hoe oud, gewenst zwanger,hoe reageerde de papa ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kira89skye, 25 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kira89skye

    19 aug 2007
    54
    0
    0
    bijna moeder
    Amsterdam
    hejj hejj ....

    ik vraag me af hoe oud jullie waren toen jullie voor de 1e x zwanger raakten, was het een gewenste zwangerschap en hoe reageerde de papa en de rest op de zwangerschap

    xxx kira
     
  2. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    35, gewenst, papa dolgelukkig en apetrots. Rest van de omgeving ook. Mensen die me iets minder goed kennen, vonden het wel verrassend.
    Ben benieuwd hoe die reageren als ik weer zwanger zou zijn.
     
  3. Milla

    Milla Niet meer actief

    Ik was 22, het was volkomen gewenst, we zijn er voor aan de medicijnen gegaan om zwanger te worden. De papa vond het geweldig!
     
  4. sjaandiaan

    sjaandiaan Actief lid

    1 mrt 2007
    484
    0
    0
    hallo, ik ben nog niet zwanger maar ik vraag me af, hoe was het bij jou, want aan de banner te zien ben je zelf zwanger
     
  5. kira89skye

    19 aug 2007
    54
    0
    0
    bijna moeder
    Amsterdam
    bij mij zat het zo ...

    Ik was deze zomer in spanje bij mijn familie, ze vonden dat ik een buikje had gekregen en ik zij dat ik niet zwanger kon zijn omdat ik 3 maanden geleden nog een zwangerschapstest gedaan had bij mijn huisarts, en de huisarts zij dat ik niet zwanger was.
    Uiteindelijk begon mijn moeder ook te twijfelen ... En heeft voor de ckerheid een test voor me gehaald.
    De test wees uit dat ik zwanger was, maar ik lachte er om... ik geloofde de test niet, het kon gewoon niet omdat ik aan de pil was.
    De volgende dag zijn we naar een vroedvrouw geweest en er kwam uit dat ik al 4 en een half a 5 maanden zwanger was.
    Het was een keiharde klap in mijn gezicht ik was nog 17 en voelde me hopeloos. Ik was zo bang voor wat de toekomst me zou brengen en hoe de vader ( hij is al 3 jaar mijn vriend ) het zou opvatten aangezien hij nogmaar 16 is.
    Eenmaal terug in nederland heb ik het meteen aan mijn vriend verteld. Hij raakte heelemaal in paniek en was eerst heel boos op de situatie, hij was er gewoon kapot van en zij gelijk dat ie het niet aankon.
    Uiteindelijk kwam hij tot rust en begon de situatie tot hem door te dringen. Hij heeft besloten dat hij een echte goede papa wilt worden, en er ook echt wilt zijn voor ons kleine.
    Onse families vatten het ook goed op en staan voor ons klaar.
    Dus uiteindelijk kunnen ik en mijn vriend niet wachten totdat de kleine er is.

    xxx kira
     
  6. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    ik was 24 toen ik zwanger werd.
    zeer gewenst en de papa en familie hebben me 9 maanden lang verwend.
    nu gaat alle aandacht naar de kleine. ;) hahaha!
     
  7. Iloon

    Iloon Fanatiek lid

    5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Ik was 16 jaar toen ik zwanger werd van de 1e...ongepland, en met mijn ex was de relatie al over en was ik net samen met mijn huidige vriend ;)
     
  8. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik was 20,papa ook,die was niet blij en heeft meteen de benen genomen.

    net gepland dus.
     
  9. mayke1980

    mayke1980 Fanatiek lid

    15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    ik ben 26, zowel de vader als ikzelf zijn dolblij met ons kleintje. Ook al was het niet helemaal gepland.

    Groetjes, Mayke
     
  10. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik was zwanger toen ik 22 jaar was, het was niet geplanned, ondanks we samen woonde.
    ik slikte de pil (nooit vergeten ofzo), en was gewoon ongesteld,
    mijn ex-man en ik hadden een mooie, goede relatie , we waren nog heel verliefd, dus toen gingen we trouwen, helaas eindigde mijn zwangerschap niet goed.


    de familie reageerde er toen die tijd wel goed op, want men zei, jullie hebben het toppie samen, jullie werken hard, hebben geld zat etcetcetc,..

    laters bleken onze culturen toch te gaan botsen,....
    en zijn we na 7 jaar uit elkaar gegaan.
     
