Ik weet niet of ik hier in de goede categorie zit maar kon even niet vinden waar ik hem beter kon plaatsen. Mijn dochtertje is 5 maanden en krijgt nu een week of 3 bijvoeding. Vorige week had ik opeens pijn in mijn onderbuik en onderrug en dacht dat ik ongesteld ging worden. Er gebeurde echter niets en de volgende dag was het weg. Nu 3 dagen geleden had ik opeens roze bij het afvegen en dacht wederom dat ik ongesteld ging worden, in de avond wat kramp in m'n buik maar de volgende dag was het helemaal verdwenen. Tot vandaag. Opeens weer roze met afvegen. Ik snap momenteel niets meer van mijn lichaam. Ik ben nog niet ongesteld geweest na de bevalling. Wie herkent dit? Is mijn lichaam zich klaar aan het maken voor een aankomende menstruatie of kan het nog wat anders Zijn? Heb 4 kinderen en dit nog nooit gehad. Als ik ongesteld werd dan was het eigenlijk gelijk en niet met een aansleep van 'n paar dagen.
Volgens mij niet helemaal de goede categorie, maar goed. Bij mij duurde het ook een paar maanden voordat het 'op gang kwam'. Eerst alleen wat krampen of met heel iets roze en dan was het weer weg. En ongeveer een maand later weer hetzelfde. Zo heeft het volgens mij zeker wel een maand of 3/4 geduurd, voordat het weer helemaal normaal was.