Mannen met "zwangerschapsklachten"...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anique, 10 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anique

Anique Niet meer actief

Ik heb weleens gehoord dat de mannen van zwangere vrouwen ook soms (lichtelijk) last krijgen van zwangerschapsverschijnselen...

Wie merkt dit aan haar man / vriend? En waar heeft hij dan "last" van?

Ik heb het bij mijn man nog niet ontdekt hoor, hij is wel heel erg betrokken bij de zwangerschap, maar meer ook niet.

2. Vincel

Vincel Niet meer actief

hihi, in het begin werd mijn man wel eens misselijk en hij was o zo moe....hihi....maar nu niet meer...

Ik zie het wel als iets liefs: Hij leeft mee!

3. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hhaha die van mij heeft last van nesteldrang! Serieus normaal op schoonmaak gebied moet ik iets wel 100x vragen nu doet ie alles uit zichzelf en nog heel veel extra! En de klusjes die tot nu toe allemaal bleven liggen zijn gedaan :D De scheet haha

4. Jana

Jana Actief lid

28 dec 2006
    347
    0
    0
    Hier ook nesteldrang.

5. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Mijn man had nergens last van toen ik zwanger was haha
    Grappig dat mannen er ook kwaaltjes van kunnen hebben:p
    Moet ineens denken aan een aflevering van House.
    Zijn vrouw was zwanger en hij kwam bij House want hij voelde zich niet lekker bla bla bla...
    Had ie kenmerken van een zwangerschap volgens House.
    Komen ze paar dagen later in het ziekenhuis omdat zn vrouw moet bevallen en hij voelde gewoon mee met de weeën.
    Zag je hem zo meepuffen enzo.
    Vond het echt zo grappig!
    Hoop dat jullie mannen hier maar geen last van gaan krijgen haha

6. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Moest lachen toen ik het las..
    heb me vriend een lijst laten invullen met zwangerschaps klachten en dan aanstrepen...
    Nou dames... ik had er 4.. en hij had bijna alles...
    En echt hij is misselijk met vlagen.. erg moe... slecht slapen.. veel naar de wc.. alles heeft die..

En ik... tja plassen en me banden die ik soms voel... en nu andere kleren aan maar verder nergens last van

Wel handig dat hij het over neemt.. hahahahahaha

7. Niet meer actief

Hier heeft mijn man ontzettende last van nesteldrang, zo lief! hij neemt alles van me over!
    daardoor is hij elke avond wel doodop en ligt schattig op de bank met een dekentje "zo zwaar, een zwangere vrouw" hahahaha.

8. Niet meer actief

Wou dat de mijne ook eens wat overnam van me, ik mag rond rennen hier (zijn namelijk bezig met inpakken ivm verhuizen)

9. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    De mijne heeft ook nesteldrang!
    Hij begint ook ineens alles te repareren :S
    Zelfs dingen waarvan ik niet wist dat ze kapot waren.
    Poetsdrang heeft ie ook (handig!) en hij slaapt net zo slecht als ik.

10. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Hahaha toevallig gisteren nog met mijn schoonmoeder over gehad, hij eet meer als normaal, moeheid en hoofdpijn en last van zijn onderrug hahahaha :) soms gewoon TE komisch om het te aanschouwen!

11. Anique

Anique Niet meer actief

Hahahaha :) :) ... echt grappig om te horen allemaal zeg!

12. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Er is zelfs een naam voor: Couvade-syndroom.

13. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hmmm.... Waar heeft mijn man allemaal last van...

Ja hij slaapt snachts ook best slecht, maar dat is denk ik meer omdat ik hem wakker hou haha.

Voor de rest, hij heeft een supergoed figuur. Stond ie laatst onder de douche, met z'n rug helemaal hol, buik naar buiten, te klagen dat ie z'n ...uhh... nou je weet wel... niet kon zien... ;)

14. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    hihi ik moest ook gelijk aan die aflevering van house denken.

Me vriend die was niet meezwanger ofzo die was alleen mee zwanger als ik lekker boven de pot hing want hij kan niet tegen het geluid

15. Anique

Anique Niet meer actief

Haha, ja die heb ik ook gezien.. maar dat was wel erg extreem, met opgezette borsten enzo :confused: :)

16. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    mijn vriend was erg moe, emotioneel (normaal nooit :)) . ook was hij heel behulpzaam ineens haha en deed dingen uit zich zelf inplaats van dat ik het 100x moet vragen zoals opruimen etc en hij kwam zelfs vanuit zijn werk met boodschappen thuis. bij de bevalling deed hij zijn best om te helpen maar ik was een beetje shaggi en sloeg telkens de hand van hem weg (die van me moedere ook) dus kon hij niet meer dan toekijken

17. babyloveyaa

babyloveyaa Actief lid

14 okt 2007
    102
    0
    0
    Amsterdam
    Ik had wel gewild dat mn vriend zich soms ook "zwanger" had gevoeld... dan had hij beter gesnapt wat ik soms voelde :p
    Maar het gekke is... dat mijn BROER (!) wel zwangerschapsverschijnselen had !
    Hij was heel missenlijk.. maagzuur... onderrugpijn en onverklaarbare nesteldrang terwijl hij noormaalgesproken alles laat slingeren!
    Voor mij blijft t echt een raadsel hoe het mogenlijk is..

18. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Mijn man wilde (toen we het wisten van onze zwangerschap) opeens bijna het hele huis gaan renoveren!
    Ok, het babykamertje wilde ik ook wel, en onze eigen slaapkamer, da's ook wel fijn voor als er straks visite ontvangen moet worden. Maar hij wilde meteen ook de badkamer, de overloop, de hal, zelfs de wasruimte aanpakken. En dan niet alleen een nieuw behangetje ofzo, nee, alles moest geschilderd en zelfs nog nieuwe plafonds erin!
    Pfffffffff!
    Nadat de babykamer en onze slaapkamer klaar waren, was ik het spuugzat en heb ik gezegd: ik wil de rest écht niet meer. Toen zag hij opeens zelf ook het zotte van zijn 'nesteldrang' in, en nu heeft hij er vrede mee dat we de rest laten zitten.
    Oja, we krijgen nog wel binnenkort een nieuwe douchebak in de badkamer, maar dat kan met drie dagen klaar zijn. :D

19. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Ik heb geen ervaringen, maar mijn schoonmoeder wel!

Toen zij zwanger was van mijn vriend, had schoonpa 9 maanden lang last van ochtendmisselijkheid!
    :)

20. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahahahahaha... wat ridicule is dit !
    maar wel heel grappig... mijn vriend heeft daar nooit last van gehad.. zou wel grappig zin voor een volgende keer :)

Deel Deze Pagina