Ben ik nou de enige die me aan die enorme hype ergert? Je kan hier niet eens normaal boodschappen doen bij de AH want de deur wordt geblokkeerd door groepen kinderen die aan iedereen omstebeurt vragen om kaartjes! Ik sjouw me eigen rot met die tassen en kan niet eens doorlopen omdat ze steeds voor m'n neus gaan staan. Zag gister zelfs een jongentje een andere slaan omdat hij de kaartjes kreeg! En wat dan helemaal de druppel was... staan ze hier gisteravond om etenstijd gewoon AAN DE DEUR!!!!! Ze gingen alle straten langs en overal aanbellen voor die kaartjes! Nou sorry hoor.. ik vind het echt enorm onbeschoft.. of ligt dat aan mij en m'n hormonen? Ik weet wel dat ik het mijn kind over een aantal jaren verbied.. dat je vrienden/kennissen/familie vraagt oké.. maar zo?! Nee!
Helemaal mee eens, superirritant! Ook mijn kind mag later niet zo staan te 'bedelen' voor de supermarkt en al helemaal niet langs de deuren! Hard misschien, maar ik loop die bietsende kinderen altijd straal voorbij, zeker als ze opdringerig zijn .
Ik loop ze ook voorbij! Kindjes die vragen worden overgeslagen...Heb wel een aantal voetbalplaatjes liggen maar bewaar ze voor m'n neefjes die er NIET om vragen
Ik werk bij de AH, en wij willen het gebedel niet hebben, dus worden ze bij ons weggestuurd. Je kunt even de chef vragen en je beklacht doen, kan me voorstellen dat je je eraan stoort. Voor bij je thuis een briefje op de deur doen; wij hebben geen voetbalplaatjes.
Ik vind sommige kinderen idd wel erg ver gaan. Hier eigenlijk nog geen last van deze actie. Ga 9 van de 10x boodschappen doen onder schooltijd. Afgelopen vrijdagavond heb ik ze weggegeven aan een jongetje dat met zijn moeder achter me stond bij de kassa. Jongetje helemaal blij. Als ze er om vragen krijgen ze sowieso niet van me.
ja het word vet irritant vind ik en vooral die voetbal plaatjes heb hier al 4 albums vol, en deze ronde sla ik over maar dan krijgen de kids ze weer van familie dus tja hahahha
Gelukkig komen ze hier niet aan de deur! Maar ze staan inderdaad er wel om bij de AH te vragen. Mijn zoon wil er ook al te graag tussen staan, maar dat vind ik niet nodig hij kan ze gewoon van ons krijgen en van opa en oma en vrienden. Met een beetje geduld heeft hij dan ook zijn voetbalboek vol.Gisteren was ik met hem boodschappen aan het doen kreeg hij ook van iedereen voetbalkaartjes omdat mensen netjes vonden dat hij er niet om stond te "bedelen".
oh dat vind ik ook zo irritant! En dan vooral de deur barriceren zodat je niet in en niet uit de AH kunt komen! Als die kinderen aan mij vragen of ik plaatsjes heb zeg ik netjes ja maar loop dan vervolgens hard door! dan moet je ze eens horen Maar ik erger me kapot aan die onbeschofte kinderen (want dat vind ik)
Ik was gisteren bij de Appie in Eindhoven en ben gewoon uitgemaakt voor Kankerh*er omdat ik mijn kaartjes niet af gaf!
Ik sta voor de klas en elke keer als ik zo'n actie aangekondigd zie worden op de televisie, weet ik alweer wat me de komende tijd te wachten staat in en na de pauze... Dan is het ene kind zijn plaatje kwijt, dan heeft de ander geruild maar wil dat eigenlijk niet, dan zegt weer een ander dat het plaatje wat zijn buurman heeft, van hem is en ga zo maar door... Leuk joh, al die acties steeds!
Hier hetzelfde... bij ah.. maar ook bij c1000 vreselijk vind ik dat.. zal mijn kind nooit maar dan ook nooit dat toestaan! Het is gewoon bedelen! Geef ze ook nooit hoor, alleen als er toevallig een kindje achter me staat in de rij, anders gaan ze naar neefjes oid
Hier staan er idd ook dranghekken. Ik bewaar de kaartjes voor mijn zoontje, ze worden nog net niet uit zijn handen gekeken. Papa vindt het eigenlijk ook leuker dan zoonlief maar goed Jeugdsentiment zullen we maar denken. Maar als ik geen kinderen zou hebben dan zou ik ze nog niet geven. Er staan zo 20 van die kinderen, aan wie geef je ze dan? Dan krijgen ze er toch alleen maar ruzie om? Nee dan zou ik bij de kassa aangeven dat ik ze niet hoef. Ik hoop ook heel hard dat mijn zoontje daar later niet tussen staat.
hier ook van die brutale snotapen... wij sparen ze zelf voor neefje, dus neem ze wel mee. Maar ze kunnen zien wie er krijgt aangezien ze daar precies het zicht op hebben. Nou dan moet je ze horen als je ze niet afgeeft... ik ga nu ook lekker onder schooltijd heen, en verder zie je mij niet bij de appie
Ik vind het ook belachelijk. Denk dan bij mezelf, ouders let eens op je kinderen, zorg er lekker zelf voor.....