wil het zo graag vertellen!

Discussion in 'Zwangerschap' started by henriet, Sep 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. henriet

henriet Actief lid

Jul 22, 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    ik ben nu dus nog niet zolang zwanger maar wil het zo graag tegen een paar mensen zeggen!bij mijn ouders thuis gaat het niet al te best ze hebben een paar probleempjes met 2broers van mij en ik heb zoiets een beetje veel goed nieuws kunnen ze wel gebruiken!maar bij mijn vorige zwangerschap had ik het bij 6weken verteld en dat liep uit op een miskraam daarom ben ik nu wat voorzichtiger.maar ik lieg tegen iedereen en daar kan ik niet tegen!moelijk hoor voor een eerlijk persoon om de mond te houden!

2. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Er lopen hier al 2 topics over! Succes.

3. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    als jij denkt dat ze het goede nieuws kunnen gebruiken zou ik het ze lekker vertellen.
    En het is toch ook fijn dat ze op de hoogte zijn als het toch nog misgaat.

4. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

Dec 19, 2005
    1,827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Doen waar jij je goed bij voelt, als jij het graag wil vertellen!
    En wat Inky zegt het is ook fijn als het misgaat dat mensen op de hoogte zijn.
    Succes!

5. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

Mar 7, 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Ik heb het iedereen ook verteld toen ik pas 5 weken zwanger was. Ik had helaas niet veel keus. Ik kan mijn huidige beroep niet meer uitvoeren en moest dus mijn baas gelijk inlichten. Dus kon ik het niet laten om iedereen maar gelijk in telichten. Ik weet dat het alsnog fout kan gaan, maar dan hoop ik dat iedereen ook meedeelt in mijn verdriet. Ik kan het dus als ik weer zwanger zou raken weer niet voor mijzelf houden. En het is toch wel heel erg lleuk om het te vertellen.

Share This Page