hallo Ff een vraagje hier.. vrijdagavond voor t laatst gemeenschap gehad gister pijn onderbuik vandaag ook nog drukkend gevoel plus veel rekbaar slijm. Gister kleine bloeding gehad denk ovulatieieding?? Denk dat ie vandaag gaat springen. Hoeveel dagen zit ik er dan voor als hij wel vandaag springt. Is het dan vrij zat zon maan dinsdag of is t zaterdag zondag maandag dinsdag? Zit ik er nu vier of vijf dagen voor? En zijn hier mensen die zover ervoor seks hebben gehad zwanger zijn geraakt? Ben gewoon echt nieuwsgierig.
Vandaag zit je op 4 dagen van te voren. Maar hou er rekening mee dat hij ook morgen/overmorgen nog kan komen. Ik zou dus sowieso vandaag nog ff sex hebben.
Voor iemand die meermaals aangegeven heeft dat jullie zeker niet bezig zijn met zwanger worden ben je er toch behoorlijk mee bezig
Hahaha erg hè .. We zijn er niet bewust mee bezig nee anders hadden we t hele weekend wel gedaan.. ik weet wanneer Mn vruchtbare dagen zijn en die hebben we elke keer vermeden. Alleen vrijdag was t allemaal zo spontaan dat ik dacht ja nu zit ik wel voor Mn ei.. en vroeg me dis af hoever.. en t maakt me toch wel eeg nieuwsgierig t zit gewoon in Mn hoofd Haha.. tis een beetje dibbel denk ik.. ene kant willen we wel andere kant ook eerst niet.. maar als t zo is voelen we ons gezegend Haha lekker omslachtig hè .. en nu t dis vrijdag gebeurt is houdt het me nu wel idd bezig..
Oh ja de vorige keer me rotgetest omdat ik klein beetje bloed had verloren.. had namelijk nog nooit van een ovulatiebloeding gehoord en ook nog nooit eerder gehad.. en nu had ik het dis weer maar ik wist dat Mn ei er aan zat te komen dis gegoogled en toen kwam ik daar op uit.. vorige keer dacht ik aan een innesteling.. dus zodoende zit t nu in Mn hoofd denk ik
De kans is nog groot dat je zwanger raakt van 4 dagen voor je eisprong seks. Maar die zou groter zijn als jullie vandaag nog een keer seks zouden hebben. En aangezien je er toch wel mee bezig bent (bewust onveilige seks, vruchtbare dagen in de gaten houden etc.) snap ik niet zo goed wat je steeds bedoeld met "er niet mee bezig zijn" . Het is niet zo dat als je nu zwanger raakt het te vergelijken is met bijvoorbeeld een gescheurde condoom. De kans is gewoon zeer aanwezig bij bewust onveilige seks. Voorbeeld, wij gebruikten hier de methode voor het zingen de kerk uit in combinatie met condooms. Verder geen idee van vruchtbare dagen want was er niet mee bezig en hadden amper seks. Op een avond was mijn partner te laat met terugtrekken en ja hoor, zie banner. Achteraf was het vermoedelijk zo'n 4 dagen voor mijn eisprong dat dit gebeurde.
eeeuhm...... al had hij hem op tijd terug getrokken, dan nog grote kans op zwangerschap. in voorvocht zitten ook zaadcellen..... niet zo'n betrouwbare methode...
Euhmm.... Niet als je het goed uitvoert . Er bevinden zich alleen zaadcellen als de man voor die tijd al een keer is klaargekomen en in de tussentijd niet heeft geplast. De reden dat het een onbetrouwbare methode is is omdat veel mannen te laat terugtrekken.
Wat ik bedoel is we gaan niet bewust op t moment van ei t gezellig maken zeg maar .. maar gewoon wanneer we zin hebben is t nu.. wanneer t spontaan gebeurt en niet omdat we graag zwanger willen worden snap je hem nog? Hahaha Als t niet zo is is het goed maar als t wel zo is is t ook goed.. alleen nu ik weet dat er een kans is blijf ik er inderdaad mee bezig hoe stom ook.. We hebben al een zoontje van bijna 16 maanden. Zoals zaterdag wilden we ook wel maar vinden we het toch ook eng.. dis nu wachten we toch eerst maar weer af.. maar er is dus wel een kans als ik het goed begrijp.. dan hebben we zoiets van dan had t zo moeten zijn maar ben wel eeg nieuwsgierig Haha dom hè.. soms snap ik mezelf ook niet
Wij hebben het idd ook een tijdje zo gedaan. Nooit zwanger van geraakt.. alleen een keer was hij al een keer gekomen.. toen er achter aan nog een keer seks gehad.. zwanger maar liep uit in een vroege miskraam.. in principe is het wel betrouwbaar idd..
Ik vraag me eigenlijk wel af of een meer vrouwen zijn die van vier of vijf dagen voor de eisprong zwanger zijn geraakt..
Ja nu snap ik je beter hahaha. Het is ook heel spannend. Die ene keer dat mijn vriend zich niet terugtrok bleef het ook door mijn hoofd spoken. Onze dochter was toen net 9 maanden, dus toen de test positief was schrok ik wel enorm haha. Hopelijk kun je het een beetje van je af zetten! En wie weet over twee weken een knaller van een test.
Ik!!!!! De 19e van mei 2012 sex gehad. Condoom knapte wist totaaaaaal niet waar k zat met Mn ei. Uiteindelijk berekend met zo een app ei sprong op 23 mei en Jahoor nu een meisje van 5
Een app kan niet in jouw lichaam kijken dus ben benieuwd hoe hij dan weet dat je je eisprong hebt gehad specifiek die dag . Berekenen via een app zonder ovulatietesten en/of temperaturen is onbetrouwbaar helaas. Hij kan dan ook makkelijk eerder zijn gesprongen. Volgens mijn gyn kunnen zaadjes 4 tot 5 dagen overleven .
Dan spant het erom.. mijn ei staat op springen dus als ie vandaag of morgen springt zit ik op vier a vijf dagen... dan nog is t niet altijd raak natuurlijk haha
Nee er komen nog een hoop factoren bij kijken inderdaad! Ik zou vandaag dan ook nog eens seks hebben.
Maar als je ei pas overmorgen of later springt is de kans behoorlijk klein geworden. Je weet je eisprong niet, dus je weet ook niet of er uberhaupt een kans is deze maand. Ik zou toch een knoop gaan doorhakken... of er bewust mee bezig gaan.. express sex in je vruchtbare dagen, desnoods ovutesten etc en dan elke maand spanning of het gelukt is ... of gewoon er totaal niet mee bezig gaan en condooms gebruiken. Zodoende hoef je je ook niet elke maand af te vragen of er een kans zou kunnen zijn dat....
Daar zit zeker wat in.. alleen ik vroeg t me gewoon af.. maar nu weet ik dat en is t gewoon afwachten.. ik dacht namelijk altijd drie dagen voor de eisprong..
We niet... maar jij wel. Geeft niks hoor maar zeggen dat je er niet mee bezig bent is hetzelfde als ontkennen dat gras groen is