hoi meiden zoals jullie zijn ben ik bijna 21 weken zwanger nu voel ik al vanaf 16 weken zwanger kleine plopjes en belletjes soms een dag niet maar dan de volgende dag weer wel nu heb ik het ong al 5 dagen niet meer gevoeld woe wel echo gehad 20 weken en daar zag alles er goed uit. heb ook nog nooit echte schopjes gevoelt het is me eerste kindje en placenta ligt aan de voorkant moet ik me zorgen maken?? liefs suzanne
Nee, maak je maar niet teveel zorgen. Je hoeft pas later in je zwangerschap je kindje elke dag te voelen. En dat je placenta aan de voorkant ligt heeft er ook veel mee te maken.
Nee hoor maak je niet druk. Bij mij ligt de placenta ook aan de voorkant en ik heb ook nog een dikkere buikwand. En mijn kleine meisje is een rustige in de buik. De ene is nou eenmaal drukker in de buik als de andere. Geloof me, straks wil je dat het even stopt met schoppen! Bij mij voel ik het nu goed, maar de ene dag ook veel minder als de andere dag. De kleine kan ook iets gedraaid zijn waardoor je misschien de bewegingen even niet voelt. Niets om je druk om te maken!
hoi meid. Je hoeft je kleintje pas met een week of 27/28 elke dag te voelen. Mijn placenta ligt ook aan de voorkant (1ste kindje) en ook ik voelde de kleine vanaf een week of 16/17. Hier precies hetzelfde verhaal. Soms voel ik hem elke dag wel een aantal keer en soms is het een aantal dagen stil en daarna voel ik hem weer. Hier zijn het ook nog geen echte schopjes. Soms zijn het nog steeds zachte plopjes, soms weer wat hardere plopjes. Ik denk dat het ook erg ligt aan de placenta die wij van voren hebben.