niet of ik zwanger ben. Weet ook niet of het normaal is, dus kan je er verder helaas niet mee helpen...
Nee, geen tintelend gevoel. Heb wel vaak een soort doof gevoel in mijn linkerbeen en dat komt omdat er door de druk van de baarmoeder een zenuw afgekneld wordt. Geen idee wat dat tintelen kan zijn. Lijkt me iets met doorbloeding. Wordt het minder als je beweegt?
Ik heb ook tintelingen en krampen in benen, komt waarschijnlijk door iets met de doorbloeding. mij hebben ze gezegt voldoende calcium binnen te krijgen en als ik het snachts heb een blok sunlight zeep onder aan voeteneinde in bed leggen. Dit hebben ze mij gezegt maar ik weet natuurlijk niet of je hetzelfde hebt.
Het wordt niet minder als ik beweeg, het wordt wel erger als ik veel heb gedaan, het druk heb gehad. En het wordt minder als ik mijn benen om hoog leg. Ik kijk het nog wel even aan en anders bel ik mijn verloskundige misschien wel even als het erger wordt.
Als ik me 's ochtends uit rek in bed krijg ik ook kramp trouwens. Ik heb het idee dat ik best veel melk drink maar zal eens wat extra melk drinken. Ik drink denk ik gemiddeld een halve liter melk per dag, soms 3 kwart liter.
Je kunt proberen even iets meer te drinken (of eten: yoghurt/kwark/kaas), misschien heb je toch wat extra nodig. Maar ook dat weet je vk wel, heb het laatst zelf nagevraagd. Ik zit nu op een halve liter melk + bak yoghurt + paar plakken kaas per dag en dat was voldoende. Een paar weken geleden had ik ook af en toe last van kramp maar da's nu over. Geen idee of het aan de calcium lag of dat het gewoon een periode in de zwangerschap was.
ik heb dit inderdaad rechts. ook als ik veel heb gedaan of veel sta dan is het erger dan voorheen. heb dit gewoon voorgelegd bij mijn verloskundige hoop dat je snel weet wat het is! groetjes susanne