  11. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    Ik was 24 toen ik zwanger raakte. Helemaal gepland. Papa super trots. En onze families waren ook heel blij.

    Het maakt toch eigenlijk niks uit of een beebje gepland is of niet. Als het maar wel welkom is dan kun je het al je liefde geven dat het nodig heeft.
    Suc6 voor de verdere zwangerschap en met je bevalling.
    Geniet er samen nog ff lekker van.
     
  12. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Ik ben 26 (27 als de baby komt), en dit is een zeer gewenste en geplande zwangerschap.
    Dus de papa was helemaal blij.

    Voor de rest is iedereen helemaal blij. Vooral mijn ouders kijken er erg naar uit omdat dit hun eerste kleinkind wordt en dit dus allemaal nieuw is voor ze. (niet dat m'n schoonouders minder blij zijn hoor).

    Ik heb geen vervelende reacties op mijn zwangerschap gehad.

    Linda
     
  13. appeltje

    appeltje Niet meer actief

    Ik was 28 jaar toen ik zwanger werd en mijn man was toen 37 jaar (nu beiden een nummertje erbij :)). Wij zijn ruim 8 jaar samen en dit was helemaal gepland. De omgeving reageerde superenthousiast. Zij hoopten al dat wij binnenkort ook 'aan de kids' zouden gaan. Gelukkig hoefden we niet lang te wachten, want het was meteen raak.

    Mijn man is erg gelukkig en kan niet wachten tot die kleine er is. Hij heeft zelfs vanaf dag 1 van de zwangerschap een weblog bijgehouden (zie onderschrift) waarin hij de belevenissen van een vader-to-be beschrijft. Erg leuk en het geeft wel aan hoeveel hij er dus mee bezig is! :D
     
  14. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik was 30 toen ik de eerste keer zwanger was, dat was ook helemaal de bedoeling. De papa was stomverbaasd en blij (was in de 1e ronde zwanger) en de toekomstige opa's en oma's konden hun geluk niet op.
    Helaas een miskraam gehad met 11 weken... :(
    Op mijn 31e voor de tweede keer zwanger en op 7 juni 2007 is onze Bram geboren.
     
  15. Marlie81

    Marlie81 Bekend lid

    17 jun 2007
    768
    0
    0
    Ik was 23 en mijn vriend 24. Hij was door het dolle heen want wilde eigenlijk al eerder dan mij aan kinderen beginnen. Ook nu voor de tweede riep hij het al wat langer maar wilde ik nog even wachten. Nu ben ik ook zover, dus hij zal straks z'n geluk weer niet op kunnen.
     
  16. babytje

    babytje Bekend lid

    9 jan 2007
    926
    0
    16
    bij mijn eerste was ik 20, niet gepland wel gewenst. Papa reageerde verwonderd en in het begin niet geheel blij. Dit kwam vooral door de angst die hij had. Dit is gauw bijgetrokken en hij is een lieve en bezorgde papa. Nu met de tweede weer verwonderd omdat het gelijk raak was, maar erg blij!
     
  17. Juudje27

    Juudje27 Bekend lid

    14 mei 2007
    762
    0
    0
    Ik ben nu 28 maar was 27 toen ik zwanger raakt een mijn man was toen 30 (nu 31). De kleine moet nog geboren worden maar het was gepland en de papa en iedereen om ons heen is blij voor ons.

    Men verwachte het ook wel bij mij zo een jaar na het trouwen ;)
     
  18. kira89skye

    19 aug 2007
    54
    0
    0
    bijna moeder
    Amsterdam
    pff k vind vaders die de benen nemen echt zo slap

    tis de vent die zijn lul gebruikt
    tis de man die zijn kinderen kan opvoeden

    xxx kira
     
  19. moon85

    moon85 VIP lid

    5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ik was 21 gepland moest hormonen gebruiken en m'n man 28.
    Pap's was er heel blij mee en de rest van de familie ook.
    Liep alleen anders dan we gehoopt hadden.
     
  20. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Ik was 23 en mijn vriend 22, wel gepland. Van familie heel leuke reacties, vooral "vrienden'die negatief reageerden. Nu geen vrienden meer dus.
     

Deel Deze Pagina