soort van bal in vagina?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Q1987, 19 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Q1987

Q1987 Niet meer actief

Hallo dames,

hopelijk hebben jullie gegeten en gedronken, sorry voor de detaills
    Maar ik ben eens gaan voelen, als ik dus met mijn vinger in mijn vagina ga, voel ik een soort van grote bal, kan het ook opzij drukken *en voel dan niets*

ik ben al compleet onderzocht met inwendige echo's / kijkoperatie
    en zelfs naar de bekkenbodemfysio geweest en ze zagen niets vreemds (dit was niet door dit verschijnsel)

maar probeerde daarbij ook mijn baarmoeder mond te vinden (dus ik kon om die bal heen voelen)

Iemand een idee? wat het zou kunnen zijn? en hebben jullie dat ook?;)

2. karine26

karine26 Actief lid

7 jan 2009
    283
    1
    0
    onderwijzeres
    Bergen
    Is die bal niet je baarmoedermond? De bmm is wat rond he, en als je op foto's op internet kijkt, lijkt het soms een beetje van een balletje. Natuurlijk niet echt een helemaal ronde bal, dus als je dat voelt, zou ik het ook niet echt weten...
    Maar ik denk als niemand er iets van gezegd heeft en je bbij sex nooit iets speciaal gevoeld hebt, dat het wel je baarmoerdehals + mond kan zijn. Het voelt ook altijd anders dan dat het er uit ziet he...

3. Troel

Troel Niet meer actief

Das je BM mond!!!!

4. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ze kan om die bal heen voelen, dat zou dus volgens jou inhouden dat ze direct dr baarmoeder in kan met dr vinger. Lijkt me niet echt kunnen he.

Ts ik heb geen idee ? Zou er wel mee naar de huisarts gaan die kan met een eendenbrk kijken.

5. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.880
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Naast de bmm zit ook nog ruimte hoor.. dat is precies de plaats waar ze ook met een echo kijken hoe je eileiders eruit zien.

TS als ze op de echo's etc niets kunnen zien lijkt het me niets zorgelijks. Wellicht voel je de onderkant van je baarmoeder? Of juist je blaas die iets naar beneden is gedrukt door je groeiende bm?

6. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Nou ik kan echt niet met mijn vinger langs mn baarmoedermond.

Een baarmoedermond zit ook dicht behalve tijdens ovulatie, bevalling en als je al bevallen bdnt staat het vaak een beetje open. Maar het is niet zo dat je met je vinger langs je baarmoedermond kan gaan.

7. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    ergens langs is iets anders dan ergens in ikdus.....

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Dat meen je niet :$

Maar als je er langs kan met je vinger kom je automatisch ergens in.
    Anders kom je tegen die bal aan en kan je niet verder als het over de bmm gaat.
    Ik kan in ieder geval niet langs mijn bmm hoor alleen tegen aan.

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik kan mijn bmm al helemaal niet opzij drukken

10. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    ik kan wel makkelijk met mijn vinger langs mijn baarmoedermond gaan

11. Bertha

Bertha Bekend lid

13 okt 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    Als je het niet vertrouwd naar de dokter gaan.

Ik ben als jong meisje met de zelfde vraag naar de dokter geweest, en ja het was mijn baarmoedermond!

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Is je baarmoedermond. Bij mij is ie een paar cm, kan er dus makkelijk met mijn vinger langs (voor zover ik er bij kan).

13. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Succes met je bevalling dan :p

Of ik heb een heel vreemd lichaam dat mijn bmm gewoon dicht is :)

14. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik heb dit ook gevoeld! Het was net of er een bal zat! Ik durfde er niet mee naar de huisarts. Later was ik zwanger en heb inwendige echo's gehad en de gyn heeft er nooit iets van gezegd dus ik neem aan dat er niets ernstigs aan de hand was/is.

15. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    Haarlem
    er zit nog ruimte na je baarmoedermond hoor (bij mij tenminste wel, meerdere meiden gaven dit ook aan) mn baarmoedermond is wel iets ontsloten maar niet zover dat ik er met een vinger in kan ofzo (ook neit geprobeerd lijkt me neit verstandig)

16. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    @ikdus, je kan met je vinger in je neus maar je kan met je vinger ook langs je neus voelen... idem dito met je baarmoedermond. als je er recht in zou prikken zou je erin kunnen als die open zou staan. maar je kan er ook langs voelen..

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wat ik me kan herinneren van aantal jaar terug dat ik er alleen maar tegen aan kon voelen en niet langs ofzo. Dus t zal wel goed zijn :p

Ts, het zal dan inderdaad waarschijnlijk je bmm zijn en anders bezoekje aan de ha.

18. babyproject

babyproject Niet meer actief

#18 babyproject, 19 feb 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 feb 2012
    Zit het aan de voorkant van je vagina?
    Voelt het een beetje als een cherry tomaatje?

Zou een urethra divertikel kunnen zijn... Google er maar eens op. Zou met een inwendige echo te zien moeten zijn, maar kan pas na een MRI scan worden bevestigd. Probeer een verwijzing te krijgen naar een uroloog.

19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Het ligt er ook aan hoe hoog je baarmoeder ligt. Ligt ie hoog, dan voel je je baarmoedermond alleen aan het uiteinde, ligt ie laag, dan kan je een soort uitstulping voelen. En bij sommigen zal de baarmoeder sowieso wat hoger liggen, dan kan je er dus nooit met je vinger langs.

Hier zie je duidelijk dat je er met je vinger prima langs kan (als je er bij kan)

De baarmoedermond voelen (vruchtbare dagen bepalen)

20. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.851
    113
    Ik kon mn bolletje utrogestan er ook gewoon langsduwen hoor, bleef ie voor mn gevoel goed zitten ;) En ja baarmoedermond voelt wat als een bal met ienieminue gleufje erin bij mij. Maar ik kon daar niet ín ofzo. Als je t niet vertrouwd uiteraard even navragen bij de huisarts :)

Deel Deze Pagina