soort van pendelen

Discussion in 'Zwangerschap' started by TriCo77, Sep 8, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    waar kan je poppemieke vragen om te pendelen?

Als ik dat boven mijn buik doe geeft het ook een jongen aan!!

Groetjes

2. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Hoi Bianca,

Je gaat naar www.google.nl en dan typ je "zwangerschapspendel" als zoekopdracht. Dan zie je de link naar poppemieke erbij staan. Eerst zette ze de uitslag op haar site, maar dat doet ze nu niet meer. Haar e-mail adres staat er nu bij, en je kunt haar een mail sturen. Ze reageert heel snel ! Je hoeft alleen maar je voornaam, achternaam en geboortedatum door te geven, en de gegevens die je wilt weten natuurlijk. Ik heb gevraagd voor het geslacht van de baby (3 x een meid) en de uitgerekende datum (eerst 30-8, maar onze kleine zit nog steeds in mijn buik ... de derde keer pendelde ze 29-9, een dag voor de uitgerekende datum)

Groetjes en veel plezier !

Nikki F

3. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    bedankt, ik heb eens een e-mail gestuurd. Ben benieuwd. Ik kan haast al niet meer wachten tot ik het met zekerheid weet!

4. Rowana

Rowana Lid

Apr 28, 2006
    28
    0
    0
    Almere
    in onze familie doen ze dat ook.
    en by me moeder klopte het precies
    en by me zus ook die kreeg een meid
    en me familie deed het by my toen ik nog niet wist wat t werd en toen draaide die naald dus een meid.
    en by me 20 weke echo was het te zien dat het een meissie werd:D
    kis

5. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Deze methode is blijkbaar echt wel goed,hé!!!
    Ik hoop het!!
    Ik heb het net ens bij mijn meme gedaan en bij haar klopte het ook helemaal!!!

Onze voorkeur gaat een beetje uit naar een jongen! Is het een meisje is het ook goed,hé! Maar in onze families zijn bijna geen jongens, en dat maakt het toch wel even specialer!
    Zeker bij m'n man! Wij zijn de laatste hoop op de naamverderzetting! ;) :)

Ach, alles is welkom!

6. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Mijn moeder heeft het vroeger bij zichzelf gedaan en dat was alle keren uitgekomen en nu heeft ze het bij mij gedaan, kben benieuwd :)

7. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    ik heb al bericht terug van mijnpoppemieke! Zij zegt dat het een meisje word!!! Dus bijna iedereen die voor mij pendelt zegt een meisje en als ik voor mezelf pendel is het steevast een jongen!! :)
    De spanning blijft erin! :D

Groetjes

8. Selmama

Selmama Fanatiek lid

Oct 20, 2005
    1,766
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb gisteren ook laten pendelen door poppemieke en al diezelfde avond bericht terug gehad!
    Ze heeft voor mij ook gependeld voor een meisje!
    Iedereen zegt dat het een meid gaat worden, er is 4 keer gependeld voor een meisje en de Chinese geslachtskalender en de berekening van de Inca's zeggen ook een meisje!
    Ik word nu wel héél zenuwachtig of het echt zo is!
    Een jongen is natuurlijk ook van harte welkom, maar een meisje zou helemaal super zijn omdat we dan een jongen en een meisje hebben.
    Spannend! :p

9. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Kaatje pendelde voor mij ook een meid, net als poppemieke.
    Sonja pendelde een jongen

Ze pendelden alle drie een andere datum:

Kaartje: 26-9 meisje
    Poppemieke: 30-9 meisje
    Sonja: 2-10 jongen

Ik ben heel benieuwd ... qua datum zitten ze wel heel dicht bij elkaar ... een ding is zeker ... we krijgen een baby en het zal niet lang meer duren ! :D

Groetjes,
    Nikki F

Share This Page