Soort van kdv tijdens het winkelen

Discussie in 'De lounge' gestart door lennylenn, 12 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Hoe gaat dat er aan toe dan? Ik ken de plaats, organisatie en de medewerkers.... niks mis mee hoor!
    Dat ik het niet zo snel zou doen wil absoluut niet zeggen dat het niemand hier gebruik van zou moeten maken en dat het niet goed is.

Als ik al met de kinderen ga winkelen, meestal doe ik dat alleen. Dan ga ik met 1 van de drie om echt spullen voor hun aan te schaffen en maken we er een verwendagje van. Dan ga ik overigens niet naar Schiedam maar Rotterdam oid.

2. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik bedoelde meer dat ik de voor en nadelen weet van een kdv dus niet specifiek deze organisatie.

Dus nogmaals ik zou me kind niet ergens voor 2 uurtjes maar brengen bij wildvreemden die ik niet ken en mijn kind niet kennen om zelf te shoppen

Ik was zelfs een keer vrij mijn kind zat op het kdv omdat ze nog moest wennen en 1 keer per week ging zelfs toen kon ik niet eens lekker shoppen en voelde me heeel erg schuldig.

3. knap

knap Niet meer actief

Zou het misschien wel doen.

Net zo als bij de Ikea. Mijn zoon vond het een feestje om naar de Ikea te gaan. Wie ben ik om het hem te verbieden.

Straks als dochter drie is mag ze ook gerust een uurtje in de ballenbak. Waarom niet.
    Nam altijd wat te lezen mee en ging even een bakkie drinken daarna haalde ik me zoon op en gingen we lunch en even een goedkoop uitje.

Een ja dus hier. En vind het niet dat je je kinderen dumpt het is gewoon een soort van goedkoop uitje.

4. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ik zelf zou het niet doen. Zoiets niet en ook niet bij Ikea ofzo.

Als ik ga winkelen of ik neem 1 kindje mee of ze blijven alle 3 thuis met papa.

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

IK heb het tot nu toe nog niet gedaan, mijn zoon is 3.
    Ik denk niet dat er veel kan gebeuren eigenlijk, vooral omdat er toezicht is. Ze zullen je kind ook niet zomaar aan iemand meegeven.

Toch zou ik er huiverig tegenover staan, maar dat is mijn afwijking :)

6. knap

knap Niet meer actief

Toen ik het de eerste keren bij mijn zoon deed bleef ik er de eerste tijd bij juist om te kijken hoe het ging.....

Ik snap de reactie.s en best ook wel een miep als het om het oppassen van mijn kinderen gaat. maar in de loop der jaren heb ik wel iets anders geleerd. Stukje voor stukje je kind en de omgeving vertrouwen. Straks kunnen ze niks meer omdat we te overbezorgd zijn.

Het is net zo als voor het eerst alleen oversteken en toch gaat het toch eens gebeuren, Ergens alleen naar toe lopen een boodschapje doen een uurtje alleen thuis blijven...

Los laten doe je op je eigen manier en snap zeker als je nog hele jonge kinderen hebt hoe je daar in staat. Wel merk ik dat je soepeler word dat gebeurt ook stap voor stap.

7. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik zou er never nooit voor kiezen.
    Krijg er echt de kriebels van, haha..
    Maargoed ieder zijn ding toch?

Mijn moeder hield er ookniet van toen ik klein was.
    Dus ik heb denk ik misschien 1 keer in de ballenbak van de Ikea gespeelt en waarschijnlijk stond me moeder stiekem ergens in een hoekje gewoon mee te kijken, haha!
    Geen groot gemis geweest in mijn kindertijd hoor dat ik dat niet mocht verder.;)
    Niet alles wat een kind wil moet ook persee gedaan worden.
    Als ik iets niks vind en mijn kind wil iets graag gaat het gewoon niet door, jammer dan.

8. p1982

p1982 Niet meer actief

ik zou t wel.doen
    doe t ook in de sportschool

9. Delta

Delta Niet meer actief

ik zou het ook niet doen denk ik, wat als je kind zich ineens bedenkt en je bent al weg en raakt in paniek? nee hoor..

10. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb er hier ook een gezien, dat is een BSO die in het weekend een soort boodschappen/oppasservice biedt.

Ik maak hier geen gebruik van, mijn kinderen kennen het daar niet en dan neem ik ze veel liever mee als we boodschappen doen. Als het nou de BSO van zoonlief was, zou ik het voor een keer wel overwegen.

Ikea-ballenbak en opvang van de sportschool heb ik ook nog nooit gebruikt, het voelt voor mij niet goed. Oudste zou het nu misschien wel leuk vinden, maar jongste is daar te eenkennig voor.

11. tulip

tulip Niet meer actief

ik zou het nooit doen. Als mijn dochter graag in een ballenbak wil spelen gaan we naar ballorig.

12. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Oh lijkt me heerlijk. Voorheen ging ik echt maar 1 of 2 keer per jaar winkelen dus dan was het wel een uitkomst. Nu moet mijn dochter op vrijdag tot 12 uur naar school en heeft mijn middelste vrij van de psz en dan hoef ik met 'maar' 2 kinderen te gaan en dat scheelt al een hoop, ga daarom meestal op vrijdag als ik even naar de stad wil. Maar met 3 kinderen vind ik het echt niet handig en dan zou zo'n opvang wel reuze fijn zijn even.

Deel Deze Pagina